Sophomore Geplaatst 10 augustus 2019 Share Geplaatst 10 augustus 2019 1 uur geleden zei MetalMichael: Dat Ziyech nog steeds kansloze afstandschoten probeert? Ja, 100%. Memphis gisteren ook zo'n kansloos schot, gaat de bal door de benen van de keeper. Zo stoppen ze er natuurlijk nooit mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 augustus 2019 Share Geplaatst 10 augustus 2019 6 minuten geleden zei MisterX: Lucht je hart. 1e 2 penalty's erg makkelijk gegeven. 1e rode kaart belachelijk. Vorige week tegen Emmen exact zelfde alleen krijgt die van Emmen geel. Wat ook gewoon gepaste straf is. Tweede rode kaart is terecht hoewel er weinig opzet bij zit. 3e penal zet die van Twente zelf zijn been ertussen. Oh en Absalem had rood moeten hebben en krijgt geel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 10 augustus 2019 Share Geplaatst 10 augustus 2019 8 minuten geleden zei komodo25: 1e 2 penalty's erg makkelijk gegeven. 1e rode kaart belachelijk. Vorige week tegen Emmen exact zelfde alleen krijgt die van Emmen geel. Wat ook gewoon gepaste straf is. Tweede rode kaart is terecht hoewel er weinig opzet bij zit. 3e penal zet die van Twente zelf zijn been ertussen. Oh en Absalem had rood moeten hebben en krijgt geel Die had de vorige ronde ook al rood moeten hebben inderdaad. Ook deze tackle sloeg weer nergens op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 augustus 2019 Share Geplaatst 10 augustus 2019 4 minuten geleden zei ROEMM: Die had de vorige ronde ook al rood moeten hebben inderdaad. Ook deze tackle sloeg weer nergens op. Rode kaart tegen Emmen heb ik gemist blijkbaar. Is wel onze zwakste schakel.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 10 augustus 2019 Share Geplaatst 10 augustus 2019 (bewerkt) 1 uur geleden zei komodo25: 1e 2 penalty's erg makkelijk gegeven. 1e rode kaart belachelijk. Vorige week tegen Emmen exact zelfde alleen krijgt die van Emmen geel. Wat ook gewoon gepaste straf is. Tweede rode kaart is terecht hoewel er weinig opzet bij zit. 3e penal zet die van Twente zelf zijn been ertussen. Oh en Absalem had rood moeten hebben en krijgt geel Penalty's waren beide terecht. Beide rode kaarten waren terecht, de eerste was gewoon ordinair natrappen en ik vind het heel goed dat er eens een scheids rood voor trekt. Geel is geen gepaste straf voor natrappen omdat ze normaal gesproken te laf zijn om er rood voor te trekken. Moeten ze het wel doortrekken en consequent blijven, maar dat gebeurt helaas niet zo vaak. Die supporters van Groningen zijn ook zo ontzettend simpel trouwens he. Eerst met dat vuurwerk (guttegut wat een sterk punt maak je dan hoor poeh) en daarna een paar die het veld op gingen ga zitten man 10 augustus 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 augustus 2019 Share Geplaatst 10 augustus 2019 26 minuten geleden zei Magikarp: Penalty's waren beide terecht. Beide rode kaarten waren terecht, de eerste was gewoon ordinair natrappen en ik vind het heel goed dat er eens een scheids rood voor trekt. Geel is geen gepaste straf voor natrappen omdat ze normaal gesproken te laf zijn om er rood voor te trekken. Moeten ze het wel doortrekken en consequent blijven, maar dat gebeurt helaas niet zo vaak. Die supporters van Groningen zijn ook zo ontzettend simpel trouwens he. Eerst met dat vuurwerk (guttegut wat een sterk punt maak je dan hoor poeh) en daarna een paar die het veld op gingen ga zitten man Als je dan rood trekt moet je dat consequent doen maar nee dat gebeurt niet... Vorige week exact hetzelfde door Emmen. Geel, gister bij Cambuur vol uithalen geel. Bij Groningen rood. Ja volgens regels is het rood. Nee is geen natrappen is aanval eruit halen. Pak je hem om zijn middel is het geel. Rood is veel te zwaar voor dit. Vond het prima dat scheids vorige week geel trok had nu ook moeten gebeuren. Fluiten volgens boekje is wedstrijd kapot maken. Wat vond je van 3e penalty dan? 1e 2 waren al twijfelachtig. En hoezo een paar ging maar 1 iemand het veld op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 11 augustus 2019 Share Geplaatst 11 augustus 2019 Vond die eerste rode kaart ook wel wat overdreven bij Groningen. In plaats van shirtje trekken, was het pootje haken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 11 augustus 2019 Share Geplaatst 11 augustus 2019 (bewerkt) 11 uur geleden zei komodo25: Als je dan rood trekt moet je dat consequent doen maar nee dat gebeurt niet... Vorige week exact hetzelfde door Emmen. Geel, gister bij Cambuur vol uithalen geel. Bij Groningen rood. Ja volgens regels is het rood. Nee is geen natrappen is aanval eruit halen. Pak je hem om zijn middel is het geel. Rood is veel te zwaar voor dit. Vond het prima dat scheids vorige week geel trok had nu ook moeten gebeuren. Fluiten volgens boekje is wedstrijd kapot maken. Wat vond je van 3e penalty dan? 1e 2 waren al twijfelachtig. En hoezo een paar ging maar 1 iemand het veld op Consequent moeten ze zijn inderdaad. Het is natrappen, hoe je het ook wendt of keert. Heel simpel. Pak je hem om z'n middel is het geel inderdaad, maar zelfs dáár kon hij niet meer bij. Natrappen. Waarom vasthouden geel is, is omdat een schoppende beweging agressief gedrag is wat op zichzelf al goed voor rood is. Het was niet zwaar, maar het blijft gewoon smerig gedrag wat volgens het boekje rood is en imo ook nageleefd hoort te worden. Heeft niks met 'wedstrijd kapot maken' te maken, dat doet de speler zelf door zo achterlijk te doen. Je kan niet zeggen dat de scheidsrechter fout zit als hij de regels aanhoudt. Je klaagt toch ook niet als je geflitst wordt wanneer je een straatrace houdt met je overbuurman? 'Ach man ze maken de buurt kapot, dit gebeurt hier.' 3e penalty kon ik me niet meer herinneren, ff teruggekeken. Is ook een overtreding. Speelt totaal de bal niet, blokt de voet. Mag niet. Op het middenveld klaag je er niet over. Dat het dan in de 16 gebeurt is niet aan de scheidsrechter, maar aan de domme speler die het doet. Het enige dat het arbitrale kwartet verweten kan worden is dat ze zoveel dingen niet direct zagen, maar dat daar de VAR voor nodig was. Dan voelt het al gauw als een overkill en is het ongeloofwaardig, maar dit is waar de VAR voor is. Waar we allemaal om liepen te roepen. De verkeerde beslissingen zijn gecorrigeerd na interventie van de VAR. Prima. VARretje mag volgende week weer, Bax mag naar de opticien. Als de rest niet werd tegengehouden waren het er wel meer dan één, maar dan had ik 'het veld op willen gaan' moeten posten. My bad. 11 augustus 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 11 augustus 2019 Share Geplaatst 11 augustus 2019 Trieste inmenging van de var weer bij Heracles nu... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 11 augustus 2019 Share Geplaatst 11 augustus 2019 1 uur geleden zei Isco22: Trieste inmenging van de var weer bij Heracles nu... 3 onbegrijpelijke beslissingen vandaag. Maja niet raar met blom als scheids. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 11 augustus 2019 Share Geplaatst 11 augustus 2019 15 minuten geleden zei Vitesse88: 3 onbegrijpelijke beslissingen vandaag. Maja niet raar met blom als scheids. en toevallig allemaal in het voordeel van Fortuna. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 11 augustus 2019 Share Geplaatst 11 augustus 2019 Net bij de pingel van Heerenveen staat Vermeer voor de lijn. Grijpen ze niet in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 11 augustus 2019 Share Geplaatst 11 augustus 2019 11 minuten geleden zei Duarte.: en toevallig allemaal in het voordeel van Fortuna. Blom en Diemers hebben dezelfde kapper, vandaar... Even serieus, ik denk dat we (Fortuna) er dit jaar uitvliegen. Wat een waardeloze pot. Geen idee, geen vernuft, geen kwaliteit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 11 augustus 2019 Share Geplaatst 11 augustus 2019 Zojuist zei Nom de Guerre: Blom en Diemers hebben dezelfde kapper, vandaar... Even serieus, ik denk dat we (Fortuna) er dit jaar uitvliegen. Wat een waardeloze pot. Geen idee, geen vernuft, geen kwaliteit. ahh dat zal het zijn, ondanks het verschrikkelijke arbitrale team hadden wij natuurlijk gewoon de kansen af moeten maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 11 augustus 2019 Share Geplaatst 11 augustus 2019 14 minuten geleden zei Duarte.: ahh dat zal het zijn, ondanks het verschrikkelijke arbitrale team hadden wij natuurlijk gewoon de kansen af moeten maken. Yep. Ik ben bier gaan halen na de 1-0 en ik was best verbaasd dat die goal werd afgekeurd, ik zie nog steeds niet echt waarom. Natuurlijk had Dessers ook moeten scoren, die heeft Amiot een vreselijke middag bezorgd maar verzuimde te scoren. Overigens is Amiot een drama, ik hoop echt dat Raitanen snel een kans krijgt. Verder vond ik de penalty ook makkelijk gegeven, al klaag ik niet. Meestal krijgen wij dit soort penalty's tegen, nu krijgen we eens een strafschop mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 11 augustus 2019 Share Geplaatst 11 augustus 2019 Heeft Vermeer geen contact meer met de lijn op het moment van het nemen van de penalty? Net als bij Twente en Groningen gister durft de scheids dan weer niet in te grijpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 11 augustus 2019 Share Geplaatst 11 augustus 2019 Volgens mij is besloten daar niet zo strikt op te letten na de gebeurtenissen op het WK voor dames van de zomer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 11 augustus 2019 Share Geplaatst 11 augustus 2019 (bewerkt) Volgens mij omdat Dessers z’n tegenstander liet struikelen @Nom de Guerre 11 augustus 2019 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 11 augustus 2019 Share Geplaatst 11 augustus 2019 1 uur geleden zei Sophomore: Volgens mij is besloten daar niet zo strikt op te letten na de gebeurtenissen op het WK voor dames van de zomer. Dat zou een hoop verklaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 11 augustus 2019 Share Geplaatst 11 augustus 2019 1 uur geleden zei Isco22: Heeft Vermeer geen contact meer met de lijn op het moment van het nemen van de penalty? Net als bij Twente en Groningen gister durft de scheids dan weer niet in te grijpen. Drommel stond gewoon met 1 been op de lijn op het moment van schieten. Padt daarentegen niet inderdaad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 11 augustus 2019 Share Geplaatst 11 augustus 2019 Vermeer was ook niet heel duidelijk volgens mij. Fox had in de rust de beelden stilgezet en ik vond het niet vallen onder een duidelijke fout van het arbitrale kwartet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 11 augustus 2019 Share Geplaatst 11 augustus 2019 1 uur geleden zei Vitesse88: Volgens mij omdat Dessers z’n tegenstander liet struikelen @Nom de Guerre Ja, zoiets lees ik nu. Belachelijke beslissing, Amiot speelde gewoon kut, die valt de helft van de tijd over z'n eigen voeten. Ongelofelijk maar waar, ik vraag me echt af of we niet beter Kai Heerings hadden kunnen houden... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 11 augustus 2019 Share Geplaatst 11 augustus 2019 (bewerkt) Maarjah jouw mening doet er op zich niet zoveel toe Die van mij ook niet overigens. @Magikarp 11 augustus 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 11 augustus 2019 Share Geplaatst 11 augustus 2019 3 uur geleden zei Nom de Guerre: Blom en Diemers hebben dezelfde kapper, vandaar... Even serieus, ik denk dat we (Fortuna) er dit jaar uitvliegen. Wat een waardeloze pot. Geen idee, geen vernuft, geen kwaliteit. Je kunt zeggen dat er vele buitenlanders zijn en dat het nog een team moet worden maar ik heb zowel deze wedstrijd als de wedstrijd tegen AZ gezien en ik zie nog maar weinig aanknopingspunten bij Fortuna. Wel jammer, lijkt me een leuke club om er bij te hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 augustus 2019 Share Geplaatst 11 augustus 2019 9 uur geleden zei Magikarp: Consequent moeten ze zijn inderdaad. Het is natrappen, hoe je het ook wendt of keert. Heel simpel. Pak je hem om z'n middel is het geel inderdaad, maar zelfs dáár kon hij niet meer bij. Natrappen. Waarom vasthouden geel is, is omdat een schoppende beweging agressief gedrag is wat op zichzelf al goed voor rood is. Het was niet zwaar, maar het blijft gewoon smerig gedrag wat volgens het boekje rood is en imo ook nageleefd hoort te worden. Heeft niks met 'wedstrijd kapot maken' te maken, dat doet de speler zelf door zo achterlijk te doen. Je kan niet zeggen dat de scheidsrechter fout zit als hij de regels aanhoudt. Je klaagt toch ook niet als je geflitst wordt wanneer je een straatrace houdt met je overbuurman? 'Ach man ze maken de buurt kapot, dit gebeurt hier.' 3e penalty kon ik me niet meer herinneren, ff teruggekeken. Is ook een overtreding. Speelt totaal de bal niet, blokt de voet. Mag niet. Op het middenveld klaag je er niet over. Dat het dan in de 16 gebeurt is niet aan de scheidsrechter, maar aan de domme speler die het doet. Het enige dat het arbitrale kwartet verweten kan worden is dat ze zoveel dingen niet direct zagen, maar dat daar de VAR voor nodig was. Dan voelt het al gauw als een overkill en is het ongeloofwaardig, maar dit is waar de VAR voor is. Waar we allemaal om liepen te roepen. De verkeerde beslissingen zijn gecorrigeerd na interventie van de VAR. Prima. VARretje mag volgende week weer, Bax mag naar de opticien. Als de rest niet werd tegengehouden waren het er wel meer dan één, maar dan had ik 'het veld op willen gaan' moeten posten. My bad. Gaan het hier niet eens over worden . Natrappen vind ik meer als iemand op de grond ligt en dan schopt naar een speler . Natrappen is geen pootje haken vind ik . Maar goed volgens de regels kun je hem geven alleen zuur dat niet iedereen dat doet . Sowieso weer veel rare momenten ook weer vandaag . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten