Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei delichris:

Dat zou wel mooi zijn als er regen is vanmiddag. Red Bull heeft altijd een wagen die goed is in de regen en Max kan ook goed in de regen uit de voeten. Van Mercedes/Bottas/Hamilton weet ik het niet.

Van Hamilton weet je het niet? Die is ook wel redelijk goed in de regen om het zacht uit te drukken ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei delichris:

Weer de Mercedes. Nou maar eens een douw geven. Hij had gewoon eerder moeten remmen. Door hem zijn vele coureurs hun race kwijt.

Lijkt me wel dat Bottas hier een gridstraf voor krijgt voor de volgende race toch? Zorgt volgens mij voor 3 uitvallers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei 007mark:

Lijkt me wel dat Bottas hier een gridstraf voor krijgt voor de volgende race toch? Zorgt volgens mij voor 3 uitvallers.

Minstens gezien de precedent die de FIA gezet heeft met Grosjean in Spa 2012.

Om maar even wild te speculeren: Russell rijdt in Spa volgende race op de plek van Bottas en mag dan maar in die auto blijven zitten de rest van het seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites