Fantasy Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 1 minuut geleden zei delichris: Dat zou wel mooi zijn als er regen is vanmiddag. Red Bull heeft altijd een wagen die goed is in de regen en Max kan ook goed in de regen uit de voeten. Van Mercedes/Bottas/Hamilton weet ik het niet. Van Hamilton weet je het niet? Die is ook wel redelijk goed in de regen om het zacht uit te drukken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 1 minuut geleden zei Fantasy: Van Hamilton weet je het niet? Die is ook wel redelijk goed in de regen om het zacht uit te drukken Twee jaar geleden op Hockenheim was het niet goed, maar verder? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 2 minuten geleden zei delichris: Twee jaar geleden op Hockenheim was het niet goed, maar verder? https://www.youtube.com/watch?v=s8Eu77TjVRk https://www.youtube.com/watch?v=bg3v8VKEtBc https://www.youtube.com/watch?v=MFH38CL1Ots Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 Ik volg Lewis te weinig om het te weten, want ik mag de man niet. Het zal wel droog zijn vanmiddag als ik dit zo hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 Zou er sowieso voor zorgen dat Mercedes het bandenvoordeel van de mediums kwijt is, als ze op intermediates moeten starten. En regen is altijd spektakel, dus laat nog maar een paar buitjes vallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 Toch nieuwe motor van Max. Derde van het seizoen. Volgende keer een switch is gridstraf.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 Regen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 1 minuut geleden zei Fantasy: Regen Voor hoelang? Ik kijk nog OS atletiek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 Zojuist zei delichris: Voor hoelang? Ik kijk nog OS atletiek. Begint net te spetteren, maar waarschijnlijke natte start en dan in de loop van de race droog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 Fia zegt tot 15.30 regen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 Zojuist zei rich ruzzian: Fia zegt tot 15.30 regen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 Yes. Weg bandenkeuze maar wow dit kon wel eens een mooie race worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 Vettel voor een podium vandaag, ez. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 Iedereen op Inters, terwijl het gaat opdrogen. Hopelijk dus eerst iedereen naar slicks, om vervolgens weer een goede bui te krijgen Bring it on. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 Bottas Meteen uitvaller 1 & 2 met Leclerc. Max naar 9. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 Mooie start Nu de popcorn erbij voor alle nationalistische tokkies die weer met complotten gaan komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 9 minuten geleden zei La Pulga: Vettel voor een podium vandaag, ez. Ik maakte een grapje, rijdt ie mooi 3e nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 (bewerkt) Bottas, teamplayertje hoor Jij vraagt, wij draaien @Regis. Benieuwd naar reactie van Coronel hahaha. 1 augustus 2021 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 Weer de Mercedes. Nou maar eens een douw geven. Hij had gewoon eerder moeten remmen. Door hem zijn vele coureurs hun race kwijt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 1 minuut geleden zei 007mark: Bottas, teamplayertje hoor Jij vraagt, wij draaien @Regis. Benieuwd naar reactie van Coronel hahaha. Bedankt. Zag ze op twitter ook alweer. Genieten hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 Oneerlijke sport Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 Zojuist zei delichris: Weer de Mercedes. Nou maar eens een douw geven. Hij had gewoon eerder moeten remmen. Door hem zijn vele coureurs hun race kwijt. Lijkt me wel dat Bottas hier een gridstraf voor krijgt voor de volgende race toch? Zorgt volgens mij voor 3 uitvallers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 Waarom ingodsnaam niet meteen rode vlag. Man man man. Toto heeft een leuk bonusje aan Bottas gegeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 Zojuist zei 007mark: Lijkt me wel dat Bottas hier een gridstraf voor krijgt voor de volgende race toch? Zorgt volgens mij voor 3 uitvallers. Minstens gezien de precedent die de FIA gezet heeft met Grosjean in Spa 2012. Om maar even wild te speculeren: Russell rijdt in Spa volgende race op de plek van Bottas en mag dan maar in die auto blijven zitten de rest van het seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 2 minuten geleden zei 007mark: Lijkt me wel dat Bottas hier een gridstraf voor krijgt voor de volgende race toch? Zorgt volgens mij voor 3 uitvallers. Daar ga ik toch wel vanuit. Plus veel schade bij anderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten