Jotew Geplaatst 22 april 2022 Share Geplaatst 22 april 2022 7 minuten geleden zei timpy00: Wat een kut kwalificatie zo. Verstappen lijkt goed weg te komen zeker als het gaat regenen. Nah vind het qua kut kwalificatie nog wel meevallen. Max die van z'n gas af gaat en alsnog 0.8 sneller is ook wel eens lekker Hopen dat het zo blijft de laatste 3 minuten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 22 april 2022 Share Geplaatst 22 april 2022 Weer rood, pole voor Verstappen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 april 2022 Share Geplaatst 22 april 2022 4 minuten geleden zei Jotew: Nah vind het qua kut kwalificatie nog wel meevallen. Max die van z'n gas af gaat en alsnog 0.8 sneller is ook wel eens lekker Hopen dat het zo blijft de laatste 3 minuten Ik vind het echt een verschrikkelijke kwalificatie. Heeft niks met racen te maken helaas. Kwalificatie in de regen is prima, alleen wel als er dan ook echt gereden wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 22 april 2022 Share Geplaatst 22 april 2022 Haha, nou maar hopen dat het morgen ook regent waarmee Max in z'n voordeel is bij de sprintrace. Moest ook wel heeeeeel raar lopen wou Leclerc de tijd van Max nog verbeteren op een kletsnatte baan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 22 april 2022 Share Geplaatst 22 april 2022 Zojuist zei timpy00: Ik vind het echt een verschrikkelijke kwalificatie. Heeft niks met racen te maken helaas. Kwalificatie in de regen is prima, alleen wel als er dan ook echt gereden wordt. Naja dit soort dingen gebeuren dan ook juist weer wanneer het om regen en racen gaat, uiteindelijk maakt dat alles bij elkaar hoe de sport verloopt. Zo'n kwalificatie kan dan een keer gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 april 2022 Share Geplaatst 22 april 2022 Ik weet niet of dat in het voordeel van Verstappen is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 22 april 2022 Share Geplaatst 22 april 2022 De rest van het weekend zijn de weersvoorspellingen zonnig en droog, dus zou niet te veel verwachtingen hebben van een natte (sprint)race Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 22 april 2022 Share Geplaatst 22 april 2022 1 minuut geleden zei timpy00: Ik weet niet of dat in het voordeel van Verstappen is. Of nouja voordeel, voordeel. We weten in ieder geval dat Max altijd sterk is in de regen, laten we het daar maar op houden! Morgen maar eens kijken wat het vervolg van het weekend word. Ik vind in ieder geval een kwali met sprintrace niks. Doe mij de 'normale' weekenden maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 april 2022 Share Geplaatst 22 april 2022 5 minuten geleden zei Jotew: Of nouja voordeel, voordeel. We weten in ieder geval dat Max altijd sterk is in de regen, laten we het daar maar op houden! Morgen maar eens kijken wat het vervolg van het weekend word. Ik vind in ieder geval een kwali met sprintrace niks. Doe mij de 'normale' weekenden maar. Ik vind zo'n sprintrace dan wel weer leuk. Vooral door het extra tactische element. Ook qua risico wat je kunt nemen. Top 8 punten is wel weer een verbetering voor doe spanning. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 23 april 2022 Share Geplaatst 23 april 2022 Het resterend programma van het weekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 april 2022 Share Geplaatst 23 april 2022 Ik dacht dat het 5 uur begon start bijna gemist. Leclerc wel echt heel snel hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 23 april 2022 Share Geplaatst 23 april 2022 Leuk seizoen dit, ik merk dat het me niet heel veel boeit als Max niet wint. Zolang Hamilton maar geen kampioen wordt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 april 2022 Share Geplaatst 23 april 2022 26 minuten geleden zei Satyr: Leuk seizoen dit, ik merk dat het me niet heel veel boeit als Max niet wint. Zolang Hamilton maar geen kampioen wordt... Het boeit mij uberhaupt veel minder nu vanwege de sfeer bij Viaplay, zo'n Allard die dan gaat analyseren tijdens de race etc. Moet nog steeds wennen aan het commentaar, wellicht dat ik het morgen eens bij SkySports ga proberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 23 april 2022 Share Geplaatst 23 april 2022 32 minuten geleden zei La Pulga: Het boeit mij uberhaupt veel minder nu vanwege de sfeer bij Viaplay, zo'n Allard die dan gaat analyseren tijdens de race etc. Moet nog steeds wennen aan het commentaar, wellicht dat ik het morgen eens bij SkySports ga proberen. Ik ben sinds dit weekend beeld zonder geluid gaan proberen en dan GP Radio van Olav Mol aanzetten. Even zoeken om dat goed te synchroniseren met elkaar, maar kijkt een stuk prettiger wel. Ga ook wel Viaplay opzeggen en F1tv aanschaffen. Heb dat dit seizoen gratis, want dat kreeg iedereen die vorig jaar op Spa was bij die verregende GP. Die dan streamen naar de tv en het geluid van GP Radio erbij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 23 april 2022 Share Geplaatst 23 april 2022 Ja, ik heb niks tegen Viaplay, Olav Mol was ook verre van foutloos, en Plooij was ronduit een schoothondje van RB. Daar waren ook altijd klachten over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 23 april 2022 Share Geplaatst 23 april 2022 19 minuten geleden zei Satyr: Ja, ik heb niks tegen Viaplay, Olav Mol was ook verre van foutloos, en Plooij was ronduit een schoothondje van RB. Daar waren ook altijd klachten over. Ik vond het juist wel mooi, plooij en mol. Enigzins wat chauvinistisch ( understatement) maar een goede kennis van zaken en het luistert heerlijk weg. Max was daar wel echt even een stuk sneller hè? Die hebben even wat extra snelheid gevonden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 23 april 2022 Share Geplaatst 23 april 2022 Leuke sprint race wel! Overal in het veld wel de nodige gevechten en inhaalacties gezien. En Max uiteindelijk toch mooi naar de overwinning. Voor het WK zou het goed zijn als Leclerc morgen niet finisht en Max wint. Heb overigens niks tegen Leclerc, maar meer vanuit de spanning in het WK gedacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 april 2022 Share Geplaatst 23 april 2022 (bewerkt) Viaplay heb ik veel tegen. Werkt kut, kut UI/UX. Zowel op telefoon als app op TV. 23 april 2022 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 april 2022 Share Geplaatst 24 april 2022 Ik kijk nu tegenwoordig veel Viaplay, maar tijden de F1 is het gewoon ronduit slecht. Beelden die happeren, commentatoren maken fouten en Allard die heel erg irritant is. De films en series zijn wel goed te zien btw. Sinds Australië heb ik F1tv en wat kijkt dat lekker. Goed commentaar en totaal niet voor één persoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 24 april 2022 Share Geplaatst 24 april 2022 Had nog geen problemen met Viaplay, totdat ik gisteravond een stukje boksen wilde kijken, toen kreeg ik de stream op m'n tv niet aan de praat, uiteindelijk op m'n telefoon wel. Met F1 nog geen issues. Commentaar gaat wel, vind het geen verbetering t.o.v. Mol, maar vind het ook niet slechter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 24 april 2022 Share Geplaatst 24 april 2022 (bewerkt) Wat een fout van Vips zeg. edit: Die Nissany kan er ook vrij weinig van 24 april 2022 bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 24 april 2022 Share Geplaatst 24 april 2022 Die Nissany Echt een wonder dat die kerel nog altijd rond mag rijden dankzij papa's centen Och och en dat commentaar van Bleekermolen/Kalff Die halen echt ál het kijkplezier weg wel. Ga toch eens kijken hoe ik die F1tv gratis kan activeren en anders gewoon die 64,99 neertellen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 april 2022 Share Geplaatst 24 april 2022 Die Nissany is echt een drama vent. Zit er puur vanwege de centen. @Fantasy F1tvpro is zeker een aanrader. Ik betaal ook gewoon de volle pond, maar man wat heerlijk kijken is dit. Commentaar is vele malen stukken beter. En van juni of juli is Mol daar te horen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 24 april 2022 Share Geplaatst 24 april 2022 Die Cordeel heeft ook zin dag niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 april 2022 Share Geplaatst 24 april 2022 Naar aanleiding van hier Viaplay mag afgezegd, ben blij dat ik het zelf niet hoef mee te maken. wel jammer dat zij het Engels voetbal krijgen, anders waren ze zo klaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten