Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei timpy00:

Wat een kut kwalificatie zo. Verstappen lijkt goed weg te komen zeker als het gaat regenen. 

Nah vind het qua kut kwalificatie nog wel meevallen. Max die van z'n gas af gaat en alsnog 0.8 sneller is ook wel eens lekker :) Hopen dat het zo blijft de laatste 3 minuten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Jotew:

Nah vind het qua kut kwalificatie nog wel meevallen. Max die van z'n gas af gaat en alsnog 0.8 sneller is ook wel eens lekker :) Hopen dat het zo blijft de laatste 3 minuten

Ik vind het echt een verschrikkelijke kwalificatie. Heeft niks met racen te maken helaas. 

Kwalificatie in de regen is prima, alleen wel als er dan ook echt gereden wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei timpy00:

Ik vind het echt een verschrikkelijke kwalificatie. Heeft niks met racen te maken helaas. 

Kwalificatie in de regen is prima, alleen wel als er dan ook echt gereden wordt.

Naja dit soort dingen gebeuren dan ook juist weer wanneer het om regen en racen gaat, uiteindelijk maakt dat alles bij elkaar hoe de sport verloopt. Zo'n kwalificatie kan dan een keer gebeuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei timpy00:

Ik weet niet of dat in het voordeel van Verstappen is.

Of nouja voordeel, voordeel. We weten in ieder geval dat Max altijd sterk is in de regen, laten we het daar maar op houden! :) Morgen maar eens kijken wat het vervolg van het weekend word. Ik vind in ieder geval een kwali met sprintrace niks. Doe mij de 'normale' weekenden maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Jotew:

Of nouja voordeel, voordeel. We weten in ieder geval dat Max altijd sterk is in de regen, laten we het daar maar op houden! :) Morgen maar eens kijken wat het vervolg van het weekend word. Ik vind in ieder geval een kwali met sprintrace niks. Doe mij de 'normale' weekenden maar.

Ik vind zo'n sprintrace dan wel weer leuk. Vooral door het extra tactische element. Ook qua risico wat je kunt nemen.

Top 8 punten is wel weer een verbetering voor doe spanning.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Satyr:

Leuk seizoen dit, ik merk dat het me niet heel veel boeit als Max niet wint. Zolang Hamilton maar geen kampioen wordt...

Het boeit mij uberhaupt veel minder nu vanwege de sfeer bij Viaplay, zo'n Allard die dan gaat analyseren tijdens de race etc. Moet nog steeds wennen aan het commentaar, wellicht dat ik het morgen eens bij SkySports ga proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei La Pulga:

Het boeit mij uberhaupt veel minder nu vanwege de sfeer bij Viaplay, zo'n Allard die dan gaat analyseren tijdens de race etc. Moet nog steeds wennen aan het commentaar, wellicht dat ik het morgen eens bij SkySports ga proberen.

Ik ben sinds dit weekend beeld zonder geluid gaan proberen en dan GP Radio van Olav Mol aanzetten. Even zoeken om dat goed te synchroniseren met elkaar, maar kijkt een stuk prettiger wel. Ga ook wel Viaplay opzeggen en F1tv aanschaffen. Heb dat dit seizoen gratis, want dat kreeg iedereen die vorig jaar op Spa was bij die verregende GP. Die dan streamen naar de tv en het geluid van GP Radio erbij (y) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Satyr:

Ja, ik heb niks tegen Viaplay, Olav Mol was ook verre van foutloos, en Plooij was ronduit een schoothondje van RB.

Daar waren ook altijd klachten over.

Ik vond het juist wel mooi, plooij en mol. Enigzins wat chauvinistisch ( understatement) maar een goede kennis van zaken en het luistert heerlijk weg.

Max was daar wel echt even een stuk sneller hè? Die hebben even wat extra snelheid gevonden? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kijk nu tegenwoordig veel Viaplay, maar tijden de F1 is het gewoon ronduit slecht. Beelden die happeren, commentatoren maken fouten en Allard die heel erg irritant is. De films en series zijn wel goed te zien btw. Sinds Australië heb ik F1tv en wat kijkt dat lekker. Goed commentaar en totaal niet voor één persoon.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had nog geen problemen met Viaplay, totdat ik gisteravond een stukje boksen wilde kijken, toen kreeg ik de stream op m'n tv niet aan de praat, uiteindelijk op m'n telefoon wel. Met F1 nog geen issues. Commentaar gaat wel, vind het geen verbetering t.o.v. Mol, maar vind het ook niet slechter. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Nissany :cab: Echt een wonder dat die kerel nog altijd rond mag rijden dankzij papa's centen

Och och en dat commentaar van Bleekermolen/Kalff :uhoh: Die halen echt ál het kijkplezier weg wel. Ga toch eens kijken hoe ik die F1tv gratis kan activeren en anders gewoon die 64,99 neertellen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites