Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

Nog niet helemaal duidelijk wat het probleem is of zou zijn, maar ze staan met man en macht in en om de auto te werken.

Edit; elektronisch probleem dus, wat Ferrari denkt gefixt te hebben. "Maar zeker weten doen we het pas tijdens de race" :mrgy: Lekker vol vertrouwen de race in zo dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Fantasy:

Wat een race :<

Max moet wel iets minder gaan janken op de radio, nergens voor nodig..

Vind dit een beetje makkelijk. Max krijgt nu dezelfde behandeling als die Hamilton kreeg: alles wordt laten horen op tv, vooral het negatieve. Vind dat een coureur best mag zeuren tegen zijn team over de boardradio. Hier ga je alleen wel mensen mee in het harnas jagen, zoals bij Hamilton gebeurde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei delichris:

Het is geen gejank. Het is wel terecht. Sainz deed hetzelfde met Perez. Als er regels zijn dan moet je die naleven.

Ik vind Max wel een beetje een huilebalk over de radio hoor. Snap ook niet waarom ze die radio's steeds laten horen want kan niet voorstellen dat er iemand op zit te wachten.

Enige water gebeurd is dat wanneer Leclerc wel alsnog had gewonnen dat alle Verstappen fans weer op hun tenen stonden want Leclerc speelt vals tegen Verstappen, FIA doet niks balblabla

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei timpy00:

Ik vind Max wel een beetje een huilebalk over de radio hoor. Snap ook niet waarom ze die radio's steeds laten horen want kan niet voorstellen dat er iemand op zit te wachten.

Enige water gebeurd is dat wanneer Leclerc wel alsnog had gewonnen dat alle Verstappen fans weer op hun tenen stonden want Leclerc speelt vals tegen Verstappen, FIA doet niks balblabla

Netjes is het niet, want het mag niet. En blijkbaar doet de FIA ook niets. Het is ook geen huilen, maar de regels moeten wel nageleefd worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei delichris:

Netjes is het niet, want het mag niet. En blijkbaar doet de FIA ook niets. Het is ook geen huilen, maar de regels moeten wel nageleefd worden.

Wat mag precies niet? Want Red Bull heeft zover ik heb kunnen lezen nul aantijgingen richting Leclerc ingediend? Of ik moet de afgelopen 10 uur iets gemist hebben wat prima kan.

En ik vind Max wel een beetje een huilebalk. Niet alleen gisteren. Maar goed, als ze ons die boordradio's gewoon überhaupt niet laten horen waar we niks aan hebben. En verder gewoon kunnen genieten van een spannende race ieder raceweekend ben ik allang tevreden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Coureur A rijdt anderhalf uur met 300+ op een paar cm van de muur en weet ondanks alles de finish elke keer levend te bereiken. Tijdens deze bijna wekelijkse heldendaad ziet hij dat de concurrentie mogelijk een regel overtreed en meldt dit bij zijn baas.

Jan Lul op de bank kijkt bijna elke week naar de coureur die anderhalf uur met 300+ op een paar cm van de muur en ondanks alles de finish elke keer weer levend weet te bereiken. Jan Lul klaagt vervolgens luidkeels dat de coureur zeurt en jankt.

Hou toch op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Satyr:

Coureur A rijdt anderhalf uur met 300+ op een paar cm van de muur en weet ondanks alles de finish elke keer levend te bereiken. Tijdens deze bijna wekelijkse heldendaad ziet hij dat de concurrentie mogelijk een regel overtreed en meldt dit bij zijn baas.

Jan Lul op de bank kijkt bijna elke week naar de coureur die anderhalf uur met 300+ op een paar cm van de muur en ondanks alles de finish elke keer weer levend weet te bereiken. Jan Lul klaagt vervolgens luidkeels dat de coureur zeurt en jankt.

Hou toch op.

Als dit je argument is kunnen we beter alle topics zo'n beetje sluiten toch?

Vorig seizoen heb ik menig lid hier horen klagen (volgens mij jij ook) over Hamilton en nu betreft het Verstappen en zou het ineens niet mogen?

Het is toch sowieso het beste om dit soort radio momenten niet te laten horen? Wat voegt het toe, als er niks mee gedaan wordt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei timpy00:

Als dit je argument is kunnen we beter alle topics zo'n beetje sluiten toch?

Vorig seizoen heb ik menig lid hier horen klagen (volgens mij jij ook) over Hamilton en nu betreft het Verstappen en zou het ineens niet mogen?

Het is toch sowieso het beste om dit soort radio momenten niet te laten horen? Wat voegt het toe, als er niks mee gedaan wordt?

Eens ja. Het is voor de bühne en op deze manier krijg je een vertekend beeld van sporters. Maar dat is idem met dat verhaal over Norris in die netflix serie.

Overigens is dat klagen wel iets wat de FIA zelf gecreëerd heeft door zo vaak als dat het mogelijk was scheidsrechtertje te spelen. Dan krijg je dat coureurs en teams vaker geen zeiken onder het mom van consequent zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Eens ja. Het is voor de bühne en op deze manier krijg je een vertekend beeld van sporters. Maar dat is idem met dat verhaal over Norris in die netflix serie.

Overigens is dat klagen wel iets wat de FIA zelf gecreëerd heeft door zo vaak als dat het mogelijk was scheidsrechtertje te spelen. Dan krijg je dat coureurs en teams vaker geen zeiken onder het mom van consequent zijn. 

Ik denk dat het in het algemeen nog veel vaker gebeurd dan wij doorhebben. Maar mits er niet een daadwerkelijke fout gemaakt wordt of onderzoek wordt aangevraagd/ingesteld voegt het wat mij betreft niks toe om dat allemaal te laten horen.

Kijk als er nu een melding van Red Bull naar wedstrijdleiding gaat van kunnen jullie dit onderzoeken van Leclerc dan voegt de boordradio iets toe omdat je dan kunt aangeven hoe dat tot stand komt. Maar als Verstappen iets (denkt) te zien maar het team vind van niet of gaat er niks mee doe dan voegt het helemaal niks toe imo.

Maar goed, denk dat iedereen dat in het algemeen wel vind.

Laten we hopen dat Ferrari en Red Bull en wellicht later ook nog Mercedes er een hoop spannende races van kunnen maken dit seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat mij erom dat het al bizar knap is dat bijv Verstappen dat ziet, dat hij in die situatie tijd heeft om daar op te letten, want het was echt maar een klein stukje over de lijn. En dat hij dan vol op adrenaline dat doorgeeft, wordt dan als klagen/zeiken afgedaan.

Hamilton deed dat wel, die reed vooraan, kreeg soms last van Max achter zich en ging dan 'He PuShEd Me OfF ThE TrAcK' gillen.

Dat vind ik wat anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Satyr:

Het gaat mij erom dat het al bizar knap is dat bijv Verstappen dat ziet, dat hij in die situatie tijd heeft om daar op te letten, want het was echt maar een klein stukje over de lijn. En dat hij dan vol op adrenaline dat doorgeeft, wordt dan als klagen/zeiken afgedaan.

Hamilton deed dat wel, die reed vooraan, kreeg soms last van Max achter zich en ging dan 'He PuShEd Me OfF ThE TrAcK' gillen.

Dat vind ik wat anders.

Vanzelfsprekend is het bizar knap dat een coureur zo iets opmerkt. Maar Hamilton reed toch ook met 300+ op volle concentratie anderhalf uur altijd en zag & voelde ook alles feilloos aan én 'klaagde' daar dan over op de radio. Dus in die zin zie ik dat als hetzelfde, maar jij niet. Prima toch. 

Ik stoorde me eraan dat Verstappen tot twee keer toe over de boordradio riep dat Leclerc over die witte lijn van de pit-entry ging, terwijl zijn team heb zei zich op het racen te moeten focussen en zij hun werk wel doen. Dan vind ik het overbodig om ook die tweede keer dus nog een keer naar het team te roepen van 'He diD iT aGaiN'. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites