Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Titan:

Wat een klaagcircus is het vandaag weer op het circuit van al die coureurs. Ga je toch gewoon al die rondjes in een optocht afrijden? Doen ze in Monaco ook jaarlijks.

Exact. Het moet veilig zijn, maar uiteindelijk bepaal je zelf als coureur de kaders. Hoe hard wil en durf je te gaan? F3 ging ook prima, niet heel veel slechtere omstandigheden dan dat het nu zijn. 

Enfin, we gaan het zien. Verheug me enorm op deze spannende race. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Titan:

Wat een klaagcircus is het vandaag weer op het circuit van al die coureurs. Ga je toch gewoon al die rondjes in een optocht afrijden? Doen ze in Monaco ook jaarlijks.

Mee eens. Natuurlijk moet het allemaal veilig blijven, maar dan rij je toch allemaal lekker wat langzamer denk ik dan. Maargoed, misschien praten we anders als we zelf zo'n auto zouden kunnen besturen en zouden weten hoe tricky het is. Ook als je 'langzaam' rijdt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei ElPrincipito:

Net nu Verstappen weer pole heeft. Ik zweer het, die Hamilton heeft echt het geluk van een kampioen. Telkens als hij pech heeft, hebben de rijders voor hem dat nog meer, rode vlaggen etcetera. Dwing je ook af natuurlijk. 

Wilde gewoon 2 uur Spa kunnen zien, heerlijk circuit. 

Schijnen sproeiers naast de baan te staan met Mercedes logo's erop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei La Pulga:

Wel echt zin in een volledige race, mogen ze dan wel opnieuw tanken en shit voor die paar rondjes wat ze hebben gereden?

Lijkt me niet. Volledige race gaat het ook niet worden. Die twee rondjes achter de SC gaan er al af. Denk ook dat ze op 75% de boel afvlaggen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites