Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

31 minuten geleden zei Michaelinho*:

Blijft toch altijd bijzonder lastig om er conclusies aan te verbinden. Red Bull lijkt normaal gesproken gewoon weer mee te gaan doen. Maar je kan er pas volgende week echt iets over zeggen. 

Vind hem er stoer en 'gevaarlijk' uit zien de nieuwe red bull als je hem zo op de baan ziet rondgaan (niet de livery).. Oogt lekker agressief en daardoor krijg ik er gelijk zin in <3 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Lazy:

Vind hem er stoer en 'gevaarlijk' uit zien de nieuwe red bull als je hem zo op de baan ziet rondgaan (niet de livery).. Oogt lekker agressief en daardoor krijg ik er gelijk zin in <3 

Laten we hopen dat hij gewoon vanaf begin goed is. Het lijkt een sterke doorontwikkeling te zijn van de auto van vorig jaar. Bepaalde elementen zijn inderdaad wat agressiever/exteremer dan vorig jaar. Logisch ook als je een heel seizoen data hebt verzameld. 

Ergens hoop ik wel dat Mercedes en Ferrari er ook gewoon meteen goed bij zitten zodat er ook echt weer een beetje strijd is voorin. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 minuten geleden zei Satyr:

Liever Ferrari dan Mercedes achter RedBull

Jij ziet Mercedes liever vóór Red Bull? :classic_tongue:

1 uur geleden zei Michaelinho*:

Ergens hoop ik wel dat Mercedes en Ferrari er ook gewoon meteen goed bij zitten zodat er ook echt weer een beetje strijd is voorin. 

Ja zeker. Al geldt dat voor Red Bull natuurlijk ook.

Moet zeggen dat meneer Verstappen wel lekker bezig is met ruim 120 rondjes :classic_love: En dan is er nog 1.5 te gaan. Hebben we nog zicht op een record qua aantal testrondjes op 1 dag? :classic_tongue:

Off: Wat ben ik trouwens blij met de switch naar F1 Tv zeg. Zag toevallig was filmpjes voorbij komen op de social van Viaplay. Begon me direct te ergeren aan het commentaar en de analyse van mijn vriend Albers..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren Drive to Survive gezien en als je ziet wat voor een hetze tegen RedBull was van vooral Toto dan hoop ik heel erg dat zowel Max als RedBull dit seizoen wederom wereldkampioen gaan worden. En dan met een straf dus een lange neus kunnen trekken richting Toto en Zak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Fantasy:

Hij schijnt 2 gebroken polsen te hebben, zelfs in de huidige F1 auto met heeeeeel veel stuurbekrachtiging is dit vrij lastig. Benieuwd naar Drugovich, goed dat hij een kans krijgt hierdoor. Bij Stroll heb ik toch vaak het idee dat hij met hele andere motieven in de F1 rijdt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Arezo:

Hij schijnt 2 gebroken polsen te hebben, zelfs in de huidige F1 auto met heeeeeel veel stuurbekrachtiging is dit vrij lastig. Benieuwd naar Drugovich, goed dat hij een kans krijgt hierdoor. Bij Stroll heb ik toch vaak het idee dat hij met hele andere motieven in de F1 rijdt.

Dat andere motief, geld van papa, is ook de reden dat hij destijds een stoeltje kreeg natuurlijk. Ik ben ook benieuwd naar Drugovich. Maar dat heb ik ook met een Piastri bijvoorbeeld. Mooi om te zien dat jongens uit de F2 de kans krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook heel benieuwd naar Nyck de Vries uiteraard. Denk dat hij Yuki Tsunoda wel eens klop kan gaan geven in het kampioenschap.

Verder hopelijk wat verrassingen vanuit het middenveld. Williams lijkt de aansluiting gevonden te hebben en Aston Martin kwam goed voor de dag. En voorin hopelijk weer een gevecht tussen 3 teams.

Link naar opmerking
Deel via andere websites