Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

Ben wel erg benieuwd wat dat nou is met die tweede rijder bij Red Bull. Gasly en Albon zijn beiden echt talentvolle coureurs, daar ligt het denk ik echt niet aan. Heb iig erg vaak gehoord dat die auto volledig op Max' racestijl wordt gemaakt, waar andere coureurs slecht mee om kunnen gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk wel dat ze meer content met Albon zijn dan toen met Gasley denk ik. Ik zou als ik Red Bull was een aantal jaar met het duo Verstappen/Albon rijden zodat je even wat rust in de tent hebt. Want als je steeds je 2de rijder gaat wisselen dan wilt er dalijk niemand meer naast Max rijden. Het heet toch niet voor niets tweede rijder? Ja het is leuk als je een sterk duo heb maar soms kan dat niet.

bewerkt door sennid
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vreselijke crash in de Moto2 zeg. Viel iemand in bocht 1 (Oostenrijk). Liep zelf weg, maar motor bleef in midden van de baan liggen. Zeker 1 rijder ging er vol overheen en ging hard tegen de grond. Denk 4 motoren bij betrokken uiteindelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei 007mark:

Vreselijke crash in de Moto2 zeg. Viel iemand in bocht 1 (Oostenrijk). Liep zelf weg, maar motor bleef in midden van de baan liggen. Zeker 1 rijder ging er vol overheen en ging hard tegen de grond. Denk 4 motoren bij betrokken uiteindelijk.

Iedereen is ok. Syahrin heeft geen botten gebroken wat op zich al een wonder is gezien de crash.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Satyr:
2 uur geleden zei 007mark:
Gelukkig.

Nu ook code rood in Moto GP. Gaat lekker daar.

Valentino Rossi op 1 cm van zijn dood af

Dat besefte hij zelf ook. Zijn reactie toen hij bij de pitsbox aan kwam. Maar die motor werd ook als een malle gelanceerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Indy was wel mooi, de NASCAR daarna ook. Mijn favoriet Martin Truex was tot zaterdag 5x op rij 3e geworden. De kans dat hij 6x 3e zou worden werd met 23 miljoen tegen 1 beloond, hahahaha. Hij werd zaterdag en zondag echter tweede. Ook mooi.

Afbeelding kan het volgende bevatten: 2 mensen, baard, de tekst 'nascarcasm @nascarcasm (Gets tired of finishing 3rd all the time, decides to start finishing 2nd all the time). #NASCAR 19 Kansas 40 5 20 3 Loudon 38 11 21 3 Michigan 39 12 22 3 Michigan 39 18 23 3 Daytona (Road) 39 3 24 3 Dover 40 3 25 2 Dover 40 19 2 7:45 PM 23 Aug 20 Twitter Web App 29 Retweets and comments 426 Likes'

bewerkt door Satyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites