007mark Geplaatst 22 november 2018 Share Geplaatst 22 november 2018 Mooi veld al. Denk zelf dat Toro Rosso een keuze gaat maken tussen Mick Schumacher en Daniel Ticktum, gezien hun identiteit als opleidingsteam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 23 november 2018 Share Geplaatst 23 november 2018 Is Stroll al bevestigd dan? Lees overal wel dat hij de grootste kanshebber is, maar ook de naam Ocon zingt nog rond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 november 2018 Share Geplaatst 23 november 2018 6 uur geleden zei Elano: Is Stroll al bevestigd dan? Lees overal wel dat hij de grootste kanshebber is, maar ook de naam Ocon zingt nog rond. Mercedes heeft Ocon inmiddels bevestigd als reserverijder voor 2019. Op diezelfde persco gaf Wolff aan dat hij zal worden klaargestoomd voor een zitje in 2020. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 24 november 2018 Share Geplaatst 24 november 2018 Op 22-11-2018 om 13:50 zei 007mark: Mooi veld al. Denk zelf dat Toro Rosso een keuze gaat maken tussen Mick Schumacher en Daniel Ticktum, gezien hun identiteit als opleidingsteam. Neem maar van mij aan dat dat Alexander Albon gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 november 2018 Share Geplaatst 26 november 2018 Nou, even snel een evaluatie van het seizoen van mijn kant: Beste team: Mercedes Slechtste team: Williams Beste rijder: Max Verstappen Slechtste rijder: Marcus Ericsson Mooiste race: Verenigde Staten Slechtste race: Kan er niet 1 uitpikken, wel meerdere Moment van het seizoen: Vettel in de grindbak in Duitsland. Kenmerkend voor de manier waarop hij de wereldtitel niet wint. Cijfer: 8 Kijk in ieder geval eindelijk wel eens echt uit naar het nieuwe seizoen. Enorm benieuwd naar Charles Leclerc in de Ferrari, want denk dat ze voor het eerst een keer favoriet gaan zijn voor de constructeurstitel. Verwacht eerlijk gezegd dat RB wederom de slag een beetje gaat missen, want Honda heeft mij allerminst nog overtuigd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 26 november 2018 Share Geplaatst 26 november 2018 (bewerkt) Ik vond Ericsson niet per se minder dan Hartley bijvoorbeeld. en Bottas heeft het ook maar waardeloos gedaan eigenlijk. Overigens Alexander Albon dus bevestigd bij Toro Rosso. 26 november 2018 bewerkt door Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 16 december 2018 Share Geplaatst 16 december 2018 (bewerkt) 16 december 2018 bewerkt door Platina32 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 februari 2019 Share Geplaatst 11 februari 2019 Haas Toro Rosso Williams Eerste 3 teams hebben inmiddels hun auto uit de doeken gedaan voor komend seizoen. Vind persoonlijk de Haas en Williams erg tof Komende dagen nog meerdere teams, voordat 18 februari de eerste testdag is. 13 feb Aston Martin Red Bull Racing Honda 13 feb Mercedes AMG Petronas Motorsport 13 feb Racing Point F1 14 feb McLaren F1 Team 15 feb Scuderia Ferrari Mission Winnow 18 feb Alfa Romeo Racing Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 11 februari 2019 Auteur Share Geplaatst 11 februari 2019 Haas = Schitterend Toro Rosso = Niks veranderd Williams = Bah Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 13 februari 2019 Share Geplaatst 13 februari 2019 Max z'n nieuwe speeltje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 13 februari 2019 Share Geplaatst 13 februari 2019 Tijdelijke livery hé. Ik vind de Mercedes ook erg mooi overigens, met die fellere groene lijnen en de zwarte sterren achterop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 februari 2019 Share Geplaatst 13 februari 2019 Gelukkig wel. Snap niet dat iedereen zo lyrisch is, maar bon Mercedes wel tof ja. Was bijna vergeten maar maandag begint het vewoon alweer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 februari 2019 Share Geplaatst 18 februari 2019 Williams ook aardig begin van het seizoen zeg, missen sowieso al de eerste twee testdagen. Dan is er toch wel iets goed mis of niet he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 18 februari 2019 Share Geplaatst 18 februari 2019 Is wel echt verschrikkelijk amateuristisch. Werk je een jaar naar die data toe... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 19 februari 2019 Share Geplaatst 19 februari 2019 Triest om ze zo te zien afglijden. Zo'n mooi team van oudsher. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 februari 2019 Share Geplaatst 19 februari 2019 Heel zonde inderdaad. Ben overigens ook nog niet overtuigd van de snelheid van de Red Bull moet ik zeggen. Tot nu toe wel betrouwbaar (alle teams eigenlijk wel), maar in de tijdenlijst zitten ze in ieder geval wel ver van Ferrari af. En ja, ik weet dat het tot nu toe nog niet heel veel zegt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 februari 2019 Share Geplaatst 25 februari 2019 Mannen, over ongeveer 2,5 weken begint het eerste raceweekend in Melbourne, Australië. Is er eventueel interesse om een onderlinge competitie hierin op te zetten? Kan me herinneren dat dit heel vroeger wel was op MU namelijk. Kunnen natuurlijk ook een bestaande fantasygame doen of iets dergelijks. Hoor graag of mensen dit leuk vinden en krijg hierbij graag input welke vorm hiervan eventueel leuk is! @Elano @Justin @Kokkie @Regis@Platina32 @Darkcrusader @Satyr @Richarð. @Lazy @Hwb en anderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 25 februari 2019 Auteur Share Geplaatst 25 februari 2019 Lijkt me tof! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 25 februari 2019 Share Geplaatst 25 februari 2019 Lijkt me zeker tof! Een soort F1 Fantasy! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vilhena Geplaatst 25 februari 2019 Share Geplaatst 25 februari 2019 Ik ben hier ook wel voor in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 25 februari 2019 Share Geplaatst 25 februari 2019 Lijkt me zeker leuk, ik doe mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 25 februari 2019 Share Geplaatst 25 februari 2019 Ik ben ook wel in hiervoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 25 februari 2019 Share Geplaatst 25 februari 2019 Denk dat ik wel mee zou doen, ondanks dat ik geen enorme volger ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 25 februari 2019 Share Geplaatst 25 februari 2019 2 uur geleden zei 007mark: Mannen, over ongeveer 2,5 weken begint het eerste raceweekend in Melbourne, Australië. Is er eventueel interesse om een onderlinge competitie hierin op te zetten? Kan me herinneren dat dit heel vroeger wel was op MU namelijk. Kunnen natuurlijk ook een bestaande fantasygame doen of iets dergelijks. Hoor graag of mensen dit leuk vinden en krijg hierbij graag input welke vorm hiervan eventueel leuk is! @Elano @Justin @Kokkie @Regis@Platina32 @Darkcrusader @Satyr @Richarð. @Lazy @Hwb en anderen. Lijkt me ook wel geinig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 25 februari 2019 Share Geplaatst 25 februari 2019 Ik ook wel Wij voorspellen dit op een ander forum: Kwalificatie: 1e plek, 1 punt Wedstrijd: 1e, 2e, 3e, 10e (3p), eerste uitvaller (3p). Voorbeeld voorspelling: Kwalificatie: Hamilton Wedstrijd: 1e Ham 2e Vet 3e Max 10e Ricciardo uitval: Leclerc Uitslag Race: Kwalificatie: Hamilton (1p) Wedstrijd: Vettel, Hamilton, Max --> 1 + 1 +5 p (is het Ham, Vet, Max heb je 15p) 10e: Ocon 0p uitval: Gasly 0p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten