Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

6 uur geleden zei Elano:

Is Stroll al bevestigd dan? Lees overal wel dat hij de grootste kanshebber is, maar ook de naam Ocon zingt nog rond.

Mercedes heeft Ocon inmiddels bevestigd als reserverijder voor 2019. Op diezelfde persco gaf Wolff aan dat hij zal worden klaargestoomd voor een zitje in 2020.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, even snel een evaluatie van het seizoen van mijn kant:

Beste team: Mercedes

Slechtste team: Williams

Beste rijder: Max Verstappen

Slechtste rijder: Marcus Ericsson

Mooiste race: Verenigde Staten

Slechtste race: Kan er niet 1 uitpikken, wel meerdere

Moment van het seizoen: Vettel in de grindbak in Duitsland. Kenmerkend voor de manier waarop hij de wereldtitel niet wint.

Cijfer: 8

Kijk in ieder geval eindelijk wel eens echt uit naar het nieuwe seizoen. Enorm benieuwd naar Charles Leclerc in de Ferrari, want denk dat ze voor het eerst een keer favoriet gaan zijn voor de constructeurstitel. Verwacht eerlijk gezegd dat RB wederom de slag een beetje gaat missen, want Honda heeft mij allerminst nog overtuigd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haas

Haas F1 Team onthult vernieuwde livery voor seizoen 2019

Toro Rosso

Toro Rosso onthult de STR14 voor het seizoen 2019

Williams

Williams laat nieuwe wagen voor F1-jaar 2019 zien

Eerste 3 teams hebben inmiddels hun auto uit de doeken gedaan voor komend seizoen. Vind persoonlijk de Haas en Williams erg tof :)

Komende dagen nog meerdere teams, voordat 18 februari de eerste testdag is.

13 feb Aston Martin Red Bull Racing Honda

13 feb Mercedes AMG Petronas Motorsport

13 feb Racing Point F1

14 feb McLaren F1 Team

15 feb Scuderia Ferrari Mission Winnow

18 feb Alfa Romeo Racing

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel zonde inderdaad. Ben overigens ook nog niet overtuigd van de snelheid van de Red Bull moet ik zeggen. Tot nu toe wel betrouwbaar (alle teams eigenlijk wel), maar in de tijdenlijst zitten ze in ieder geval wel ver van Ferrari af. 

En ja, ik weet dat het tot nu toe nog niet heel veel zegt ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mannen, over ongeveer 2,5 weken begint het eerste raceweekend in Melbourne,  Australië. Is er eventueel interesse om een onderlinge competitie hierin op te zetten? Kan me herinneren dat dit heel vroeger wel was op MU namelijk. Kunnen natuurlijk ook een bestaande fantasygame doen of iets dergelijks. 

Hoor graag of mensen dit leuk vinden en krijg hierbij graag input welke vorm hiervan eventueel leuk is! @Elano @Justin @Kokkie @Regis@Platina32 @Darkcrusader @Satyr @Richarð. @Lazy @Hwb en anderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei 007mark:

Mannen, over ongeveer 2,5 weken begint het eerste raceweekend in Melbourne,  Australië. Is er eventueel interesse om een onderlinge competitie hierin op te zetten? Kan me herinneren dat dit heel vroeger wel was op MU namelijk. Kunnen natuurlijk ook een bestaande fantasygame doen of iets dergelijks. 

Hoor graag of mensen dit leuk vinden en krijg hierbij graag input welke vorm hiervan eventueel leuk is! @Elano @Justin @Kokkie @Regis@Platina32 @Darkcrusader @Satyr @Richarð. @Lazy @Hwb en anderen.

Lijkt me ook wel geinig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ook wel

Wij voorspellen dit op een ander forum:

Kwalificatie: 1e plek, 1 punt

Wedstrijd: 1e, 2e, 3e, 10e (3p), eerste uitvaller (3p).

Voorbeeld voorspelling:

Kwalificatie: Hamilton

Wedstrijd:

1e Ham

2e Vet

3e Max

10e Ricciardo

uitval: Leclerc

Uitslag Race:

Kwalificatie: Hamilton (1p)

Wedstrijd:

Vettel, Hamilton, Max --> 1 + 1 +5 p (is het Ham, Vet, Max heb je 15p)

10e:  Ocon 0p

uitval: Gasly 0p

Link naar opmerking
Deel via andere websites