Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

11 minuten geleden zei Rossi:
13 minuten geleden zei Pino:
En waarom is het dan niet zo'n beste trainer?

Daarvoor verwijs ik je nu even naar het afgelopen championship seizoen. En kom niet aanzetten met hij haalt de finale. Hijzelf is tactisch zeer zwak.

Kan ik helaas niet terugkijken. In wat voor opzicht is hij tactisch zeer zwak?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Frank Lampard heeft gewoon een goede selectie tot zijn beschikking. Die heeft er echt niet voor gezorgd dat die jongens gisteren een grote promotie kandidaat aan de kant hebben geschoven.

Wel mooi om te zien dat Ashley Cole daar ook speelt :mrgy: Dat had ik gemist.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Frank Lampard heeft gewoon een goede selectie tot zijn beschikking. Die heeft er echt niet voor gezorgd dat die jongens gisteren een grote promotie kandidaat aan de kant hebben geschoven.

Wel mooi om te zien dat Ashley Cole daar ook speelt :mrgy: Dat had ik gemist.
Met een degelijke trainer had Derby met deze selectie om de titel gespeeld. Gister is Leeds gewoon afgegaan ook vanwege de spanning (druk) en na de rode kaart was het klaar.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou nou, wat een haat richting Lampard. Ik vind dat hij uitstekend presteert in zijn eerste seizoen als hoofdtrainer. 
Verder zie ik wel liever Aston Villa terug in de PL.
Heeft niet zoveel met haat te maken, meer met zijn nouja niet onkunde maar ook zeker geen kunde. Een goede jonge Engelse trainer met potentie vind je in Schotland. Gerard.

Zie op het moment ook het liefst Villa promoveren. Leeds heeft het zelf weggegooid, de directe promotie al. Volgend jaar beter.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Komt van iemand die "zijn" club net door Derby County is uitgeschakeld voor promotie, dus dat zegt wel genoeg. 
Want? Ik kijk veel Championship en het is nou niet bepaald de verdienste van Lampard... Dat heeft niks te maken of Leeds is uitgeschakeld of niet. Zie hem graag bij Chelsea ( zoals hier geopperd) om mijn ongelijk te bewijzen. Maar Chelsea doet er verstandig aan voor een ander te gaan.

Dat ik liever Aston Villa naar de PL zie gaan daar hoop ik al op sinds degradatie. In mijn ogen horen zij in de PL.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lampard of Terry in ieder geval terug in de Premier League. Voor de Engelsen wel mooi.

Leeds gisteren inderdaad bezweken onder de druk. Als je ziet hoe de tegengoals vallen, op welke manier de strafschop wordt weggegeven en om dan nog maar te zwijgen over die rode kaart :cab: Ja jongens, als je dan niet wilt promoveren, zeg dat dan lekker voor de wedstrijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lampard of Terry in ieder geval terug in de Premier League. Voor de Engelsen wel mooi.

Leeds gisteren inderdaad bezweken onder de druk. Als je ziet hoe de tegengoals vallen, op welke manier de strafschop wordt weggegeven en om dan nog maar te zwijgen over die rode kaart :cab: Ja jongens, als je dan niet wilt promoveren, zeg dat dan lekker voor de wedstrijd.
Die druk was er de laatste weken al. In de competitie gaven ze een directe promotieplek ook vrij knullig weg. Dan verdien je het ook gewoon niet.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[mention=5005]Rossi[/mention] nu heb je nog niet gezegd waarom hij tactisch niet goed is.
Met de beschikbare spelers koos hij vaak voor de verkeerde tactiek. Doelloos rondtikken en niet de juiste instructies meegeven aan bepaalde spelers, opstelling zelf was niet heel veel mis mee maar door de instelling rendeerde het niet best. De laatste reeks was qua resultaten best prima en ook werd er wat beter gespeeld. Maar denderend was het allemaal niet, goed geprofiteerd van de slechte periode van oa Middlesbrough.

Zou wel Gerard graag de overstap zien maken naar een PL elftal, al denk ik een jaartje Rangers nog wel goed voor hem kan zijn.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan heb ik zelfs meer vertrouwen in Frank tbh

44 minuten geleden zei Pino:

@Rossi nu heb je nog niet gezegd waarom hij tactisch niet goed is.

Hoor net toevallig een kenner zeggen dat het Lampard totaal niet gelukt is een speelstijl (of erger nog, 'speelwijze' eigenlijk)  te ontwikkelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoor net toevallig een kenner zeggen dat het Lampard totaal niet gelukt is een speelstijl (of erger nog, 'speelwijze' eigenlijk)  te ontwikkelen.
Meer vertrouwen in Frank dan Steve? Waarom?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei Rossi:
1 uur geleden zei Sophomore:

Meer vertrouwen in Frank dan Steve? Waarom?

Omdat ik totaal niet onder de indruk ben van zijn werk bij Rangers dit seizoen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De wedstrijd helaas niet kunnen zien. Zag El Ghazi als een van de doelpuntenmakers, leuk voor hem. Mooi dat Villa weer terug is.

Hopelijk volgend jaar wél Leeds. Zou ook Blackburn of Birmingham graag weer op het hoogste niveau zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites