Kyrill Geplaatst 27 december 2023 Share Geplaatst 27 december 2023 14 minuten geleden zei delichris: Ik zit nog na te genieten van de wedstrijd. En dat Erik gewoon even jonkies inbrengt ipv ervaren spelers zegt ook iets. Logisch, geniet ervan maatje!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 december 2023 Share Geplaatst 27 december 2023 (bewerkt) Knap van Everton dit, maar het zal wel 1-2 worden Daar is al de 1-1... 27 december 2023 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 december 2023 Share Geplaatst 27 december 2023 21 minuten geleden zei La Pulga: Knap van Everton dit, maar het zal wel 1-2 worden Daar is al de 1-1... City laatste PL zege hiervoor, was van 4 november 6-1 thuis tegen Bournemouth, niet zo erg als ze nu keertje wel weer winnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 15 uur geleden zei Kyrill: City laatste PL zege hiervoor, was van 4 november 6-1 thuis tegen Bournemouth, niet zo erg als ze nu keertje wel weer winnen Ik heb je trouwens niet gezien in o'casey kan dat kloppen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 24 minuten geleden zei Mansveld: Ik heb je trouwens niet gezien in o'casey kan dat kloppen? Klopt maatje, kijk vooral thuis tegenwoordig. Ik kom oprecht graag in O Casey's maar in mijjn ervaring (helaas) is vaak al helemaal vol gereserveerd of ze zenden andere sporten uit. Dat gezegd te hebben keren wel was, en kon zitten en kijken daar, was altijd heel fijn en gezellig. Vind vooral ook tof ze kleine tv 's hebben op de wc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 1 uur geleden zei Kyrill: Klopt maatje, kijk vooral thuis tegenwoordig. Ik kom oprecht graag in O Casey's maar in mijjn ervaring (helaas) is vaak al helemaal vol gereserveerd of ze zenden andere sporten uit. Dat gezegd te hebben keren wel was, en kon zitten en kijken daar, was altijd heel fijn en gezellig. Vind vooral ook tof ze kleine tv 's hebben op de wc. Reserveer meestal tafeltje van te voren. En als een sport niet bevalt en mensen kijken toch niet vraag ik of het op een ander kanaal kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 Pff die bal is volgens mij gewoon uit toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 Op 26-12-2023 om 21:27 zei Kyrill: 0-2 Retweet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 (bewerkt) 1 uur geleden zei bas huijsmans: Pff die bal is volgens mij gewoon uit toch? Volgens mij wel ja idd, bizar. 44 minuten geleden zei Dansmeister: Retweet. Hahahaha. Eerlijk is eerlijk, Alvarez, Kudus en Ogbonna waren super fucking goed. Niet normaal, Jesus is een prutser. Odegaard kan het niet alleen doen, natuurlijk. Zoals beloofd ik kan het wel hebben, en reageer niet zuur @Urbeto Kwamen gewoon tekort en Westham verdedigde onwijs goed. Spoiler Spoiler 28 december 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Alvarez gisteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Op 27-12-2023 om 09:27 zei delichris: Ik zit nog na te genieten van de wedstrijd. En dat Erik gewoon even jonkies inbrengt ipv ervaren spelers zegt ook iets. Wie mogen er van jou allemaal uit bij United, @delichris? Want wat jij zegt vind ik wel tekenend voor de staat van het team. Ik geef je overigens gelijk hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 7 minuten geleden zei Rykjvk1: Wie mogen er van jou allemaal uit bij United, @delichris? Want wat jij zegt vind ik wel tekenend voor de staat van het team. Ik geef je overigens gelijk hoor. Van de Beek, Onana, Antony, Martial, Eriksen sowieso. Erik had ook een van de Beek kunnen brengen, maar hij koos voor Gore en Hannibal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 15 minuten geleden zei delichris: Van de Beek, Onana, Antony, Martial, Eriksen sowieso. Erik had ook een van de Beek kunnen brengen, maar hij koos voor Gore en Hannibal. Dat zegt genoeg over zijn toekomst inderdaad. Hoe denk je over een Lindelof, AWB, Casemiro, Rashford? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 21 minuten geleden zei Rykjvk1: Dat zegt genoeg over zijn toekomst inderdaad. Hoe denk je over een Lindelof, AWB, Casemiro, Rashford? Lindelof is geen slechte verdediger. Hij kan het goed doen met een Varane of een Martinez. AWB is prima rechtsback en zelfs de beste tackelaar van de PL. Casemiro is al sinds zijn komst te dik zo lijkt het. Rashford heeft geen vorm, maar is een jongen van de club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 26 minuten geleden zei delichris: Lindelof is geen slechte verdediger. Hij kan het goed doen met een Varane of een Martinez. AWB is prima rechtsback en zelfs de beste tackelaar van de PL. Casemiro is al sinds zijn komst te dik zo lijkt het. Rashford heeft geen vorm, maar is een jongen van de club. Lindelof mee eens, AWB is een geweldenaar in met name sliding tackles, mooi om te zien hoe hij is opgeleefd. Casemiro kan het wat mij betreft niet meer belopen (maar was hij bij Madrid ook al niet te dik? ). Maar is Rashford boven alle selectie-issues verheven bij Man Utd fans? Want ik vind hem enorm weinig uitstralen, bij vlagen egoïstisch spelen en dat zou wat mij betreft een probleem zijn in een elftal.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Rashers zoekt naar zijn vorm dat zie je aan alles. Ik vond hem dinsdag wel weer goed spelen. Van Casemiro kan ik niets zeggen omtrent zijn Real tijd. Ik kijk nooit naar Real. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Rashers. Dat is bijna van het niveautje Ajacieden die alle spelers bij de voornaam noemen of 'Schippie' zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 1 uur geleden zei Beppu: Rashers. Dat is bijna van het niveautje Ajacieden die alle spelers bij de voornaam noemen of 'Schippie' zeggen. Beetje een bijzondere opmerking van iemand wiens favoriete clubtopic vol staat met o.a. 'Santi' en 'Geertje'. Verder voel ik me totaal niet aangesproken hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 1 minuut geleden zei JanVertonghen: Beetje een bijzondere opmerking van iemand wiens favoriete clubtopic vol staat met o.a. 'Santi' en 'Geertje'. Verder voel ik me totaal niet aangesproken hoor. Daar heb je zeker een punt Jan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 King Kev is back. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 1 uur geleden zei Bogatyr: King Kev is back. Joepie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 @Beppu Rashers scoort dankzij fout van Turner. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Hoe kun je tot tweemaal toe iemand zo vrij laten op de rand van het strafschopgebied? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Voorspelbare uitslag. Wel mooi dat Nottingham terug een aantrekkelijke club is geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Ja, nu United nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten