Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Uhm..

Wachten tot Conte gaat zeuren over de selectie. Vreselijke vent vind ik dat toch. Kan niet wachten tot die zelf ontslag neemt en zelf oprot.

Hahaha heeft ie toch ook gelijk in. Heeft naast Alonso en Moses niet echt wingbacks van niveau, want Willian wordt als aanvaller gezien, Pedro is verdedigend erg slecht en Azpilicueta ziet hij als CB. Centraal op het middenveld heeft hij naast Kanté, Bakayoko en Fabregas ook niemand. Ook een aanvallende middenvelder/vleugelspeler zou handig zijn, want heeft daar ook maar drie man (Hazard, Pedro en Willian). Speelt dit jaar ook nog eens Europees, dus lijkt me logisch dat hij dan een wat bredere selectie wil.

Al denk ik dat je dit vooral roept omdat hij Costa weg wil hebben, maar laat het me weten als je andere beweegredenen hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha heeft ie toch ook gelijk in. Heeft naast Alonso en Moses niet echt wingbacks van niveau, want Willian wordt als aanvaller gezien, Pedro is verdedigend erg slecht en Azpilicueta ziet hij als CB. Centraal op het middenveld heeft hij naast Kanté, Bakayoko en Fabregas ook niemand. Ook een aanvallende middenvelder/vleugelspeler zou handig zijn, want heeft daar ook maar drie man (Hazard, Pedro en Willian). Speelt dit jaar ook nog eens Europees, dus lijkt me logisch dat hij dan een wat bredere selectie wil.

Al denk ik dat je dit vooral roept omdat hij Costa weg wil hebben, maar laat het me weten als je andere beweegredenen hebt.

Selectie is gewoon echt matig dit jaar. Snap ook niet dat er met Matic, Chalobah en Loftus-Cheek allemaal spelers zijn vertrokken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk eens naar de coach van Spurs, wat is dat een gentleman zeg in vergelijking met deze enge Italiaan. Als je zeurt over een smalle selectie maar vanwege je ego toch bereid bent om je topscorer weg te doen neem ik je niet zo gauw serieus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='cimbomcu'] Kijk eens naar de coach van Spurs, wat is dat een gentleman zeg in vergelijking met deze enge Italiaan. Als je zeurt over een smalle selectie maar vanwege je ego toch bereid bent om je topscorer weg te doen neem ik je niet zo gauw serieus.[/QUOTE] Goeie read @JanVertonghen'
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Komt ook door de druk die ze op de bal zetten natuurlijk. Typisch Nederlands volgens mij om de tegenstander als reden van het goede spel aan te wijzen ;c United was ook 'drama' tegen Real wat ook de verdienste van Real kon zijn natuurlijk.

Dit inderdaad. Als united dit vol kan houden zie ik ze nog wel eens voor de titel gaan. Ijzersterk middenrif hebben ze nu hoor. Lopende mensen met rashford en mkitaryan en een buffel als lukaku. Pogba doet het ook als pupillenvoetbak lijken he de tegenstander.

Link naar opmerking
Deel via andere websites