Bruins Geplaatst 12 augustus 2017 Share Geplaatst 12 augustus 2017 Dit is niet best nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 12 augustus 2017 Share Geplaatst 12 augustus 2017 Chelsea al 0-2 achter, Cahill na een kwartier rood.. Zag de bui al anakomen, de selectie klopt niet, veel te smal, te zwak op de verkeerde plekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 12 augustus 2017 Share Geplaatst 12 augustus 2017 Chelsea :-D Lekker voor die laffe Conte. Debutant wisselen voor een CB na die rode kaart, je kan toch gewoon met 4 verdedigers gaan spelen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 12 augustus 2017 Share Geplaatst 12 augustus 2017 Chelsea al 0-2 achter, Cahill na een kwartier rood.. Zag de bui al anakomen, de selectie klopt niet, veel te smal, te zwak op de verkeerde plekken. Een back-up back, eventueel nog een CM en nog een vleugelspeler/aanvallende middenvelder? Veel meer missen ze toch niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 12 augustus 2017 Share Geplaatst 12 augustus 2017 Het is ietwat kort door de bocht, maar als FdB deze speelwijze blijft hanteren, dan is hij de eerste trainer die ontslagen wordt. Vooral de eerste twintig minuten waren echt verschrikkelijk slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 12 augustus 2017 Share Geplaatst 12 augustus 2017 Het is ietwat kort door de bocht, maar als FdB deze speelwijze blijft hanteren, dan is hij de eerste trainer die ontslagen wordt. Vooral de eerste twintig minuten waren echt verschrikkelijk slecht. Ja echt om te janken ook. Zit bijna geen fatsoenlijke aanval tussen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 12 augustus 2017 Share Geplaatst 12 augustus 2017 Conte werkt toch graag met een smalle selectie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 12 augustus 2017 Share Geplaatst 12 augustus 2017 Ja echt om te janken ook. Zit bijna geen fatsoenlijke aanval tussen. Schokkend hé? Weet niet wat ik zag. Leek wel een vierdeklasser. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 12 augustus 2017 Share Geplaatst 12 augustus 2017 Begin tweede helft kregen ze wat meer grip, maar gut o gut wat is dat Crystal Palace zwak zeg. De enige die nog een beetje oke spelen zijn Fosu Mensah, Loftus Cheek en af en toe heeft Zaha nog een leuke actie, de rest gewoon heel zwak. Vooral ook die Scott Dann :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 12 augustus 2017 Share Geplaatst 12 augustus 2017 Fabregas vreet zich ook even op, wat dom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 12 augustus 2017 Share Geplaatst 12 augustus 2017 Die Fabregas is ook niet meer wat het geweest was zeg :huhu: Wat een drama speler zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 augustus 2017 Share Geplaatst 12 augustus 2017 Uhm.. Wachten tot Conte gaat zeuren over de selectie. Vreselijke vent vind ik dat toch. Kan niet wachten tot die zelf ontslag neemt en zelf oprot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 12 augustus 2017 Share Geplaatst 12 augustus 2017 Ik geef hier Emenalo de schuld van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 12 augustus 2017 Share Geplaatst 12 augustus 2017 Uhm.. Wachten tot Conte gaat zeuren over de selectie. Vreselijke vent vind ik dat toch. Kan niet wachten tot die zelf ontslag neemt en zelf oprot. Hahaha heeft ie toch ook gelijk in. Heeft naast Alonso en Moses niet echt wingbacks van niveau, want Willian wordt als aanvaller gezien, Pedro is verdedigend erg slecht en Azpilicueta ziet hij als CB. Centraal op het middenveld heeft hij naast Kanté, Bakayoko en Fabregas ook niemand. Ook een aanvallende middenvelder/vleugelspeler zou handig zijn, want heeft daar ook maar drie man (Hazard, Pedro en Willian). Speelt dit jaar ook nog eens Europees, dus lijkt me logisch dat hij dan een wat bredere selectie wil. Al denk ik dat je dit vooral roept omdat hij Costa weg wil hebben, maar laat het me weten als je andere beweegredenen hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 12 augustus 2017 Share Geplaatst 12 augustus 2017 Die Fabregas is ook niet meer wat het geweest was zeg :huhu: Wat een drama speler zeg. Middelmatige speler geworden. Helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 12 augustus 2017 Share Geplaatst 12 augustus 2017 Enige pluspunt is dat Christensen nu mag spelen. Lekker talentje wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 12 augustus 2017 Share Geplaatst 12 augustus 2017 Hahaha heeft ie toch ook gelijk in. Heeft naast Alonso en Moses niet echt wingbacks van niveau, want Willian wordt als aanvaller gezien, Pedro is verdedigend erg slecht en Azpilicueta ziet hij als CB. Centraal op het middenveld heeft hij naast Kanté, Bakayoko en Fabregas ook niemand. Ook een aanvallende middenvelder/vleugelspeler zou handig zijn, want heeft daar ook maar drie man (Hazard, Pedro en Willian). Speelt dit jaar ook nog eens Europees, dus lijkt me logisch dat hij dan een wat bredere selectie wil. Al denk ik dat je dit vooral roept omdat hij Costa weg wil hebben, maar laat het me weten als je andere beweegredenen hebt. Selectie is gewoon echt matig dit jaar. Snap ook niet dat er met Matic, Chalobah en Loftus-Cheek allemaal spelers zijn vertrokken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 augustus 2017 Share Geplaatst 12 augustus 2017 Hahaha heeft ie toch ook gelijk in. Heeft naast Alonso en Moses niet echt wingbacks van niveau, want Willian wordt als aanvaller gezien, Pedro is verdedigend erg slecht en Azpilicueta ziet hij als CB. Centraal op het middenveld heeft hij naast Kanté, Bakayoko en Fabregas ook niemand. Ook een aanvallende middenvelder/vleugelspeler zou handig zijn, want heeft daar ook maar drie man (Hazard, Pedro en Willian). Speelt dit jaar ook nog eens Europees, dus lijkt me logisch dat hij dan een wat bredere selectie wil. Al denk ik dat je dit vooral roept omdat hij Costa weg wil hebben, maar laat het me weten als je andere beweegredenen hebt. Kijk eens naar de coach van Spurs, wat is dat een gentleman zeg in vergelijking met deze enge Italiaan. Als je zeurt over een smalle selectie maar vanwege je ego toch bereid bent om je topscorer weg te doen neem ik je niet zo gauw serieus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 12 augustus 2017 Share Geplaatst 12 augustus 2017 Middelmatige speler geworden. Helaas. Helaas idd.. had nooit weg moeten gaan maar das altijd achteraf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 13 augustus 2017 Share Geplaatst 13 augustus 2017 [quote name='cimbomcu'] Kijk eens naar de coach van Spurs, wat is dat een gentleman zeg in vergelijking met deze enge Italiaan. Als je zeurt over een smalle selectie maar vanwege je ego toch bereid bent om je topscorer weg te doen neem ik je niet zo gauw serieus.[/QUOTE] Goeie read @JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 13 augustus 2017 Share Geplaatst 13 augustus 2017 Potverdikke war een goede wedstrijden zeg. Nu ook weer united die echt lekker staan te ballen. Pogba-lukaku ook wel een dodelijk duo hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 13 augustus 2017 Share Geplaatst 13 augustus 2017 Matic speelt lekker inderdaad. Al vind ik WHU erg matig spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 13 augustus 2017 Share Geplaatst 13 augustus 2017 Komt ook door de druk die ze op de bal zetten natuurlijk. Typisch Nederlands volgens mij om de tegenstander als reden van het goede spel aan te wijzen ;c United was ook 'drama' tegen Real wat ook de verdienste van Real kon zijn natuurlijk. Dit inderdaad. Als united dit vol kan houden zie ik ze nog wel eens voor de titel gaan. Ijzersterk middenrif hebben ze nu hoor. Lopende mensen met rashford en mkitaryan en een buffel als lukaku. Pogba doet het ook als pupillenvoetbak lijken he de tegenstander. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 13 augustus 2017 Share Geplaatst 13 augustus 2017 En dan nog even Martial kunnen inbrengen. Wat een sick elftal joh. Centraal duo stond ook goed vandaag, blind zat toch ff 2x goed mis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 13 augustus 2017 Share Geplaatst 13 augustus 2017 Is BBC Match of The Day vanavond ook op TV? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten