Kyrill Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 24 minuten geleden zei ElMarcos: Wellicht, maar dat lost mijn inziens niks op. Uiteraard niet nee vind ik ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 Overigens is Chelsea op de lange termijn wel echt met een duidelijke visie en speelstijl in gedachten op zoek naar een nieuwe trainer... Namen die nu volgens The Athletic (en dus wel redelijk betrouwbaar) op de nominatie staan zijn: Antonio Conte, Luis Enrique, Julian Nagelsmann, Mauricio Pochettino, Rúben Amorim, Oliver Glasner en Luciano Spalletti. 7 verschillende trainers, denk iets van 5 verschillende speelstijlen. Van Tiki Taka (Enrique) en 5-3-2 counter voetbal (Conte) tot het risicoloze voetbal van Pochettino . Alles is een optie voor Chelsea blijkbaar Mooi man, zo'n duidelijke lijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 8 april 2023 Share Geplaatst 8 april 2023 Leo Driessen die Michael Keane Maguirre noemt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 8 april 2023 Share Geplaatst 8 april 2023 Hehe eindelijk de 1-0. Meer dan terecht als je ziet hoeveel kansen United had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 8 april 2023 Share Geplaatst 8 april 2023 2 uur geleden zei delichris: Hehe eindelijk de 1-0. Meer dan terecht als je ziet hoeveel kansen United had. Ben vandaag voor de verandering eens blij met een overwinnin van MUtd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 8 april 2023 Share Geplaatst 8 april 2023 Wat is Brighton een goede ploeg zeg, ze spelen bij vlagen Spurs helemaal scheel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 april 2023 Share Geplaatst 9 april 2023 Die Ramsdale kan wel keepen he? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 9 april 2023 Share Geplaatst 9 april 2023 3 minuten geleden zei La Pulga: Die Ramsdale kan wel keepen he? Ongelofelijk. Elk ander keeper op Alisson na had hier minstens nog 3 geïncasseerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 9 april 2023 Share Geplaatst 9 april 2023 965049f09f0be3145c577207291c610c.mp4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 10 april 2023 Share Geplaatst 10 april 2023 Wrexham Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 11 april 2023 Share Geplaatst 11 april 2023 Liverpool had me een partij schoten (dan wel niet kansen) en gelukkig blijft het 2-2 dankzij een geweldige Ramsdale, maar als Martinelli die bal gewoon 'goed' geeft op Saka in die laatste counter... Jammer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 april 2023 Share Geplaatst 14 april 2023 Seizoen voorbij voor Licha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 14 april 2023 Share Geplaatst 14 april 2023 Dat is vervelend voor hem. Nooit van gehoord overigens, maar alsnog vervelend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 14 april 2023 Share Geplaatst 14 april 2023 12 minuten geleden zei Arezo: Dat is vervelend voor hem. Nooit van gehoord overigens, maar alsnog vervelend. Das Lissandro Martinez van Man U Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 april 2023 Share Geplaatst 14 april 2023 Is hier al genoeg gezegd dacht ik daarom dat ik het ook deed; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 15 april 2023 Share Geplaatst 15 april 2023 Tottenham Chelsea Leicester Everton Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 april 2023 Share Geplaatst 16 april 2023 Nou Varane en Licha de rest van het seizoen geblesseerd. Dus Maguire en Lindelof in de basis en dan Phil Jones op de bank? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 16 april 2023 Share Geplaatst 16 april 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 april 2023 Share Geplaatst 17 april 2023 Arsenal geeft het echt helemaal weg joh, niet normaal.... Wat waren Saka, Odegaard, Partey, Gabriel, Xhaka slecht zeg allemaal gisteren. Ongeloofelijk, echt om kapot te schamen. Ja we hebben 7 winst 2 gelijk laatste 9 duels maar twee keer op rij 0-2 voorsprong weggeven man man, 4 kostbare punten verloren. Arsenal speelt nog 7 wedstrijden, City misschien wel 14..... Maar hun selectie heeft veel meer breedte , diepte en luxe problemen qua keuzes om spelers te kunnen opstellen.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 april 2023 Share Geplaatst 17 april 2023 26-4 Is misschien wel de belangrijkste wedstrijd voor Arsenal dan dient er gewonnen te worden van City. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 17 april 2023 Share Geplaatst 17 april 2023 Daar is ie weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 17 april 2023 Share Geplaatst 17 april 2023 Alles kan nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 21 april 2023 Share Geplaatst 21 april 2023 Kijken of Arsenal vanavond gewoon gaat doen wat het moet doen tegen een Southampton dat nu écht punten moet gaan pakken wil het niet gaan degraderen. Mag toch haast geen probleem zijn zou je denken. Maarja anderzijds, ze hebben al een behoorlijke voorsprong vernaggeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 april 2023 Share Geplaatst 21 april 2023 Iedereen overal riep over kampioenschap van Arsenal. Ik heb het nooit gedaan en bleef weigeren.... Bij Goonertalk dachten ze wel 0-4 of 1-5 zou worden uit bij Westham werd 2-2 zucht. Ik geloof er nog steeds niet in en nooit ook gedaan dus dat we per se kampioen gingen of zouden worden. Ik heb alleen over nagedacht als het zou gebeuren, heel misschien naar Londen ga voor dag of 1-2. Hoe goed Saliba en Gabriel ook zijn >< Dias en Stones zijn wel echt beter Haaland > Jesus en Nketiah easy Ramsdale is erg goed maar Ederson is andere categorie al jaren en nu ook weer.... Nou middenveld is Xhaka zijn beste seizoen ooit zowat bijna geen gele kaarten laat staan rode... Maar Odegaard en Partey zijn alleen maar slechter en slechter gaan spelen. Nou Bernardo , Gundogan, Rodri zijn wel echt beter Dus eigenlijk als ze heel goed spelen en fit zijn zouden misschien Zinchenko en Saka basis kunnen staan bij City maar dat is het dan ook wel. Oh ships vergeet ik KDB natuurlijk die is beter dan elke Arsenal middenvelder. Arsenal nog 7 wedstrijden City in potentie nog 13..... We gaan het zien maar zie het niet gebeuren nu al...... Maar er moet vanavond wel gewonnen worden tegen Southampton ja. Onze thuisvorm is dit seizoen minder dan onze uitvorm waarin we verruit beste van iedereen zijn qua puur aantal punten en minste nederlagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 21 april 2023 Share Geplaatst 21 april 2023 Op 19-3-2023 om 17:51 zei Kyrill: Nou ik ga van mijn geloof af, voorzichtig begin ik in titel voor Arsenal te geloven. Saka 40 minuten geleden zei Kyrill: Iedereen overal riep over kampioenschap van Arsenal. Ik heb het nooit gedaan en bleef weigeren.... Bij Goonertalk dachten ze wel 0-4 of 1-5 zou worden uit bij Westham werd 2-2 zucht. Ik geloof er nog steeds niet in en nooit ook gedaan dus dat we per se kampioen gingen of zouden worden. Ik heb alleen over nagedacht als het zou gebeuren, heel misschien naar Londen ga voor dag of 1-2. Hoe goed Saliba en Gabriel ook zijn >< Dias en Stones zijn wel echt beter Haaland > Jesus en Nketiah easy Ramsdale is erg goed maar Ederson is andere categorie al jaren en nu ook weer.... Nou middenveld is Xhaka zijn beste seizoen ooit zowat bijna geen gele kaarten laat staan rode... Maar Odegaard en Partey zijn alleen maar slechter en slechter gaan spelen. Nou Bernardo , Gundogan, Rodri zijn wel echt beter Dus eigenlijk als ze heel goed spelen en fit zijn zouden misschien Zinchenko en Saka basis kunnen staan bij City maar dat is het dan ook wel. Oh ships vergeet ik KDB natuurlijk die is beter dan elke Arsenal middenvelder. Arsenal nog 7 wedstrijden City in potentie nog 13..... We gaan het zien maar zie het niet gebeuren nu al...... Maar er moet vanavond wel gewonnen worden tegen Southampton ja. Onze thuisvorm is dit seizoen minder dan onze uitvorm waarin we verruit beste van iedereen zijn qua puur aantal punten en minste nederlagen. Niet liegen hé, dat mag niet van de dokter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten