Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Overigens is Chelsea op de lange termijn wel echt met een duidelijke visie en speelstijl in gedachten op zoek naar een nieuwe trainer...

Namen die nu volgens The Athletic (en dus wel redelijk betrouwbaar) op de nominatie staan zijn:

Antonio Conte, Luis Enrique, Julian Nagelsmann, Mauricio Pochettino, Rúben Amorim, Oliver Glasner en Luciano Spalletti.

7 verschillende trainers, denk iets van 5 verschillende speelstijlen. Van Tiki Taka (Enrique) en 5-3-2 counter voetbal (Conte) tot het risicoloze voetbal van Pochettino . Alles is een optie voor Chelsea blijkbaar :t:

Mooi man, zo'n duidelijke lijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Arsenal geeft het echt helemaal weg joh, niet normaal....

Wat waren Saka, Odegaard, Partey, Gabriel, Xhaka slecht zeg allemaal gisteren. Ongeloofelijk, echt om kapot te schamen.

Ja we hebben 7 winst 2 gelijk laatste 9 duels maar twee keer op rij 0-2 voorsprong weggeven man man, 4 kostbare punten verloren. Arsenal speelt nog 7 wedstrijden, City misschien wel 14.....

Maar hun selectie heeft veel meer breedte , diepte en luxe problemen qua keuzes om spelers te kunnen opstellen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijken of Arsenal vanavond gewoon gaat doen wat het moet doen tegen een Southampton dat nu  écht punten moet gaan pakken wil het niet gaan degraderen. Mag toch haast geen probleem zijn zou je denken. Maarja anderzijds, ze hebben al een behoorlijke voorsprong vernaggeld :moop:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iedereen overal riep over kampioenschap van Arsenal. Ik heb het nooit gedaan en bleef weigeren....

Bij Goonertalk dachten ze wel 0-4 of 1-5 zou worden uit bij Westham werd 2-2 zucht. Ik geloof er nog steeds niet in en nooit ook gedaan dus dat we per se kampioen gingen of zouden worden. Ik heb alleen over nagedacht als het zou gebeuren, heel misschien naar Londen ga voor dag of 1-2. 

Hoe goed Saliba en Gabriel ook zijn >< Dias en Stones zijn wel echt beter

Haaland > Jesus en Nketiah easy

Ramsdale is erg goed maar Ederson is andere categorie al jaren en nu ook weer....

Nou middenveld is Xhaka zijn beste seizoen ooit zowat bijna geen gele kaarten laat staan rode...

Maar Odegaard en Partey zijn alleen maar slechter en slechter gaan spelen. Nou Bernardo , Gundogan, Rodri zijn wel echt beter

Dus eigenlijk als ze heel goed spelen en fit zijn zouden misschien Zinchenko en Saka basis kunnen staan bij City maar dat is het dan ook wel. Oh ships vergeet ik KDB natuurlijk die is beter dan elke Arsenal middenvelder.

Arsenal nog 7 wedstrijden City in potentie nog 13.....

We gaan het zien maar zie het niet gebeuren nu al......

Maar er moet vanavond wel gewonnen worden tegen Southampton ja. Onze thuisvorm is dit seizoen minder dan onze uitvorm waarin we verruit beste van iedereen zijn qua puur aantal punten en minste nederlagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 19-3-2023 om 17:51 zei Kyrill:

Nou ik ga van mijn geloof af, voorzichtig begin ik in titel voor Arsenal te geloven. Saka :classic_love:_O_

40 minuten geleden zei Kyrill:

Iedereen overal riep over kampioenschap van Arsenal. Ik heb het nooit gedaan en bleef weigeren....

Bij Goonertalk dachten ze wel 0-4 of 1-5 zou worden uit bij Westham werd 2-2 zucht. Ik geloof er nog steeds niet in en nooit ook gedaan dus dat we per se kampioen gingen of zouden worden. Ik heb alleen over nagedacht als het zou gebeuren, heel misschien naar Londen ga voor dag of 1-2. 

Hoe goed Saliba en Gabriel ook zijn >< Dias en Stones zijn wel echt beter

Haaland > Jesus en Nketiah easy

Ramsdale is erg goed maar Ederson is andere categorie al jaren en nu ook weer....

Nou middenveld is Xhaka zijn beste seizoen ooit zowat bijna geen gele kaarten laat staan rode...

Maar Odegaard en Partey zijn alleen maar slechter en slechter gaan spelen. Nou Bernardo , Gundogan, Rodri zijn wel echt beter

Dus eigenlijk als ze heel goed spelen en fit zijn zouden misschien Zinchenko en Saka basis kunnen staan bij City maar dat is het dan ook wel. Oh ships vergeet ik KDB natuurlijk die is beter dan elke Arsenal middenvelder.

Arsenal nog 7 wedstrijden City in potentie nog 13.....

We gaan het zien maar zie het niet gebeuren nu al......

Maar er moet vanavond wel gewonnen worden tegen Southampton ja. Onze thuisvorm is dit seizoen minder dan onze uitvorm waarin we verruit beste van iedereen zijn qua puur aantal punten en minste nederlagen.

Niet liegen hé, dat mag niet van de dokter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites