Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Wat is dit voor kut commentator dan? Zit een half uur te janken dat de grensrechter eerder moet vlaggen omdat het overduidelijk is maar bij de 0-1 van Liverpool zat ie zelf aan te kondigen dat het sowieso buitenspel was, wat dus niet het geval was. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei La Pulga:

Wat is dit voor kut commentator dan? Zit een half uur te janken dat de grensrechter eerder moet vlaggen omdat het overduidelijk is maar bij de 0-1 van Liverpool zat ie zelf aan te kondigen dat het sowieso buitenspel was, wat dus niet het geval was. 

Hahahaha ja wat sukkel he die Leo Driessen... Nu al 3-1 voor City.... Ik geloof wel ga lekker fm-en :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Kyrill:

Hahahaha ja wat sukkel he die Leo Driessen... Nu al 3-1 voor City.... Ik geloof wel ga lekker fm-en

Ja krijg bij hem nog meer het gevoel dat hij denkt dat de wedstrijd om hem draait dan bij Sierd. Totaal geen emotie ook bij die 0-1 omdat hij zeker wist dat het buitenspel was..

maja zometeen lekker naar Arsenal kijken, succes daar! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei La Pulga:

Ja krijg bij hem nog meer het gevoel dat hij denkt dat de wedstrijd om hem draait dan bij Sierd. Totaal geen emotie ook bij die 0-1 omdat hij zeker wist dat het buitenspel was..

maja zometeen lekker naar Arsenal kijken, succes daar! 

Eens,eens bruv. Dankjewel topper

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei sennid:

Bij de 2-1 zag van Dijk er niet goed uit volgens mij  Qua commentaar heb ik geen last van. Lekker Engels geouwehoer. Alleen de Engelse reclames is beetje apart.

Heel apart ja. Altijd een soort derdewereldgevoel als ik reclames in Engeland kijk. ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@La PulgaLeo had wel opzich terecht punt. Die ene grensrechter bleef structureel veels te laat en langzaam vlaggen tov die ander.

Maar is jammer hij zo lang over door bleef zeuren. 

Deze commentator nu bij Arsenal - Leeds Thomas nog wat weet even achternaam niet, doet me heel de tijd denken en klinken als @Christian.

2-0 tot dusver voor Arsenal maar Summerville was wel erg goed zeg 1e helft. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Elke wedstrijd dat Leo Driessen commentaar geeft is die trending topic hoe slecht het wel niet is. Hij reageert dan ook altijd op Twitter. Ziet zo'n zender als ESPN of Viaplay dat niet en geven hem gewoon nog een aanstelling?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei rich ruzzian:

Potter ontslagen bij Chelsea. Nieuwe eigenaren zijn Roman de baas met trainer ontslaan in dit tempo

Hoezo? Potter heeft toch gewoon ronduit kut gedaan? 550 miljoen aan nieuwe spelers en ging slechter dan onder Tuchel en Lampard samen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Kyrill:

Hoezo? Potter heeft toch gewoon ronduit kut gedaan? 550 miljoen aan nieuwe spelers en ging slechter dan onder Tuchel en Lampard samen? 

Nog niet eens 1 seizoen de kans gehad. In jouw zienswijze had Arsenal arteta er ook kunnen uit smijten de vorige seizoenen. Bakte er toen ook niks van  Kijk eens waar hij die club nu heeft gebrachte. Bijna kampioen.

Dat er zoveel geld is uitgegeven ligt meer aan de nieuwe eigenaar die Todd Boehli die alles wat maar los en vast zit heeft gekocht zonder enig beleid

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei rich ruzzian:

Nog niet eens 1 seizoen de kans gehad. In jouw zienswijze had Arsenal arteta er ook kunnen uit smijten de vorige seizoenen. Bakte er toen ook niks van  Kijk eens waar hij die club nu heeft gebrachte. Bijna kampioen.

Dat er zoveel geld is uitgegeven ligt meer aan de nieuwe eigenaar die Todd Boehli die alles wat maar los en vast zit heeft gekocht zonder enig beleid

Dat klopt. En van Arteta is waar. Zeker weten. Alleen Arsenal - Chelsea hebben heel ander manager beleid. Chelsea heeft laatste 10 hell iig 15-20 jaar meer managers ontslagen dan Arsenal ooit waarschijnlijk. Maar je hebt wel gelijk had gekund, Is hele andere cultuur beide clubs. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

57 minuten geleden zei rich ruzzian:

Daar heb ik, zonder connectie bij Arsenal, wel om staan roepen. Had echt 0,0 indicatie dat het zo om zou slaan. En die kansloze post-match interviews ook. Viel er bijna mee in slaap. Onmogelijk om daarmee een kleedkamer te inspireren.

Maar alle lof hoe hij het volledig heeft weten om te draaien. Zag het zelf echter totaal, maar dan ook totaal, niet aankomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei Sophomore:

Daar heb ik, zonder connectie bij Arsenal, wel om staan roepen. Had echt 0,0 indicatie dat het zo om zou slaan. En die kansloze post-match interviews ook. Viel er bijna mee in slaap. Onmogelijk om daarmee een kleedkamer te inspireren.

Maar alle lof hoe hij het volledig heeft weten om te draaien. Zag het zelf echter totaal, maar dan ook totaal, niet aankomen.

Maar op het veld is naar Arsenal kijken alles behalve om in slaap te vallen.... :cheer:

@rich ruzzian  

''

Graham Potter is gone, sacked after just seven months. The Premier League defeat to Aston Villa proved to be one disappointment too many.

It means the Todd Boehly-Clearlake consortium has done something previous Chelsea owner Roman Abramovich never did — dismissing two coaches in one season. If Abramovich was seen as ruthless, what does this sorry statistic make them?''

https://theathletic.com/4373530/2023/04/02/chelsea-sack-graham-potter/

Bizar ja idd, Roman dus nog nooit gedaan en Boehly nu al..

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

United ook verloren. Natuurlijk kun je verliezen tegen Newcastle, maar het valt wel mee hoe goed het daar gaat. Het is dat Chelsea en Liverpool hun best doen om te degraderen. Sowieso is de PL buiten Arsenal en City dit seizoen één grote loterij. Liverpool heeft in uitwedstrijden minder punten behaald dan Southampton en die staan laatste...

Morgen de degradatie wedstrijd tegen Chelsea. Zal mij niks verbazen als ze die verliezen en dan 5 dagen later tegen Arsenal winnen en City een handje helpen. Dat zou dus waardeloos zijn...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vrij opvallend dat die gozer goed staande blijft in de PL maar precies 0 interlands achter zijn naam heeft. Oké kipkerrie was de laatste keer de oorzaak maar lijkt me verder niks mis met die gozer. Net als van de Ven en Struijk. Genoeg linksbenig verdedigend talent!

Link naar opmerking
Deel via andere websites