Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei Karlo:

Het was niet alleen die actie die rood verdiende, hij liep verloren en gefrustreerd over het veld.

Maar ik was even vergeten dat we niks negatiefs over United-spelers mogen zeggen.

Dat mag je zeker wel. Maar Bruno loopt al een tijd lang verloren en gefrustreerd rond. Maar dat heeft ook te maken omdat veel spelers gewoon weg niet thuis geven. Het zijn op dit moment DeGea en Ronaldo die er voor zorgen dat het niet erger is. Van wat ik gelezen heb is de kleedkamer één grote bende. Het is geen team en Pogba zou de reden kunnen zijn. Die wordt als giftig genoemd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei delichris:

Dat mag je zeker wel. Maar Bruno loopt al een tijd lang verloren en gefrustreerd rond. Maar dat heeft ook te maken omdat veel spelers gewoon weg niet thuis geven. Het zijn op dit moment DeGea en Ronaldo die er voor zorgen dat het niet erger is. Van wat ik gelezen heb is de kleedkamer één grote bende. Het is geen team en Pogba zou de reden kunnen zijn. Die wordt als giftig genoemd.

Dat klopt, en daar mag dan ook iets over gezegd worden vind ik. Al zijn er natuurlijk altijd té extreme reacties op social media, daar zou ik persoonlijk weinig waarde aan hechten. Tenzij het zo ver gaat als bij Maguire, dat kan natuurlijk niet.

Ik ben ook gewoon United-sympathisant hè, dus ik ben ook gewoon fan van Bruno. En weet dus ook dat hij veel beter kan. Maar ik ben er ook van dat spelers dan hun verantwoordelijkheid pakken. In plaats van gaan lopen schoppen en mokkend over het veld sjouwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hekel ook aan verschillende spelers, maar wat heb ik eraan om ze hier bijvoorbeeld af te branden of op Facebook of waar dan ook. Gaan ze daar beter van spelen? Nee. Het ligt namelijk niet aan de manager. Want Louis kreeg ze niet aan het voetballen, Jose niet, Ole niet en nu Ralf niet. Het is pure mentaliteit. Ze zijn hun zakken aan het vullen en daarom ben ik ook benieuwd wat er gaat gebeuren deze zomer. Ik hoop dat veel spelers weggaan. Sowieso gaan Pogba, Cavani, Mata, Matic en Lingard weg. Zij zijn einde contract. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei delichris:

Ik hekel ook aan verschillende spelers, maar wat heb ik eraan om ze hier bijvoorbeeld af te branden of op Facebook of waar dan ook. Gaan ze daar beter van spelen? Nee. Het ligt namelijk niet aan de manager. Want Louis kreeg ze niet aan het voetballen, Jose niet, Ole niet en nu Ralf niet. Het is pure mentaliteit. Ze zijn hun zakken aan het vullen en daarom ben ik ook benieuwd wat er gaat gebeuren deze zomer. Ik hoop dat veel spelers weggaan. Sowieso gaan Pogba, Cavani, Mata, Matic en Lingard weg. Zij zijn einde contract. 

Zo sta ik er ook in. Social Media zijn ronduit slecht en vervelend. Moet je gewoon zo min mogelijk van aantrekken. Is idd mentaliteit ja ze doen niet heel erg hun best maar krijgen wel 1-4 ton per week... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei delichris:

Het ligt namelijk niet aan de manager. Want Louis kreeg ze niet aan het voetballen, Jose niet, Ole niet en nu Ralf niet. Het is pure mentaliteit.

Zo'n geweldig rijtje trainers vind ik dit anders niet.

En om het nou op mentaliteit te gooien.. Ook gewoon kwaliteit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap de hype rondom Citeh niet. Europees gezien ook een slecht resultaat. Ik heb de wedstrijd niet gezien en kijk Citeh ook zelden, maar van de spaarzame minuten die ik van ze heb gekeken de afgelopen seizoenen zag ik dat Guardiola een overtal creeërt door zn wingbacks naar voren te sturen. Vind er vrij weinig bijzonder aan eerlijk gezegd. Ze teren op backs met hoog uithoudingsvermogen waardoor er op een gegeven moment een gat valt en KDB de bal kan klaarleggen. Zo'n Zinchenko wordt ook compleet misbruikt en is naar mijn idee onderschat in dat systeem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Sanel:

Ik snap de hype rondom Citeh niet. Europees gezien ook een slecht resultaat. Ik heb de wedstrijd niet gezien en kijk Citeh ook zelden

Ik denk echt dat als je gister de hele wedstrijd live had gezien, dan had je dit niet gezegd. De wedstrijd - en vooral City - was zo goed omdat het zo op en neer ging. Voor de kijker vooral vermakelijk, maar als het tactisch gaat ontleden (hallo Fernandinho op rechtsback) ging er ook genoeg mis. Maar hij gaf ook een prima assist op Foden. Dat dan ook weer. Dus ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 27-4-2022 om 10:05 zei Sanel:

Ik snap de hype rondom Citeh niet. Europees gezien ook een slecht resultaat. Ik heb de wedstrijd niet gezien en kijk Citeh ook zelden, maar van de spaarzame minuten die ik van ze heb gekeken de afgelopen seizoenen zag ik dat Guardiola een overtal creeërt door zn wingbacks naar voren te sturen. Vind er vrij weinig bijzonder aan eerlijk gezegd. Ze teren op backs met hoog uithoudingsvermogen waardoor er op een gegeven moment een gat valt en KDB de bal kan klaarleggen. Zo'n Zinchenko wordt ook compleet misbruikt en is naar mijn idee onderschat in dat systeem.

Ik weet niet wat je hebt genomen toen je dit schreef, maar doe mij er ook maar wat van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Acquafresca:

Klopp verlengd tot 2026. Prachtige 10 dagen. City uitgeschakeld in beker, tegen 2 grote rivalen gewonen en met anderhalf been in CL finale. 

Ik vind die Klopp vrij irritant. Maar wat die dit jaar weer presteert is toch wel zo ongelofelijk goed. Zo irriteerde ik mij gewoon aan hun overmacht woensdag..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meest knappe van Klöpp vind ik ook dat onder hem over het algemeen eerder matige of in elk geval niet vreselijk bijzondere spelers (Wijnaldum, Milner, Henderson, Matip) toch ontzettend goed functioneren als schakels in het systeem. Dat is iets wat je bij Guardiola niet echt kan zeggen. Die komt telkens ergens met 16 al heel goede voetballers. Wat hem overigens geen minder goede trainer maakt, maar het is alleen jammer dat we dus niet weten of hij dat ook kan. Zou hem weleens naar een subtopper willen zien gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Socrates:

Meest knappe van Klöpp vind ik ook dat onder hem over het algemeen eerder matige of in elk geval niet vreselijk bijzondere spelers (Wijnaldum, Milner, Henderson, Matip) toch ontzettend goed functioneren als schakels in het systeem. Dat is iets wat je bij Guardiola niet echt kan zeggen. Die komt telkens ergens met 16 al heel goede voetballers. Wat hem overigens geen minder goede trainer maakt, maar het is alleen jammer dat we dus niet weten of hij dat ook kan. Zou hem weleens naar een subtopper willen zien gaan.

Met de eerste 3 middenvelders die je opnoemt haalde hij twee Europese finales. Verbazingwekkend idd. De ontwikkeling van Robertson en TAA (Origi?) is ook vrijwel helemaal aan hem te danken. En dan praat ik niet eens over de super trio voorin, die vrolijk doorging met scoren na het vertrek van Coutinho. Ook zij waren geen grote spelers voordat Klopp binnenkwam. En als laatst; spelers willen nu voor Liverpool spelen. Waar matige speler als Demspey Liverpool aan de kant liet voor clubs zoals Spurs, willen nu spelers van wereldklasse zoals Thiago voor Liverpool spelen. Ik denk oprecht dat als geld geen rol speelt, Mbappe straks bij Liverpool eindigt. Meestal is de dag na CL finale de dag waarin Liverpool zijn grote aankoop bekend maakt. Dus nog even wachten. Al is een verlengende Salah van evenveel waarde. 

Aanrader

bewerkt door Acquafresca
Link
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 28-4-2022 om 19:37 zei Bolderbast:

Ik weet niet wat je hebt genomen toen je dit schreef, maar doe mij er ook maar wat van.

Want? Citeh liefhebber? Zo bijzonder is het systeem niet, en in Bernabeu zie ik ze er 3-0 afgaan als Benzema het weer op zn heupen krijgt. Overigens lees ik nu overal dat Rodri de beste verdedigende middenvelder ter wereld is omdat 'ie scoorde dmv een zondagschot en een voorzet binnentikt met het hoofd. Dat Citeh gelik is elk jaar weer, ook altijd rond dezelfde periode. Ben er klaar mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Sanel:

Want? Citeh liefhebber? 

Eh nee, verre van. Maar ik kan wel genieten van dit City hoor. Ik heb alleen geen enkel steekhoudend argument gezien waarom City (of Citeh, zal wel) overschat is of waarom het systeem niet zo bijzonder is. Het leest allemaal meer alsof je zelf een gruwelijke hekel hebt aan City, maar zeg dat dan gewoon in plaats van gare opmerkingen als "ze teren op backs met uithoudingsvermogen". Dat is gewoon klinkklare onzin namelijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites