Srangaman Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 1. Liverpool 2. City 3. United 4. Arsenal 5. Chelsea 6. Tottenham 7. Newcastle 8. West Ham 9. Aston Villa 10.Leicester 11.Everton 12.Wolves 13.Brighton 14.Southampton 15.Leeds 16.Crystal Palace 17.Nottingham Forrest 18.Bournemouth 19.Brentford 20.Fulham Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 2 uur geleden zei Azpi: Vervanger voor Rice volgend seizoen Cucurella naar Chelsea HERE WE GO contract voor de komende 6 jaar Hoeveel moet hij kosten? City zat ook achter hem aan maar hun biedingen zijn geweigerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 60, maar Brighton doet een Piastri'tje door het nu via een CLUB STATEMENT te ontkennen dat er een overeenkomst is met welke club dan ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 Kasper Schmeichel naar Nice is toch een zeer rare transfer of heb ik iets gemist? Die hebben toch geen goed alternatief achter de hand? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 (bewerkt) 2 hours ago, Fantasy said: 60, maar Brighton doet een Piastri'tje door het nu via een CLUB STATEMENT te ontkennen dat er een overeenkomst is met welke club dan ook. Dat is alleen omdat de Colwill deal nog niet volledig is afgerond vind het alsnog een beetje kinderachtig en kleinzerig van Brighton EDIT: ZIyech nu target voor Man Utd oh nee nu word chelsea weer gelinkt aan Aubameyang 3 augustus 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 @Azpi Een vreemde transfer hoor Ziyech naar United. Hij wordt gezien als alternatief voor Anthony. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 1 uur geleden zei delichris: @Azpi Een vreemde transfer hoor Ziyech naar United. Hij wordt gezien als alternatief voor Anthony. Wederom een speler waar Erik eerder mee werkte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 (bewerkt) lampard is echt goed 4 augustus 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 12 uur geleden zei TomFsoccer: Kasper Schmeichel naar Nice is toch een zeer rare transfer of heb ik iets gemist? Die hebben toch geen goed alternatief achter de hand? Op dit moment een grotere club en zal vast hetzelfde salaris krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 7 minuten geleden zei Sanel: Op dit moment een grotere club en zal vast hetzelfde salaris krijgen. Nice een grotere club dan Leicester? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 (bewerkt) 11 minutes ago, Sanel said: Op dit moment een grotere club en zal vast hetzelfde salaris krijgen. elke club in de Premier League top 15 is een grotere club dan Nice De Championship teams hebben nog meer fans dan Nice 4 augustus 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1040889/hornkamp-kan-willem-ll-na-half-jaar-alweer-verlaten-voor-droomtransfer.html Ik wil deze transfer puur en alleen voor het commentaar. "Jizz is all over the chelsea defence" "Maguire can't contain Jizz" "Jizz is all up in the referee's face" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 @La Pulga @Azpi Nice speelde recent CL en dit seizoen EL. Onder andere een president met ambitie. Op dit moment een grotere club ja. https://www.bbc.com/sport/football/62386349.amp Merkwaardig hoe laagdunkend wordt gedaan op alles buiten de PL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 2 minuten geleden zei Sanel: @La Pulga @Azpi Nice speelde recent CL en dit seizoen EL. Onder andere een president met ambitie. Op dit moment een grotere club ja. https://www.bbc.com/sport/football/62386349.amp Merkwaardig hoe laagdunkend wordt gedaan op alles buiten de PL. Naja ze gaan Conference League spelen. Ramsey heeft natuurlijk al jarenlang niets gepresteerd en is vaker geblesseerd dan elke voetballer bij elkaar dus dat is ook een niet zo'n lekker voorbeeld en uiteraard stelt de Franse competitie niet echt veel meer voor omdat je gewoonweg niet van PSG kan winnen dus je automatisch voor plekje twee speelt. Ik denk dat ie gewoon wilde verhuizen naar een ander land en een andere omgeving nodig heeft. Leuk voor hem toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 Voor de liefhebbers, Viaplay heeft de rechten van Duits en Engels voetbal en zend alles van de Premier League live uit, met Engels commentaar. Ook van de 1. en 2. BL wordt alles live uitgezonden. En uit het Championship worden tussen vrijdag en maandag 5 live wedstrijden uitgezonden. Viaplay werkt met streams, dus je kunt helemaal zelf kiezen wat je wilt zien, of dat nu Fulham - Everton of Utd - City is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 En in de PL speelt iedereen om het kampioenschap? @La Pulga. We zitten in 2022 hé, United, Arsenal, Spurs en Chelsea doen niet meer mee om plek 1. Alles daaronder op clubs zoals West Ham na die wel consistent zijn is pure willekeur. Kijk naar Leeds. Ligt er gewoon aan wie de beste transfer maakt. Kan je vertellen dat een aantal clubs in de middenmoot ook dat soort spelers willen. Doet me denken aan discussies aantal jaar geleden in dit topic, doe normaal zeg. Spelers willen gewoon om prijzen spelen en sommige clubs zijn aantrekkelijker dan de ander. Tenzij clubs zoals Chelsea of Leicester extreem veel salaris bieden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 Los van de discussie Nice of Leicester en wie nou groter is Wat dacht je van het argument een keer een ander land, cultuur en competitie? Dat argument wordt zo onderschat altijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 (bewerkt) 7 minuten geleden zei Sanel: En in de PL speelt iedereen om het kampioenschap? @La Pulga. We zitten in 2022 hé, United, Arsenal, Spurs en Chelsea doen niet meer mee om plek 1. Alles daaronder op clubs zoals West Ham na die wel consistent zijn is pure willekeur. Kijk naar Leeds. Ligt er gewoon aan wie de beste transfer maakt. Kan je vertellen dat een aantal clubs in de middenmoot ook dat soort spelers willen. Doet me denken aan discussies aantal jaar geleden in dit topic, doe normaal zeg. Spelers willen gewoon om prijzen spelen en sommige clubs zijn aantrekkelijker dan de ander. Tenzij clubs zoals Chelsea of Leicester extreem veel salaris bieden. Ging mij er eigenlijk meer om dat jij Nice en Leicester qua niveau blijkbaar gelijkwaardig vindt en dan kom je met Aaron Ramsey aanzetten om te laten zien dat Nice ambitie heeft... En uiteraard is de Engelse competitie 10 keer aantrekkelijker dan de Franse, daar hoef je niet eens argumenten voor te bedenken. @cimbomcu O je herhaalt letterlijk wat ik zeg een paar posts hierboven, over nagedacht dus. 4 augustus 2022 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 18 minuten geleden zei Satyr: Voor de liefhebbers, Viaplay heeft de rechten van Duits en Engels voetbal en zend alles van de Premier League live uit, met Engels commentaar. Ook van de 1. en 2. BL wordt alles live uitgezonden. En uit het Championship worden tussen vrijdag en maandag 5 live wedstrijden uitgezonden. Viaplay werkt met streams, dus je kunt helemaal zelf kiezen wat je wilt zien, of dat nu Fulham - Everton of Utd - City is. En toch zie ik mezelf niet op zaterdag ViaPlay (of welke streamingsdienrs dan ook) aanzetten om een voetbalwedstrijd uit te zoeken om te kijken. Even er langs zappen en toevallig in een wedstrijd vallen is er zo niet meer bij. Dat vind ik wel echt een groot nadeel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 14 minuten geleden zei La Pulga: Ging mij er eigenlijk meer om dat jij Nice en Leicester qua niveau blijkbaar gelijkwaardig vindt en dan kom je met Aaron Ramsey aanzetten om te laten zien dat Nice ambitie heeft... En uiteraard is de Engelse competitie 10 keer aantrekkelijker dan de Franse, daar hoef je niet eens argumenten voor te bedenken. @cimbomcu O je herhaalt letterlijk wat ik zeg een paar posts hierboven, over nagedacht dus. Ik vind dat dit een beetje een welles-nietes discussie begint te worden. De reden dat ze Europees spelen en af en toe om een CL plek lijkt mij aantrekkelijker dan bungelen in de middenmoot. Maar de PL heeft ook zo zijn charme, al vind ik wel dat er een vastigheid moet komen in de middenmoot. Ik vind dat Leeds zich moet richten op een vaste plek. Gaan ze al wat doen met de transferbudget van Raphinha? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 10 minuten geleden zei Lazy: En toch zie ik mezelf niet op zaterdag ViaPlay (of welke streamingsdienrs dan ook) aanzetten om een voetbalwedstrijd uit te zoeken om te kijken. Even er langs zappen en toevallig in een wedstrijd vallen is er zo niet meer bij. Dat vind ik wel echt een groot nadeel. Ik heb vaak 3 of 4 vensters open Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 Zojuist zei Satyr: Ik heb vaak 3 of 4 vensters open Ja, maar dan zit je dus op je laptop en niet op de bank voor de tv. Ik weet niet wat de mogelijkheden zijn om het alsnog op tv te bekijken, maar op deze manier kijk je alleen nog voor de absolute topwedstrijden en voor een, pak ‘m beet, Brighton - Leeds zet je de tv niet speciaal meer aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 1 minuut geleden zei Rogier.: Ja, maar dan zit je dus op je laptop en niet op de bank voor de tv. Ik weet niet wat de mogelijkheden zijn om het alsnog op tv te bekijken, maar op deze manier kijk je alleen nog voor de absolute topwedstrijden en voor een, pak ‘m beet, Brighton - Leeds zet je de tv niet speciaal meer aan. Op de meeste Smart TV's heb je inmiddels een Viaplay-app. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 Ik zit 95% van mijn tijd aan mijn bureau en de pc. Heb een groot scherm en kan makkelijk 4 vensters volgen. TV kijk ik zelden tot nooit meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 (bewerkt) PL 3.2 billion worldwide audience, 878 miljoen viewers per game Ligue 1 10.5 million viewers per game je kunt wel beter in Nice wonen dan in Leicester 4 augustus 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten