Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

2 hours ago, Fantasy said:

60, maar Brighton doet een Piastri'tje door het nu via een CLUB STATEMENT te ontkennen dat er een overeenkomst is met welke club dan ook.

Dat is alleen omdat de Colwill deal nog niet volledig is afgerond

vind het alsnog een beetje kinderachtig en kleinzerig van Brighton 

EDIT: ZIyech nu target voor Man Utd

oh nee nu word chelsea weer gelinkt aan Aubameyang 

image.png.666ec6f016e89b6088e9e768417e5e99.png

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minutes ago, Sanel said:

Op dit moment een grotere club en zal vast hetzelfde salaris krijgen.

elke club in de Premier League top 15 is een grotere club dan Nice

De Championship teams hebben nog meer fans dan Nice

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Sanel:

@La Pulga @Azpi Nice speelde recent CL en dit seizoen EL. Onder andere een president met ambitie. Op dit moment een grotere club ja. 

https://www.bbc.com/sport/football/62386349.amp

Merkwaardig hoe laagdunkend wordt gedaan op alles buiten de PL.

Naja ze gaan Conference League spelen. Ramsey heeft natuurlijk al jarenlang niets gepresteerd en is vaker geblesseerd dan elke voetballer bij elkaar dus dat is ook een niet zo'n lekker voorbeeld en uiteraard stelt de Franse competitie niet echt veel meer voor omdat je gewoonweg niet van PSG kan winnen dus je automatisch voor plekje twee speelt. 

Ik denk dat ie gewoon wilde verhuizen naar een ander land en een andere omgeving nodig heeft. Leuk voor hem toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de liefhebbers, Viaplay heeft de rechten van Duits en Engels voetbal en zend alles van de Premier League live uit, met Engels commentaar. Ook van de 1. en 2. BL wordt alles live uitgezonden. En uit het Championship worden tussen vrijdag en maandag 5 live wedstrijden uitgezonden.

Viaplay werkt met streams, dus je kunt helemaal zelf kiezen wat je wilt zien, of dat nu Fulham - Everton of Utd - City is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En in de PL speelt iedereen om het kampioenschap? @La Pulga. We zitten in 2022 hé, United, Arsenal, Spurs en Chelsea doen niet meer mee om plek 1. Alles daaronder op clubs zoals West Ham na die wel consistent zijn is pure willekeur. Kijk naar Leeds. Ligt er gewoon aan wie de beste transfer maakt. Kan je vertellen dat een aantal clubs in de middenmoot ook dat soort spelers willen.

Doet me denken aan discussies aantal jaar geleden in dit topic, doe normaal zeg. Spelers willen gewoon om prijzen spelen en sommige clubs zijn aantrekkelijker dan de ander. Tenzij clubs zoals Chelsea of Leicester extreem veel salaris bieden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Sanel:

En in de PL speelt iedereen om het kampioenschap? @La Pulga. We zitten in 2022 hé, United, Arsenal, Spurs en Chelsea doen niet meer mee om plek 1. Alles daaronder op clubs zoals West Ham na die wel consistent zijn is pure willekeur. Kijk naar Leeds. Ligt er gewoon aan wie de beste transfer maakt. Kan je vertellen dat een aantal clubs in de middenmoot ook dat soort spelers willen.

Doet me denken aan discussies aantal jaar geleden in dit topic, doe normaal zeg. Spelers willen gewoon om prijzen spelen en sommige clubs zijn aantrekkelijker dan de ander. Tenzij clubs zoals Chelsea of Leicester extreem veel salaris bieden.

Ging mij er eigenlijk meer om dat jij Nice en Leicester qua niveau blijkbaar gelijkwaardig vindt en dan kom je met Aaron Ramsey aanzetten om te laten zien dat Nice ambitie heeft...

En uiteraard is de Engelse competitie 10 keer aantrekkelijker dan de Franse, daar hoef je niet eens argumenten voor te bedenken. 

@cimbomcu O je herhaalt letterlijk wat ik zeg een paar posts hierboven, over nagedacht dus. 

bewerkt door La Pulga
Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Satyr:

Voor de liefhebbers, Viaplay heeft de rechten van Duits en Engels voetbal en zend alles van de Premier League live uit, met Engels commentaar. Ook van de 1. en 2. BL wordt alles live uitgezonden. En uit het Championship worden tussen vrijdag en maandag 5 live wedstrijden uitgezonden.

Viaplay werkt met streams, dus je kunt helemaal zelf kiezen wat je wilt zien, of dat nu Fulham - Everton of Utd - City is.

En toch zie ik mezelf niet op zaterdag ViaPlay (of welke streamingsdienrs dan ook) aanzetten om een voetbalwedstrijd uit te zoeken om te kijken. Even er langs zappen en toevallig in een wedstrijd vallen is er zo niet meer bij. Dat vind ik wel echt een groot nadeel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei La Pulga:

Ging mij er eigenlijk meer om dat jij Nice en Leicester qua niveau blijkbaar gelijkwaardig vindt en dan kom je met Aaron Ramsey aanzetten om te laten zien dat Nice ambitie heeft...

En uiteraard is de Engelse competitie 10 keer aantrekkelijker dan de Franse, daar hoef je niet eens argumenten voor te bedenken. 

@cimbomcu O je herhaalt letterlijk wat ik zeg een paar posts hierboven, over nagedacht dus. 

Ik vind dat dit een beetje een welles-nietes discussie begint te worden. De reden dat ze Europees spelen en af en toe om een CL plek lijkt mij aantrekkelijker dan bungelen in de middenmoot. Maar de PL heeft ook zo zijn charme, al vind ik wel dat er een vastigheid moet komen in de middenmoot. Ik vind dat Leeds zich moet richten op een vaste plek. Gaan ze al wat doen met de transferbudget van Raphinha?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Lazy:

En toch zie ik mezelf niet op zaterdag ViaPlay (of welke streamingsdienrs dan ook) aanzetten om een voetbalwedstrijd uit te zoeken om te kijken. Even er langs zappen en toevallig in een wedstrijd vallen is er zo niet meer bij. Dat vind ik wel echt een groot nadeel.

Ik heb vaak 3 of 4 vensters open (y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Satyr:

Ik heb vaak 3 of 4 vensters open

Ja, maar dan zit je dus op je laptop en niet op de bank voor de tv. Ik weet niet wat de mogelijkheden zijn om het alsnog op tv te bekijken, maar op deze manier kijk je alleen nog voor de absolute topwedstrijden en voor een, pak ‘m beet, Brighton - Leeds zet je de tv niet speciaal meer aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Rogier.:

Ja, maar dan zit je dus op je laptop en niet op de bank voor de tv. Ik weet niet wat de mogelijkheden zijn om het alsnog op tv te bekijken, maar op deze manier kijk je alleen nog voor de absolute topwedstrijden en voor een, pak ‘m beet, Brighton - Leeds zet je de tv niet speciaal meer aan.

Op de meeste Smart TV's heb je inmiddels een Viaplay-app.

Link naar opmerking
Deel via andere websites