Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei La Pulga:

Kom dan wel met de juiste feiten, het was namelijk eergisteren:D

Ja daar kwam ik ook iets te laat achter. Hoopte snel genoeg te zijn met m’n edit, maar helaas :nono: Ik zal m’n Forum Adminschap gaan heroverwegen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Socrates:

Ik vind Brighton wel een leuk clubje. Plakken daar nog ernstige randzaakjes aan vast, jongens? Een poortwachter die het met de achternicht van de assistent-trainer heeft gedaan ofzo? Ik hoor het wel.

Verder dan Joël Veltman kom ik even niet ;)

maar inderdaad, het is hier laatste tijd vooral gal spuwen naar elkaar en totaal irrelevante zaken erbij betrekken. Wordt tijd dat we daarmee stoppen (y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Siuu. Arsenal speelde eerste helft best goed en Martinelli verdiende wat mij betreft wel een doelpunt. Maar één counter en vervolgens Firmino die druk zet op middenvelders van tegenstander, is meestal een goed teken voor Liverpool. Hopelijk wordt Arsenal nog wel 3e en blijft Chelsea buiten de top4

Link naar opmerking
Deel via andere websites

It's Liverpool. We had a very good first half. I saw energy, fighting spirits and menace. We kept going and going. But one men stood above all. Like a JCVD or Arnie Schwarzenegger, his name will be sang for generations to come. People around 2050 will remember him as the Brazilian variation of Henry. His name is Gabriel Martinelli. He is world class and made during this match TAA swim and drown and gasp for air like he never did before. That moment when not just dribbling past Trent but also past 4 other players magnificent. I keep saying and thinking to myself these last few months Arsenal football is not just sports anymore these days but art as well like it used to be. We lost 0-2 but we gave it our all with one man leading in both attack and defence Brazilian winger and striker Gabriel Martinelli. All streaks come to an end but we can be really proud. We have young and very talented bunch of players. COYG

Post ik overal online op YouTube. Mbt Arsenal en wedstrijd. Krijg langzaam aan likes en reacties :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Paul Pogba gaat transfervrij vertrekken bij Manchester United. Dat meldt kwaliteitskrant The Daily Telegraph. Volgens hen heeft de Franse middenvelder de knoop definitief doorgehakt.

Er was al geruime tijd onduidelijkheid over de toekomst van Pogba. Manchester United zou graag met hem verder willen, maar de Fransman zelf twijfelde of hij dat wel zag zitten. Nu is volgens The Telegraph duidelijk geworden dat Pogba niet wil blijven, want hij heeft de clubleiding van The Mancunians laten weten dat hij na dit seizoen wil vertrekken. Daarmee komt een einde aan een United-periode van zes jaar voor de spelmaker.

Dat betekent ook dat er een gewilde middenvelder op de markt komt, waarvoor geen transfersom betaald hoeft te worden. Clubs als Paris Saint-Germain, Real Madrid en eerder ook Juventus maakten al duidelijk dat ze geïnteresseerd zijn in de diensten van Pogba en kunnen nu in actie gaan komen. Voor United zijn de druiven zuur, want die club betaalde vijf jaar geleden nog ruim 100 miljoen euro om hem binnen te halen

Zo, wat is Manutd genaaid met hem. Gratis weggegaan, voor 100 miljoen halen en dan weer gratis wegdoen en ik denk meer dan 50% van zijn wedstrijden niet fit.

Ben benieuwd waar die heen zal gaan. Ik denk toch weer terug naar Juventus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hebben ze volledig aan zichzelf te danken. Te weinig vertrouwen gegund, vaak niet opgesteld of op verkeerde positie. Heerlijk nieuws dit. En dan nog maar te zwijgen over alle bakken schijt, kritiek en gezeur Paul laatste 6 jaar over zich heen kreeg en krijgt....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minutes ago, La Pulga said:

Zo, wat is Manutd genaaid met hem. Gratis weggegaan, voor 100 miljoen halen en dan weer gratis wegdoen en ik denk meer dan 50% van zijn wedstrijden niet fit.

Ben benieuwd waar die heen zal gaan. Ik denk toch weer terug naar Juventus.

SAF had gelijk over Pogba, alleen helaas voor hem denkt de club alleen aan merchandise tegenwoordig. 

44 minutes ago, Kyrill said:

Hebben ze volledig aan zichzelf te danken. Te weinig vertrouwen gegund, vaak niet opgesteld of op verkeerde positie. Heerlijk nieuws dit. En dan nog maar te zwijgen over alle bakken schijt, kritiek en gezeur Paul laatste 6 jaar over zich heen kreeg en krijgt....

helemaal niet. Pogba heeft gewoon een slechte mentaliteit. Dit is alleen maar positief voor United dat hij weg gaat. Nu nog Maguire weg krijgen en een stuk of 8 anderen. Bovendien gebeurd dit elk jaar met Arsenal ook dat ze spelers gratis moeten laten gaan.

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laten we eerlijk zijn Pogba heeft in al die tijd bij elkaar opgeteld geen 25 top wedstrijden gespeeld. Als je Fred en McTominnay voor je hebt, zou je niet eens een geweldenaar moeten zijn om in de basis te staan. Had ook de ideale aanvallers om hem heen, mja.. Zou lekker naar Psg gaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pogba heeft het nooit waar gemaakt in zijn tweede periode. Heeft misschien 10 goede wedstrijden gespeeld. Het was heel erg jammer, want ik was heel lyrisch toen hij kwam. Maar ja als je weet wie zijn zaakwaarnemer is dan is het toch duidelijk. Zelfde met Lingard ook die heeft dezelfde zaakwaarnemer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites