Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Socrates:

Wel grappig. Als hij weer eens leven krijgt in een ploeg hoor je niemand, maar een simpele titel zonder context en de roeptoeters verzamelen zich hier weer.

Conte doet voorlopig meer dan prima werk bij Spurs.

8e vindt je meer dan prima werk? Really? Laatste 4 jaar zijn ze 7,6,4 en 3e geworden. Ik ben Arsenal fans by all means prima hun laagste klassering in 5 jaar ;c:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Socrates:

Heb je het artikel ook gelezen? Zegt niet zoveel vreemds namelijk. Alleen een beetje onnodig om dit in de media te bespreken. 

Je kan toch moeilijk ontkennen dat a) openbare kritiek op transferbeleid een patroon is bij Conte en b) Conte de filosofie van Spurs van te voren had kunnen weten, want het hele internet en voetbaljournaille wees hem hierop. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Socrates:

Wel grappig. Als hij weer eens leven krijgt in een ploeg hoor je niemand, maar een simpele titel zonder context en de roeptoeters verzamelen zich hier weer.

Conte doet voorlopig meer dan prima werk bij Spurs.

Er wordt nergens ontkend (door mij zeker niet) dat Conte een goede coach is of het niet goed doet. Ik heb voor zijn aanstelling gezegd dat het niet lang zal duren alvorens hij het transferbeleid van Spurs zou kraken. We zijn nu amper 3 maanden verder en ja hoor, daar is meneer weer met dezelfde klaagzang die hij bij Siena, Atalanta, Juventus, Chelsea en Inter ook had. Het is gewoon altijd hetzelfde riedeltje bij hem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Aaron21:

Dat conte nooit in beeld is bij city, psg of newcastle is me dan een raadsel. Zou toch goed passen tussen de sjeiks?

City heeft bewust voor Pep en consorten gekozen. Eigenaar van City wilde van de club de Barcelona formule kopiëren. Zijn ze tot dusver aardig in geslaagd.

PSG heeft wel eens met hem gesproken volgens mij, maar was het telkens verkeerde moment, verkeerde tijd. Keertje zat hij richting EK met Italie, keertje zat hij bij Chelski.. zoiets was het.

Newcastle heeft een poging gewaagd na ontslag Bruce maar die heeft hij geweigerd. Reden onbekend, al werd in Italië gesuggereerd dat Conte het niet zag zitten om tegen degradatie te vechten en wilde hij liever wachten op een betere ploeg, hetgeen hem ook gelukt is met Spurs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lazy:

City heeft bewust voor Pep en consorten gekozen. Eigenaar van City wilde van de club de Barcelona formule kopiëren. Zijn ze tot dusver aardig in geslaagd.

PSG heeft wel eens met hem gesproken volgens mij, maar was het telkens verkeerde moment, verkeerde tijd. Keertje zat hij richting EK met Italie, keertje zat hij bij Chelski.. zoiets was het.

Newcastle heeft een poging gewaagd na ontslag Bruce maar die heeft hij geweigerd. Reden onbekend, al werd in Italië gesuggereerd dat Conte het niet zag zitten om tegen degradatie te vechten en wilde hij liever wachten op een betere ploeg, hetgeen hem ook gelukt is met Spurs.

Domme keuze die laatste wmb. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Aaron21:

Domme keuze die laatste wmb. 

Of het dom is weet ik niet. Je weet immers ook niet echt wat die Saudies nou echt van plan zijn met Newcastle. Genoeg voorbeelden in de laatste jaren waarbij een club met hoge verwachtingen werd overgenomen en er niets van terecht kwam. Voor hetzelfde geldt zijn ze binnen een jaar weer weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

https://dailycannon.com/2022/02/michael-oliver-arsenal/

Met scheidsrechter en VAR erbij doet Michael Oliver 34% van alle Arsenal wedstrijden dit seizoen. En om het zacht uit te drukken hij mag Arsenal bepaald niet.....

@Arsène @La Pulga @Beppu is bepaald geen complot. @Jotewzal me wel niet geloven maar feit is er veel rare dingen gebeuren als Oliver onze scheidsrechter is dan welke andere scheids dan ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer lekker gepakt door de arbitrage maar toch gewonnen. Heerlijk. Arteta mag/gaat met bond praten over de arbitrage en terecht ook loopt spui gaten uit. Hadden minstens 2 pingels moeten hebben. Toch gewonnen. Saka geweldig, Emile super en zelfs Soares was goed. Plek 4 wordt steeds reëler. Spel was erg goed. Iedereen top.

@La Pulgathnx bro. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites