Azpi Geplaatst 7 november 2021 Share Geplaatst 7 november 2021 (bewerkt) een rode kaart had heel de wedstrijd verneukt, we moeten nu ook weer niet te zielig gaan doen bij elke tackle. mooie duik van Salah 7 november 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 7 november 2021 Share Geplaatst 7 november 2021 (bewerkt) 1 hour ago, Kyrill said: Hoe was dit net GEEN rood voor Creswell @Azpi @ElMarcos @Lazy @La Pulga @rich ruzzian @Socrates dit was nog wilder en twee benen meer dan hummels op Antony en het is niks wtf.. Twee benen gestrekt en vliegend van de grond af... zo ziet het er erg uit naar was niet zo erg 7 november 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 7 november 2021 Share Geplaatst 7 november 2021 KURT HAPPY ZOUMA volhouden nu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 november 2021 Share Geplaatst 7 november 2021 1 uur geleden zei Azpi: zo ziet het er erg uit naar was niet zo erg Houdt toch op. Neem nog een vodka redbull... Dit soort dingen niet eens geel en niet eens overtreding tegen kan echt alleen in de PL Dit hoort onder elke omstandigheden donker rood te zijn... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 7 november 2021 Share Geplaatst 7 november 2021 4 hours ago, Kyrill said: Houdt toch op. Neem nog een vodka redbull... Dit soort dingen niet eens geel en niet eens overtreding tegen kan echt alleen in de PL Dit hoort onder elke omstandigheden donker rood te zijn... maitland-Nikes maakt een 100% overtreding op sarr voor de esr goal maar daar word ook niks aan gedaan door de var Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 8 november 2021 Share Geplaatst 8 november 2021 15 uur geleden zei Kyrill: Hoe was dit net GEEN rood voor Creswell @Azpi @ElMarcos @Lazy @La Pulga @rich ruzzian @Socrates dit was nog wilder en twee benen meer dan hummels op Antony en het is niks wtf.. Twee benen gestrekt en vliegend van de grond af... Die foto van Azpi geeft een enorm vertekend beeld. Zat te kijken en had geen moment het idee dit is rood. Dacht wel toen de VAR ging kijken dat het rood zou worden, maar dat bleek gelukkig niet zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 8 november 2021 Share Geplaatst 8 november 2021 4 minutes ago, Lazy said: Die foto van Azpi geeft een enorm vertekend beeld. Zat te kijken en had geen moment het idee dit is rood. Dacht wel toen de VAR ging kijken dat het rood zou worden, maar dat bleek gelukkig niet zo. Op die foto lijkt het alsof die er zo inkwam, maar die foto is hoe die uiteindelijk eindigt en de intensiteit waarmee die Henderson raakt is niet eens zo hoog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 8 november 2021 Share Geplaatst 8 november 2021 (bewerkt) Arsenal wint door een bal niet terug te geven en een overtreding, maar alles wat Kyrill laat zien is een foto van iets dat lang niet zo erg was als het lijkt. 8 november 2021 bewerkt door Satyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 november 2021 Share Geplaatst 8 november 2021 (bewerkt) 39 minuten geleden zei Satyr: Arsenal wint door een bal niet terug te geven en een overtreding, maar alles wat Kyrill laat zien is een foto van iets dat lang niet zo erg was als het lijkt. Houd toch op joh vent. Dat doet niemand. Scheidsrechter MOET dan afluiten en dat deed hij niet. Daarnaast was er goal voor buitenspel afgekeurd zijn... Is dat voor rare regel dat buitenspel is als er achter keeper nog gewoon verdediger van Watford op de lijn staat . Daarnaast ook gemiste pingel van Aubameyang. En zo goed als 2-0 van Odegaard tot zelfde kneus Aubameyang hem aanraakt... Daarnaast ook nog eens 6 schoten op doel, 5 naast en 5 blocked shots. Lul maar lekker eind weg.... Haha. Ik vind je hier toch al heellang niet meer geloofwaardig. Als dit geen rood is, is niks rood meer. En die van Hummels al helemaal niet. Vanaf minuut 11 zelfs Westham fans "were up" Dat linkerbeen is ziekes hoog en vol op Henderson zijn rechter knie. Ben 100% eens met Sherwood en Wright. 8 november 2021 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 8 november 2021 Share Geplaatst 8 november 2021 48 minuten geleden zei Kyrill: Houd toch op joh vent. Dat doet niemand. Scheidsrechter MOET dan afluiten en dat deed hij niet. Daarnaast was er goal voor buitenspel afgekeurd zijn... Is dat voor rare regel dat buitenspel is als er achter keeper nog gewoon verdediger van Watford op de lijn staat . Daarnaast ook gemiste pingel van Aubameyang. En zo goed als 2-0 van Odegaard tot zelfde kneus Aubameyang hem aanraakt... Daarnaast ook nog eens 6 schoten op doel, 5 naast en 5 blocked shots. Lul maar lekker eind weg.... Haha. Ik vind je hier toch al heellang niet meer geloofwaardig. Als dit geen rood is, is niks rood meer. En die van Hummels al helemaal niet. Vanaf minuut 11 zelfs Westham fans "were up" Dat linkerbeen is ziekes hoog en vol op Henderson zijn rechter knie. Ben 100% eens met Sherwood en Wright. Mooi foto collectie, die verder niets zeggen maar goed. Check hier de bewegende beelden: Cresswell wil de bal trappen, maar komt met zijn voet vol boven op de bal waardoor zijn voet omhoog schiet. De bal stuitert daardoor ook vreemd weg. Hij heeft niet de intentie om wild in te komen en wil die bal wegtrappen. Wat de situatie met Hummels ermee te maken heeft is mij even onduidelijk. Dan kun je namelijk ELKE rode kaart er bij gaan betrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 november 2021 Share Geplaatst 8 november 2021 1 minuut geleden zei Lazy: Mooi foto collectie, die verder niets zeggen maar goed. Check hier de bewegende beelden: Cresswell wil de bal trappen, maar komt met zijn voet vol boven op de bal waardoor zijn voet omhoog schiet. De bal stuitert daardoor ook vreemd weg. Hij heeft niet de intentie om wild in te komen en wil die bal wegtrappen. Wat de situatie met Hummels ermee te maken heeft is mij even onduidelijk. Dan kun je namelijk ELKE rode kaart er bij gaan betrekken. Die beelden heb ik ook bekeken en net als Tim Sherwood en Ian Wright daar in de studio vind ik het nog steeds rood En al helemaal schandalig dat niet eens overtreding tegen is... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 8 november 2021 Share Geplaatst 8 november 2021 (bewerkt) 54 minutes ago, Kyrill said: Die beelden heb ik ook bekeken en net als Tim Sherwood en Ian Wright daar in de studio vind ik het nog steeds rood En al helemaal schandalig dat niet eens overtreding tegen is... Het is alleen rood als die direct zo inkomt maar door toeval en uiteindelijk indirect eindigt die zo met zijn been op Henderson en er zit helemaal geen kracht of snelheid achter. zo bijvoorbeeld dat is een rode kaart 8 november 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 8 november 2021 Share Geplaatst 8 november 2021 2 uur geleden zei Kyrill: Is dat voor rare regel dat buitenspel is als er achter keeper nog gewoon verdediger van Watford op de lijn staat . Toch gewoon 100 procent terecht afgekeurd? Op het moment van spelen staat er maar één speler tussen Saka en de achterlijn, dus buitenspel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 november 2021 Share Geplaatst 8 november 2021 Moeten we nu in 2021 iemand die al 30 jaar voetbal kijkt nog de buitenspelregel gaan uitleggen, ja? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 november 2021 Share Geplaatst 8 november 2021 Ik ben gewend het voorbij de laatste verdediger is.... Niet dat het blijkbaar second last opponent... Want er staat overuidelijk nog een speler ACHTER Saka die buitenspel opheft, maar blijkbaar niet dus... Regels zijn weer veranderd ofzo.... @Azpi daar had ook rood voor gegeven kunnen/moeten worden van Aubameyang maar Cresswell 100% ook rood voor mij. Sowieso vind ik Aubameyang tegenwoordig meer een last dan een voordeel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 8 november 2021 Share Geplaatst 8 november 2021 4 minuten geleden zei Kyrill: Ik ben gewend het voorbij de laatste verdediger is.... Niet dat het blijkbaar second last opponent... Want er staat overuidelijk nog een speler ACHTER Saka die buitenspel opheft, maar blijkbaar niet dus... Regels zijn weer veranderd ofzo.... @Azpi daar had ook rood voor gegeven kunnen/moeten worden van Aubameyang maar Cresswell 100% ook rood voor mij. Sowieso vind ik Aubameyang tegenwoordig meer een last dan een voordeel. Regels zijn al jaren zo. Ik ken ze niet anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 november 2021 Share Geplaatst 8 november 2021 (bewerkt) Het is al sinds 1925 zo dat er twee spelers van de tegenstander tussen de aanvaller en het doel moeten staan @Kyrill. Meestal is dat inderdaad de keeper + een veldspeler, maar in dit geval was de keeper dus verder naar voren. 8 november 2021 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 november 2021 Share Geplaatst 8 november 2021 ok, thnx Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 november 2021 Share Geplaatst 8 november 2021 Ik denk dat Karel gelijk heeft, zoals je kan zien op mijn screen zit daar nog iemand met een geel zwart tenue. Ik heb voor de zekerheid nog even een lijn getrokken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 8 november 2021 Share Geplaatst 8 november 2021 Zit je hier een discussie te voeren met iemand die de buitenspelregel niet kent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 8 november 2021 Share Geplaatst 8 november 2021 Zou een stuk makkelijk zijn als het gewoon altijd voor de laatste verdediger geldt. Zou ik als trainer gewoon zonder verdedigers spelen, staan ze altijd buitenspel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 november 2021 Share Geplaatst 8 november 2021 ok Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 8 november 2021 Share Geplaatst 8 november 2021 was geen rode kaart trouwens, gewoon zeer ongelukkig. schoof duidelijke door de bal tegen het been van de tegenstander. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 8 november 2021 Share Geplaatst 8 november 2021 Speciaal voor de Liverpool supporters Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 9 november 2021 Share Geplaatst 9 november 2021 Op 7-11-2021 om 17:01 zei Kyrill: Godswonder maar 1-0 is geworden... Winst =winst. ESR, Lacazette en Tavares 10/10. Tomiaysu, Ben White, Gabriel, Saka 8,5. Invallen Odegaard 7,5. Aubameyang 6,5 de rest ruim voldoende of meer. Werd nog veels te (onnodig) spannend. Top weer de 0 en 3 punten. Come on you gooners👏👏👏😎😎❤️❤️💪🙌👍🤩 @Arsène Beesten he. En dan te bedenken dat er nog niet zo lang geleden mensen waren die Arteta weg wilden hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten