Jump to content

Brits voetbal

Baddoo
 Share

Recommended Posts

15 uur geleden zei delichris:

En zeggen dat Mike Phelan ook een prutser is. Dat was één van de beste assistenten van Ferguson.

was ja

Mike Phelan heeft ook geprobeerd manager te worden. 3 overwinningen met Hull uit 20 en 3 punten van de 27 mogelijke punten voordat die ontslagen werd na 82 dagen. 

15 uur geleden zei delichris:

En zeggen dat Mike Phelan ook een prutser is. Dat was één van de beste assistenten van Ferguson.

En Luke Shaw is de beste linksback in de premier league 

Let op de dubbelposts @Azpi, je kan deze posts gewoon samenvoegen (namens het moderatorteam)

29 minuten geleden zei Arsène:

Wel lekker als je de beste keeper van de wereld op goal hebt @Kyrill

Hahaaha doe dat nou niet "beste" hij is idd wel heel erg goed ja. Man of the match. 17/21 punten gepakt Arsenal heerlijk. Voor 3e seizoen op rij gewonnen in t King power Stadion. 

7 minutes ago, Satyr said:

Spurs gonna Spur... Trainer eruit :classic_laugh:

Als ze Conte als vervanger halen doen ze toch echt zeer goede zaken (helaas) en zetten ze Man Utd voor schut 

Wie wil er ook in Manchester wonen :uhoh:

Edited by Azpi

Van manager van de maand naar Manager zonder baan... het kan snel verkeren in de Premier League

Ik zou wel eens willen weten of er ergens een statistiek beschikbaar is van hoeveel geld Engelse clubs jaarlijks kwijt zijn aan ontslag premies. Niet normaal man... 

11 minuten geleden zei rich ruzzian:

Ben benieuwd hoe lang het duurt voor Conte clasht met Levy over geld voor transfers. 

Men praat elkaar wel snel na hier hè. 

Maar als je nou ergens een rebuild nodig hebt is het wel bij Spurs imo. Ik zou het als ik Conte was mooi niet doen. Maar ja, hij kent de td nog van Juve, dat kan meespelen.

1 minuut geleden zei Socrates:

Men praat elkaar wel snel na hier hè. 

Maar als je nou ergens een rebuild nodig hebt is het wel bij Spurs imo. Ik zou het als ik Conte was mooi niet doen. Maar ja, hij kent de td nog van Juve, dat kan meespelen.

Hoezo? Levy staat er simpelweg niet bekend om dat hij veel geld ter beschikking stelt. Dit is niet eens gericht aan Conte dat ie altijd aankopen en geld wil hebben. Levy houdt altijd zijn hand op de knip, daar staat hij om bekend. Dus ik weet niet waar je nu weer vandaan haalt dat ik iemand napraat. Je doelt wellicht op dat men steeds zegt dat Conte altijd geld moet hebben? Maar zoals ik aangeef hierboven, doel ik daar niet op/ 

Wat ik nou zou doen als ik Conte was en bij Spurs kwam: Kane verkopen. Dat wil zeggen, als je er veel voor kan vangen en dat grotendeels mag herinvesteren. 

Zal vast geen populaire mening zijn, maar ik vind het een overschatte en beperkte spits die je weinig mogelijkheden geeft in je speelstijl. Je moet altijd met hem rekening houden en je op hem instellen. Prima afmaker, maar eigenlijk een zeer ouderwetse Britse spits.

17 uur geleden zei Azpi:

image.png.ac1043f953b902f16a9e5864f6531d48.png

schaamteloos dit :-D

Hij had zijn tactische plan beter voor elkaar dan Santo die toch verrast werd door de tactiek/opstelling. En het niet aandurfde iets aanvallender te spelen en ManU bij de strot te pakken.  Maar om dat nu een tactsich masterplan te noemen, nee dat gaat te ver.