Sophomore Geplaatst 24 december 2016 Share Geplaatst 24 december 2016 (bewerkt) Parish: “We all bought into the decision to play a more expansive style of football. We all believed in it. That hasn’t worked. It’s no-one’s fault." Ok Sam kom er maar in 24 december 2016 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 26 december 2016 Auteur Share Geplaatst 26 december 2016 Lekker hoor, voetbal op Boxing Day. Maar dan plan je Watford - Crystal Palace om half 2, daar ga je toch niet voor je lol naar kijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 december 2016 Share Geplaatst 26 december 2016 Dan onderschat je het combinatievoetbal van Big Sam flink Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 26 december 2016 Share Geplaatst 26 december 2016 Die verdediging van Watford:-D:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 26 december 2016 Share Geplaatst 26 december 2016 Lekker hoor, voetbal op Boxing Day. Maar dan plan je Watford - Crystal Palace om half 2, daar ga je toch niet voor je lol naar kijken? Dit soort provocerende opmerkingen zou ik niet plaatsen hier. Ik gok dat bij het lezen van je bericht minstens vijf a zes man een halve woedeuitbarsting heeft gekregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 december 2016 Share Geplaatst 26 december 2016 (bewerkt) 0-4 verloren... [spoiler=uitslag] [Twitter]813424819693821952[/Twitter] Eerlijk is eerlijk, die vierde zat er goed in 26 december 2016 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 26 december 2016 Share Geplaatst 26 december 2016 Lelijk dat Batshuayi in de laatste minuut invalt. Die had moeten starten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 27 december 2016 Auteur Share Geplaatst 27 december 2016 (bewerkt) Dit soort provocerende opmerkingen zou ik niet plaatsen hier. Ik gok dat bij het lezen van je bericht minstens vijf a zes man een halve woedeuitbarsting heeft gekregen. Mwah, ik denk niet dat ook de liefhebbers niet voor zo'n pot gaan zitten. Ik zag zonet dit filmpje, zegt wel genoeg denk ik. [Twitter]813391849398435841[/twitter] 27 december 2016 bewerkt door Baddoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 27 december 2016 Share Geplaatst 27 december 2016 Huhuhu, ja dat is een beetje het beeld bij driekwart van de Engelse matches natuurlijk. Dus ik vrees wel dat dergelijke spel iets is waar veel mensen van kunnen genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 27 december 2016 Share Geplaatst 27 december 2016 (bewerkt) Bob Bradley er al weer uit bij Swansea. Hopelijk nu Giggs. 27 december 2016 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 27 december 2016 Share Geplaatst 27 december 2016 Victor Lindelöf schijnt dichtbij een overstap naar United te zijn (40 miljoen + 20 miljoen aan mogelijke variabelen). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 28 december 2016 Share Geplaatst 28 december 2016 Flink bedrag. Niet dat dat tegenwoordig nog zoveel uitmaakt, zeker niet als een Spaanse club hem straks voor een nog hoger bedrag overneemt als hij een aantal seizoenen goed speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 28 december 2016 Share Geplaatst 28 december 2016 (bewerkt) Wat een achterlijk schema zeg. Sommige clubs hebben maar 1 dag rust vooraleer ze terug aan de bak moeten. Arsenal moet bv. op 1 & 3 januari spelen, ik ben nu verre van een Arsenal-fan, maar dit slaat nergens op. Liverpool - City is dan ook nog eens om 18u30 op oudjaar, fijn om dan te moeten voetballen. 28 december 2016 bewerkt door Mathi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 28 december 2016 Share Geplaatst 28 december 2016 Wat een achterlijk schema zeg. Sommige clubs hebben maar 1 dag rust vooraleer ze terug aan de bak moeten. Arsenal moet bv. op 1 & 3 januari spelen, ik ben nu verre van een Arsenal-fan, maar dit slaat nergens op. Liverpool - City is dan ook nog eens om 18u30 op oudjaar, fijn om dan te moeten voetballen. Ze krijgen er genoeg betaald voor. Daarnaast valt het nog reuze mee als je kijkt wat een basketbalteam per week doet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 28 december 2016 Share Geplaatst 28 december 2016 Ze krijgen er genoeg betaald voor. Daarnaast valt het nog reuze mee als je kijkt wat een basketbalteam per week doet. Wat een basketbalteam doet is toch totaal niet relevant? Gaat erom dat bepaalde teams minder rust hebben dan andere teams. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 28 december 2016 Share Geplaatst 28 december 2016 Wat een basketbalteam doet is toch totaal niet relevant? Gaat erom dat bepaalde teams minder rust hebben dan andere teams. Als je in Engeland speelt dan weet je dat van te voren en kan je er makkelijk op inspelen door een brede selectie te hebben. Zit sowieso bij alle voetballers/managers te veel tussen hun oren, ze moeten gewoon wat minder zeiken en meer gaan voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 28 december 2016 Share Geplaatst 28 december 2016 Victor Lindelöf schijnt dichtbij een overstap naar United te zijn (40 miljoen + 20 miljoen aan mogelijke variabelen). Wie? Ken ik niet denk ik maar klinkt als een koopje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 28 december 2016 Share Geplaatst 28 december 2016 Wie? Ken ik niet denk ik maar klinkt als een koopje Zweedse verdediger van Benfica. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 28 december 2016 Share Geplaatst 28 december 2016 Ze krijgen er genoeg betaald voor. Daarnaast valt het nog reuze mee als je kijkt wat een basketbalteam per week doet. Dit kan je toch totaal niet vergelijken met basketbal. Twee totaal andere sporten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 28 december 2016 Share Geplaatst 28 december 2016 Dit kan je toch totaal niet vergelijken met basketbal. Twee totaal andere sporten. Klopt, maar zouden beide topsporters voor moeten stellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 28 december 2016 Auteur Share Geplaatst 28 december 2016 Marathonlopers ook, maar die zie ik dat ook niet doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 28 december 2016 Share Geplaatst 28 december 2016 Mijn punt is eigenlijk dat voetballers niet moeten aanstellen. Marathonlopers ook, maar die zie ik dat ook niet doen Waarom wielrenners dan wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 28 december 2016 Share Geplaatst 28 december 2016 Lelijk dat Batshuayi in de laatste minuut invalt. Die had moeten starten. Conte heeft toch wel gelijk gekregen, het stond zo ook prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 28 december 2016 Share Geplaatst 28 december 2016 Conte heeft toch wel gelijk gekregen, het stond zo ook prima. Ja het pakte prima uit, maar ik vind het toch wel jammer dat Pedro dan de voorkeur krijgt boven Batshuayi. Ik ben ook iemand die het niet kan hebben als er een vleugelspeler of middenvelder in de spits staat ;c daar moet gewoon een pure spits staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 28 december 2016 Share Geplaatst 28 december 2016 Als je in Engeland speelt dan weet je dat van te voren en kan je er makkelijk op inspelen door een brede selectie te hebben. Zit sowieso bij alle voetballers/managers te veel tussen hun oren, ze moeten gewoon wat minder zeiken en meer gaan voetballen. [twitter]810856605294194688[/twitter] Als ik Liverpool-fan was zou ik zeker zeiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten