Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Lekker hoor, voetbal op Boxing Day. Maar dan plan je Watford - Crystal Palace om half 2, daar ga je toch niet voor je lol naar kijken?

Dit soort provocerende opmerkingen zou ik niet plaatsen hier. Ik gok dat bij het lezen van je bericht minstens vijf a zes man een halve woedeuitbarsting heeft gekregen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit soort provocerende opmerkingen zou ik niet plaatsen hier. Ik gok dat bij het lezen van je bericht minstens vijf a zes man een halve woedeuitbarsting heeft gekregen.

Mwah, ik denk niet dat ook de liefhebbers niet voor zo'n pot gaan zitten. Ik zag zonet dit filmpje, zegt wel genoeg denk ik.

[Twitter]813391849398435841[/twitter]

bewerkt door Baddoo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een achterlijk schema zeg. Sommige clubs hebben maar 1 dag rust vooraleer ze terug aan de bak moeten. Arsenal moet bv. op 1 & 3 januari spelen, ik ben nu verre van een Arsenal-fan, maar dit slaat nergens op.

Liverpool - City is dan ook nog eens om 18u30 op oudjaar, fijn om dan te moeten voetballen.

bewerkt door Mathi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een achterlijk schema zeg. Sommige clubs hebben maar 1 dag rust vooraleer ze terug aan de bak moeten. Arsenal moet bv. op 1 & 3 januari spelen, ik ben nu verre van een Arsenal-fan, maar dit slaat nergens op.

Liverpool - City is dan ook nog eens om 18u30 op oudjaar, fijn om dan te moeten voetballen.

Ze krijgen er genoeg betaald voor. Daarnaast valt het nog reuze mee als je kijkt wat een basketbalteam per week doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een basketbalteam doet is toch totaal niet relevant? Gaat erom dat bepaalde teams minder rust hebben dan andere teams.

Als je in Engeland speelt dan weet je dat van te voren en kan je er makkelijk op inspelen door een brede selectie te hebben. Zit sowieso bij alle voetballers/managers te veel tussen hun oren, ze moeten gewoon wat minder zeiken en meer gaan voetballen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Conte heeft toch wel gelijk gekregen, het stond zo ook prima.

Ja het pakte prima uit, maar ik vind het toch wel jammer dat Pedro dan de voorkeur krijgt boven Batshuayi. Ik ben ook iemand die het niet kan hebben als er een vleugelspeler of middenvelder in de spits staat ;c daar moet gewoon een pure spits staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je in Engeland speelt dan weet je dat van te voren en kan je er makkelijk op inspelen door een brede selectie te hebben. Zit sowieso bij alle voetballers/managers te veel tussen hun oren, ze moeten gewoon wat minder zeiken en meer gaan voetballen.

[twitter]810856605294194688[/twitter]

Als ik Liverpool-fan was zou ik zeker zeiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites