Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Italiaans voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Aardige transfers wel hoor. Met Cragno een hele goede keeper, Sensi kan zo mee met de top als die niet zo blessuregevoelig was. Wat ervaring met Ranocchia, en toch ook verrassend een doelpuntmakende 10 met Pessina. Ben benieuwd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pogba dus terug naar Juve, met nummer 10. Nu wil ik weer goals zien van 30 meter.

Overigens zwaar verkeerd ingeschat in de PL. Moest bij United verdedigend werk oppakken op een slecht middenveld. Terwijl hij bij Juve Vidal en Pirlo achter zich had. Heerlijk dat 'ie weer terug is.

bewerkt door Sanel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

According to La Repubblica, Mourinho has contacted Dybala several times over recent weeks in order to convince him of the capital club’s project.

Roma are reportedly willing to offer the ex-Juve man around €6 million in wages and are hoping the 28-year-old will ultimately decide to lower his demands in absence of other offers.

Depay/Zaniolo - Abraham - Dybala

--Pellegrini ---

--Veretout--Matic---

Ik vind het echt geil hoor :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Acquafresca:

According to La Repubblica, Mourinho has contacted Dybala several times over recent weeks in order to convince him of the capital club’s project.

Roma are reportedly willing to offer the ex-Juve man around €6 million in wages and are hoping the 28-year-old will ultimately decide to lower his demands in absence of other offers.

--Pellegrini ---

--Veretout--Matic---

En dan nog Spinazzola die er aan de linkerkant overheen knalt! :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 16-7-2022 om 15:30 zei Acquafresca:

--Pellegrini ---

--Veretout--Matic---

Ik ben niet echt onder indruk van een blok Veretout/Matic...

Maar wel zieke aanval ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 16-7-2022 om 15:30 zei Acquafresca:

--Pellegrini ---

--Veretout--Matic---

Blijkbaar 3 miljoen per jaar. Dat is echt belachelijk weinig. Verder wilt Zaniolo verlengen en komt er wss nog een middenvelder als Auoar erbij. Aantrekkingskracht van Mourinho is waanzinnig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk dat hij een beetje hetzelfde deed als Pogba. Die wou 20m per jaar van manutd, met het idee dat psg of real anders hem wel zou oppikken. En  uiteindelijk moet ie voor veel minder settelen bij juve.

Wel idd interessant als ze Zaniolo houden, want die leek toch te gaan vertrekken

En Zlatan blijft ook nog een jaartje

bewerkt door AntiChrist7
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Kyrill:

Jammer dat ie niet naar een PL team gaat...

Roma is stap terug ipv vooruit

Goh, ik vind het een enorm dikke transfer. Roma is bezig met mooie dingen en ik snap wel dat hij in Italië wil blijven. Rome is een mooie stad. Al snap ik het ook wel, had hem graag bij Spurs of Arsenal gezien. Of misschien United.

1 minuut geleden zei Jotew:

Zeker weten gaaf, mooi dat hij naar een grote club als Roma vertrekt. De weg omhoog willen inslaan kan alleen maar met dit soort aankopen!👌

Ja echt zo mooie transfer. Mourinho gaat daar nog prijzen pakken denk ik. En deze transfer matched met zijn ambities! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Bogatyr:

wat een transfer

IMG_20220718_193322.jpg

Voor Roma een hele belangrijke transfer om de weg omhoog in te slaan. Dit is toch een club die mee moet doen om de Champions League plekken en misschien wel om de titel. Nu hopen dat ze Zaniolo aan boord kunnen houden ook. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er werden al vaker (doping)grapjes gemaakt over de ongekende fitheid van de Atalanta-spelers de laatste seizoenen. Nu is het écht raak: José Luis Palomino testte positief op nandrolon, een anabool steroïd dat eiwitten vasthoudt in het lichaam. Speler voorlopig geschorst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites