Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Keuken Kampioen Divisie Topic

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Juist tof dat ze Vreman de job nu geven. Heeft het al een paar keer goed gedaan als interim en gaf toen al aan het graag langer te willen doen. Hij verdient deze kans. Mocht het niks worden, dan gaat hij intern weer verder bij de jeugd, wat weer scheelt in afkoopsommen. Sowieso liever hem voor de groep als er veel jeugd gebruikt moet worden dan een externe trainer.

Nu hopen dat ze twee à drie fatsoenlijke spelers aan kunnen trekken. Maar ja, Bijvelds zal wel weer gaan winkelen in Oss ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bah, Neghli naar Sparta. Een transfer die ik een halfjaar geleden al 'voorspelde' tegen mijn pa. "Ik vind Sparta typisch een ploeg die Neghli op komt halen." Die gaan we missen in Doetinchem. Ik ben benieuwd naar de transfersom... Ah, een half miljoen ongeveer. Niet verkeerd, maar vind eens zo'n jongen terug.

bewerkt door Titan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Titan:

Bah, Neghli naar Sparta. Een transfer die ik een halfjaar geleden al 'voorspelde' tegen mijn pa. "Ik vind Sparta typisch een ploeg die Neghli op komt halen." Die gaan we missen in Doetinchem. Ik ben benieuwd naar de transfersom... Ah, een half miljoen ongeveer. Niet verkeerd, maar vind eens zo'n jongen terug.

Was inderdaad te verwachten. Maar vooral nu een half miljoen, gezien de financiële situatie is prima. + doorverkoop waarschijnlijk. We hebben gelukkig nog wel wat talenten rondlopen. En er komt sowieso nog een rechtsbuiten en nummer 10 bij als het goed is. We laten ons verassen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was best tegen Eindhoven gisteren. Eerste halfuur had je er 2 moeten maken. Daarna ook 4 kunnen tegenkrijgen. Michael de Leeuw loopt met gemak achteruit. Dat is niet best. Mis Jizzieee.

Vrijdag aanschouwen tegen Dordrecht. Zonde dat Lucas Woudenberg weg is. Wordt een ander slachtoffer zoeken op de tribune.

Link naar opmerking
Deel via andere websites