Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Keuken Kampioen Divisie Topic

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Ik mag toch hopen dat Pusic nu gaat kappen met die 4-4-2 opstelling. Oosterwijk en Friday zijn veruit de slechtste voetballers in je elftal en voorkomen dat je gewoon fatsoenlijk aan voetballen toekomt. Want die wissels allemaal middenvelders eruit voor aanvallers, waardoor je amper tot een slotoffensief komt. Gewoon terug naar 4-3-3

Vuckic (Smith) - Brama - Espinosa
Aitor - Friday/Boere/Oosterwijk - Zekhnini

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei cimbomcu:

Telstar laatste 6 wedstrijden 5 gewonnen 1 gelijk, comeback richting play-offs is ingezet. Vrijdag ga ik puur voor Snoei en Telstar naar Twente - Telstar. Hopelijk kunnen ze de serie daar voortzetten. @Beppu

Ga misschien ook! Al is het wel een megarit. Moet het nog even aankijken met werk zaterdag.

Gaat erg lekker de laatste tijd inderdaad. Nu twee belangrijke potten met Twente en Almere uit. Ben alleen bang dat de waanzinnige vorm iets te laat is ingezet. Let op Springer (overkomen van AZ), Moreira (gehuurd van Groningen), Lynen (volgens mij van Club Brugge) en Najah, leuke spelers. En Ondaan natuurlijk maar die kennen we uit de Eredivisie. Veel te goed voor de Eerste Divisie.

bewerkt door Beppu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Beppu:

Ga misschien ook! Al is het wel een megarit. Moet het nog even aankijken met werk zaterdag.

Gaat erg lekker de laatste tijd inderdaad. Nu twee belangrijke potten met Twente en Almere uit. Ben alleen bang dat de waanzinnige vorm iets te laat is ingezet. Let op Springer (overkomen van AZ), Moreira (gehuurd van Groningen), Lynen (volgens mij van Club Brugge) en Najah, leuke spelers. En Ondaan natuurlijk maar die kennen we uit de Eredivisie. Veel te goed voor de Eerste Divisie.

Moreira en Ondaan deden het laatst in Deventer ook goed. Prima spelers met snelheid, een actie en kracht. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Beppu:

Volg ze uiteraard dit seizoen ook. Heel jammer dat het zo lang moest duren inderdaad. Kan wel genieten van die 3-5-2.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei cimbomcu:

Volg ze uiteraard dit seizoen ook. Heel jammer dat het zo lang moest duren inderdaad. Kan wel genieten van die 3-5-2.

We hadden ook een zooitje kut spelers de eerste seizoenshelft, dat was niet normaal. De Argentijn Lescano die er echt niks van kon, twee Engelse jongens van Chelsea en Southampton geloof ik, Seager en Scott. Was echt drie keer niks. Moet je ook erg geluk mee hebben natuurlijk. Niemand verwachtte dat je Novakovic, Schouten, Platje, de Boer Osman en Hamdaoui met gemak vervangen gingen worden. Lijkt nu wel goed te gaan maar de goede spelers vertrekken natuurlijk weer. Zwakste punt is de keeper, die kan er heel weinig van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jezus wat was dat Roda drama. Zonder moeite helemaal weggetikt door Telstar. Lekker middagje weer hoor. 25 graden op me kop, paar biertjes erin en die gasten weer terug naar Duitsland gestuurd. Jammer dat we zo laat in vorm zijn geraakt, nacompetitie zit er niet meer in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha grappig hoor die Duitsland referentie.... 

Mar echt een schande wat er bij Roda gebeurt. Dat ontslag van Molenaar is een lachertje. En dan die vieze vd Luer met z'n praatjes. Roda heeft nog nooit zo slecht gespeeld als nu. 

De komende jaren gaan we voelen wat Fortuna fans als @Nom de Guerre jaren hebben gevoeld. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Pino:

Mar echt een schande wat er bij Roda gebeurt. Dat ontslag van Molenaar is een lachertje. En dan die vieze vd Luer met z'n praatjes. Roda heeft nog nooit zo slecht gespeeld als nu. 

De komende jaren gaan we voelen wat Fortuna fans als @Nom de Guerre jaren hebben gevoeld. 

https://www.foxsports.nl/video/3055989/snoei-over-spel-roda-zijn-van-een-voetstuk-gedonderd-met-dit-voetbal-3055989/

Kijk effe eerste minuut.

Mikey _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Beppu:

Jezus wat was dat Roda drama. Zonder moeite helemaal weggetikt door Telstar. Lekker middagje weer hoor. 25 graden op me kop, paar biertjes erin en die gasten weer terug naar Duitsland gestuurd. Jammer dat we zo laat in vorm zijn geraakt, nacompetitie zit er niet meer in.

Je komt uit de buurt van Velsen?

20 uur geleden zei Pino:

Is er nog kans op nacompetitie door middel van periodetitel eigenlijk? Heb dus echt geen idee welke clubs dat gepakt hebben :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei 007mark:

Je komt uit de buurt van Velsen?

Is er nog kans op nacompetitie door middel van periodetitel eigenlijk? Heb dus echt geen idee welke clubs dat gepakt hebben :D

IJmuiden!

Ze zitten overigens met Duitse vlaggen in het uitvak, vind het niet zo raar dat mensen er dan wat over zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Beppu:

IJmuiden!

Ze zitten overigens met Duitse vlaggen in het uitvak, vind het niet zo raar dat mensen er dan wat over zeggen.

Mario Engels is een Duitser, vandaar die vlaggen. Bij Ajax zie je ook een Braziliaanse vlag voor Neres en zo kan ik nog wel wat voorbeelden noemen.

En bovendien, mag je dan alleen maar de vlag van je eigen land tonen? 

Vind het maar vrij kinderachtig om Roda/Twente fans Duitsers te noemen.

bewerkt door Pino
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei 007mark:

Roda zal deze periode de periodetitel zeker niet halen :-D 

Die zal vermoedelijk naar Almere gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Pino:

Mario Engels is een Duitser, vandaar die vlaggen. Bij Ajax zie je ook een Braziliaanse vlag voor Neres en zo kan ik nog wel wat voorbeelden noemen.

En bovendien, mag je dan alleen maar de vlag van je eigen land tonen? 

Vind het maar vrij kinderachtig om Roda/Twente fans Duitsers te noemen.

Begon je laatst ook al over, vind je dat een belediging? Zo erg is dat toch niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites