Elsjorro1990 Geplaatst 20 mei 2018 Share Geplaatst 20 mei 2018 Heerlijk dit :banana: zie ik je in Emmen straks? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 mei 2018 Share Geplaatst 20 mei 2018 Almere, Emmen en Sittard er dadelijk bij :-D Wie dat had voorspeld was voor gek verklaard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 mei 2018 Share Geplaatst 20 mei 2018 De juup wordt zo wel een leuk seizoen komend jaar . Gefeliciteerd aan de Emmen fans . Zowaar eens eredivisie in mijn geboorte provincie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 20 mei 2018 Share Geplaatst 20 mei 2018 Almere, Emmen en Sittard er dadelijk bij :-D Wie dat had voorspeld was voor gek verklaard. Absoluut niemand gok ik. Maakt het feest er hier niet minder om. Half bezopen Posts incoming. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 mei 2018 Share Geplaatst 20 mei 2018 Waarom gebruikte ze die VAR niet in de halve finales :moop: Dan had die keeper van Almere vlak voor rust rood gekregen in Kerkrade :moop: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 20 mei 2018 Share Geplaatst 20 mei 2018 zie ik je in Emmen straks? Nee, heb verjaardag. Was anders wel gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 mei 2018 Share Geplaatst 20 mei 2018 Wat mooi van de De Graafschap supporters, applaudisseren voor de supporters van Almere. RECPECT Mooi dat deze geweldige club weer terug is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 mei 2018 Share Geplaatst 20 mei 2018 (bewerkt) Wordt die belachelijke Advocaat eindelijk eens afgestraft met zijn wangedrag en angsthazen voetbal, lijkt mij een heerlijk einde van zijn carrière. Emmen was thuis natuurlijk wel belachelijk goed tegen NEC. Sowieso een prima ploeg, veel beter dan Dordrecht bijvoorbeeld. Advocaatje leef je nog EAAA BEAAAA. De grootste overschatte trainer ooit wordt eindelijk eens afgestraft. Haha De Speld: Dick Advocaat lovend over zijn ploeg Sparta: ''we verdienden de degradatie'' Dick Advocaat is na de 1-3 nederlaag tegen FC Emmen lovend over zijn ploeg Sparta Rotterdam ''dit is waar we het hele seizoen voor hebben gespeeld'' Dick Advocaat was zelf bescheiden over zijn rol bij de degradatie ''na het ontslag van Alex Pastoor en het binnenhalen van een dure technische staf met 5 dure spelers was het duidelijk dat het nog slechter kon dan voor de winterstop, dat de jongens dat hebben waargemaakt is niet mijn verdienste, maar die van hen'' 20 mei 2018 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Minuy600 Geplaatst 20 mei 2018 Share Geplaatst 20 mei 2018 Op 1 doelpunt de Eredivisie gemist. Hoe zonde ik het ook vind, dit is wel wat de Graafschap echt verdient heeft nadat ze 2 jaar geleden besodemieterd zijn. En we hebben Fortuna en Emmen erbij! Nog steeds was dit gewoon het leukste JL-seizoen aller tijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 20 mei 2018 Share Geplaatst 20 mei 2018 (bewerkt) Sjaak Swart zal blij zijn :cab: @Elsjorro1990 Succes alvast. Op zich had ik Veendorp graag in Sittard gezien, maar dat zal wel niet nu. 20 mei 2018 bewerkt door Nom de Guerre Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ADG-Vincent Geplaatst 20 mei 2018 Share Geplaatst 20 mei 2018 Volgend jaar weer een kans om de Play offs te halen en daarin te stunten :D Jupiler League wordt wel pokke loodzwaar komend seizoen o.o Wordt bijna leuker dan de Eredivisie xD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 mei 2018 Share Geplaatst 20 mei 2018 4 clubs die kampioen MOETEN worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 mei 2018 Share Geplaatst 20 mei 2018 Waarom gebruikte ze die VAR niet in de halve finales :moop: Dan had die keeper van Almere vlak voor rust rood gekregen in Kerkrade :moop: We klagen veel over de scheidsrechters in Nederland maar deze dagen hebben ook aangeven dat er iig capabele mensen achter de schermen moeten zitten. Wat er allemaal niet verkeerd gezien is, zelfs met de VAR nemen ze nog verkeerde beslissingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 mei 2018 Share Geplaatst 20 mei 2018 Lijkt soms wel of Peterzinho achter die tv zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 20 mei 2018 Share Geplaatst 20 mei 2018 [quote name='Nom de Guerre']Sjaak Swart zal blij zijn :cab: @Elsjorro1990 Succes alvast. Op zich had ik Veendorp graag in Sittard gezien, maar dat zal wel niet nu.[/QUOTE] Dankjewel man. Jullie ook. Ik verwacht er echt helemaal niks van, maar het gast wat leuke partijtjes opleveren. Veendorp stond laatste wedstrijden wr we naast. Doe mij anco Janssen maar. Klasbakje die man. En natuurlijk yoeri loe . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 mei 2018 Share Geplaatst 21 mei 2018 4 clubs die kampioen MOETEN worden. Denk wel dat ik hierdoor de JL wat meer ga volgen ook. Jong teams gaan een grote rol spelen in de strijd om het kampioenschap. Wedstrijdschema daarin ook, want je speelt liever niet vlak na het weekend tegen die teams. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 21 mei 2018 Share Geplaatst 21 mei 2018 Dankjewel man. Jullie ook. Ik verwacht er echt helemaal niks van, maar het gast wat leuke partijtjes opleveren. Veendorp stond laatste wedstrijden wr we naast. Doe mij anco Janssen maar. Klasbakje die man. En natuurlijk yoeri loe . Loen... Die heeft nog een jaartje bij ons gespeeld, maar toen was het niet veel soeps. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 21 mei 2018 Share Geplaatst 21 mei 2018 Loen... Die heeft nog een jaartje bij ons gespeeld, maar toen was het niet veel soeps. Was in de play-offs telkens één van de betere spelers. Ben benieuwd wat hij gaat doen, intentie was om te vertrekken naar het buitenland, maar wellicht dat promotie zijn plannen wijzigt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 mei 2018 Share Geplaatst 21 mei 2018 Dankjewel man. Jullie ook. Ik verwacht er echt helemaal niks van, maar het gast wat leuke partijtjes opleveren. Veendorp stond laatste wedstrijden wr we naast. Doe mij anco Janssen maar. Klasbakje die man. En natuurlijk yoeri loe . Anco Janssen, goede voetballer, maar klote mentaliteit. Raakte ooit geblesseerd toen hij bij Roda speelde omdat hij kampioenschap/promotie van Zwolle had gevierd.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 21 mei 2018 Share Geplaatst 21 mei 2018 [quote name='Pino'] Anco Janssen, goede voetballer, maar klote mentaliteit. Raakte ooit geblesseerd toen hij bij Roda speelde omdat hij kampioenschap/promotie van Zwolle had gevierd.... [/QUOTE] Met die mentaliteit lijkt het inmiddels wel goed te zitten. Een beetje de stylist van dit elftal. Uitstekende techniek, al oogt het soms wat sloom. Ik moet zeggen: ik ben verbazingwekkend fit. @Nom de Guerre loen hier wekelijks 1 van de uitblinkers. Is ook de publiekslieveling hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 21 mei 2018 Share Geplaatst 21 mei 2018 @Elsjorro1990 @ROEMM Mooi dat die jongen het goed doet. Ik hoop ook dat Emmen hem dan kan behouden en dat ze geen compleet nieuw elftal moeten halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 mei 2018 Share Geplaatst 21 mei 2018 Advocaatje leef je nog EAAA BEAAAA. De grootste overschatte trainer ooit wordt eindelijk eens afgestraft. Overschat? Heeft het met PSV, Rangers en Zenith toch gewoon goed gedaan? Met Zenith zelfs een Europa Cup gewonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 21 mei 2018 Share Geplaatst 21 mei 2018 Leuk voor Emmen dat ze naar de Eredivisie gaan. Voor het eerst dus ook dat je Emmen met FIFA kan spelen :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 mei 2018 Share Geplaatst 21 mei 2018 Leuk voor Emmen dat ze naar de Eredivisie gaan. Voor het eerst dus ook dat je Emmen met FIFA kan spelen :-D Vroeger zat de Eerste Divisie er volgens mij wel in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 mei 2018 Share Geplaatst 21 mei 2018 Overschat? Heeft het met PSV, Rangers en Zenith toch gewoon goed gedaan? Met Zenith zelfs een Europa Cup gewonnen. Als je laatste succes 10 jaar geleden is vind ik je inderdaad overschat. Of vinden we Aad de Mos ook goed omdat die ooit een beker won met Mechelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten