Nom de Guerre Geplaatst 26 juli 2017 Share Geplaatst 26 juli 2017 https://www.transfermarkt.de/jupiler-league/transfers/wettbewerb/NL2/saison_id/2017 Een leuke pagina voor de tussenstand qua transfers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 26 juli 2017 Share Geplaatst 26 juli 2017 Volledig stilgevallen hier. Had veel meer verwacht met nog bijna de helft van het spelersbudget beschikbaar. Morgen wel drie nieuwe namen wellicht. Als het goed is Jessy Galvez Lopez voor op links, nog onduidelijk of hij linksachter of linksvoor gaat spelen. Toch redelijk wat potjes gespeeld bij Charleroi op hoogste niveau België. Verder een keepert en een buitenspeler. Blijf hopen op Resida van VVV, maargoed, morgen meer duidelijkheid. Keeper Ciranni - Mmaee - Pereira - Jessy Nys - Ippel - Koolhof Resida - Nieuw - Schroijen Zou niet verkeerd zijn. Redelijke bank met Loshaj die basiswaardig is en de Martina's, Thuys en Golpek die tegen de basis aanzitten. Maar moet nog genoeg bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 26 juli 2017 Share Geplaatst 26 juli 2017 Bij ons lijkt het probleem vooral voorin te zitten. Met Bassan ben je een absolute klasbak kwijt, terwijl Stokkers na een goede start is stilgevallen qua productie. Vidigal oogt als een leuke versterking in de oefenwedstrijden, maar een mannetje van 18/19 kan geen heel seizoen de kar trekken. Dianessy en Vlijter, mwah... Geen fan... Ars verhuurd, dus veel opties hebben we niet. Ik hoop een beetje op een paar leuke huurlingen van Galatasaray, via de Günconnectie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 2 augustus 2017 Share Geplaatst 2 augustus 2017 Voor de 'lol' 11 aug naar de oefenwedstrijd Cambuur-Helmond haha. Ga dit seizoen wat analyses maken van aankomende tegenstanders van Volendam voor de hoofdtrainer. Leuk voor de ervaring en leuk wat stadionnetjes mee te nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 2 augustus 2017 Share Geplaatst 2 augustus 2017 Voor de 'lol' 11 aug naar de oefenwedstrijd Cambuur-Helmond haha. Ga dit seizoen wat analyses maken van aankomende tegenstanders van Volendam voor de hoofdtrainer. Leuk voor de ervaring en leuk wat stadionnetjes mee te nemen. Pas op voor die kleine hooligan van Helmond ;) Overigens leuk dat je analyses gaat maken voor Volendam, je bent aardig bezig daar aan De Dijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 3 augustus 2017 Share Geplaatst 3 augustus 2017 Pas op voor die kleine hooligan van Helmond ;) Overigens leuk dat je analyses gaat maken voor Volendam, je bent aardig bezig daar aan De Dijk. Haha ja die zal ook wel weer aanwezig zijn ja ben officieel weg bij fcvd; dit heeft mijn (ex)baas/hoofdtrainer gevraagd. Maar is sowieO leuk natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 3 augustus 2017 Share Geplaatst 3 augustus 2017 Haha ja die zal ook wel weer aanwezig zijn ja ben officieel weg bij fcvd; dit heeft mijn (ex)baas/hoofdtrainer gevraagd. Maar is sowieO leuk natuurlijk Kwam hem hier vorig seizoen ook tegen toen we een oefenwedstrijd tegen Helmond speelden. Micha Salden is dat toch? Leuk dat je dat mag doen voor hem dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 10 augustus 2017 Share Geplaatst 10 augustus 2017 Mooie transfer voor Ahannach, maar volgens mij heeft de hele Eredivisie zitten slapen haha. Ik hoop wel dat die jongen de stap kan maken en dat hij niet wegrot op de bank of wordt verhuurd aan League One clubs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MR23 Geplaatst 10 augustus 2017 Share Geplaatst 10 augustus 2017 Mooie transfer voor Ahannach, maar volgens mij heeft de hele Eredivisie zitten slapen haha. Ik hoop wel dat die jongen de stap kan maken en dat hij niet wegrot op de bank of wordt verhuurd aan League One clubs. Waarschijnlijk wel, kans is wel erg klein dat die dit seizoen veel speelminuten gaat maken. Maar goed, als je de kans krijgt om naar de PL te gaan dan pak je die 9 van de 10 keer met beide handjes aan, zeker als je van een Almere City salaris naar een PL salaris gaat. Vanaf de winterstop lekker verhuurd worden aan een eredivisieclub en dan lekker ballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 12 augustus 2017 Share Geplaatst 12 augustus 2017 Schuurs staat in de belangstelling van dat PSV-gepeupel. Hopelijk blijft hij nog een jaartje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 12 augustus 2017 Share Geplaatst 12 augustus 2017 Schuurs staat in de belangstelling van dat PSV-gepeupel. Hopelijk blijft hij nog een jaartje. Als hij zo goed is als ik vermoed, hoeft het niet van mij. Plus dat hij waarschijnlijk verpaupert bij PSV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 12 augustus 2017 Share Geplaatst 12 augustus 2017 Hij is aanvoerder bij ons, dus gelijk niveau aan Jong PSV. Lekker jaartje basis bij ons en dan kun je een mooie(re) deal maken in de zomer van 2018. Ben je nog steeds pas 18, maar heb je wel gegarandeerd een jaar gevoetbald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 12 augustus 2017 Share Geplaatst 12 augustus 2017 Ik zie hem liever een tussenstap maken, aangezien ik weet hoe je over hem denkt. Alleen even het krachthonk in... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 12 augustus 2017 Share Geplaatst 12 augustus 2017 (bewerkt) Het menneke is nog geen 18, die moet vooral veel spelen en liefst met een beetje ervaren jongens naast zich, zodat hij het klappen van de zweep leert. Vorig jaar Ferry de Regt, dit jaar Kai Heerings en sowieso Sunday Oliseh als trainer. Lekker blijven, please. Telstar haalt trouwens cultheld Melvin Platje. Dat zou wel eens een heel leuke transfer kunnen zijn, als Platje een beetje fit is en het niveau van weleer weer haalt. Edit: Fortuna haalt een Turkse jeugdinternational van 18. [twitter]896334527127224320[/twitter] 12 augustus 2017 bewerkt door Nom de Guerre Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 12 augustus 2017 Share Geplaatst 12 augustus 2017 Hij is aanvoerder bij ons, dus gelijk niveau aan Jong PSV. Lekker jaartje basis bij ons en dan kun je een mooie(re) deal maken in de zomer van 2018. Ben je nog steeds pas 18, maar heb je wel gegarandeerd een jaar gevoetbald. Bij Jong PSV zal hij ook genoeg minuten maken, hebben alleen Obispo en Soulas van niveau en als hij komt zal Soulas voornamelijk in O19 spelen verwacht ik, dus zal hij het centrale hart vormen met Obispo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
macoronics Geplaatst 18 augustus 2017 Share Geplaatst 18 augustus 2017 Die Peersman begint het seizoen ook weer als een idioot zeg... :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 18 augustus 2017 Share Geplaatst 18 augustus 2017 Idiote overtreding. Goed dat Dijkhuizen het direct veroordeeld heeft en een boete heeft gegeven. Wedstrijdje of 6 graag. Dit soort overtredingen zie je nog te vaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 19 augustus 2017 Share Geplaatst 19 augustus 2017 [twitter]898629820510343169[/twitter] Wereldgoal van Vidigal :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 19 augustus 2017 Share Geplaatst 19 augustus 2017 Scoor je 3x uit bij MVV. Goede prestatie, maar hoe je dan 4 goals weg geeft een schande. Alle 4 zijn fouten van onze verdediging. Er moet nodig wat bij en zeker achterin. Schenk was dan nog geschorst, maar die lost het probleem natuurlijk ook niet op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 19 augustus 2017 Share Geplaatst 19 augustus 2017 Was wel een leuke pot opzicht. Gelijkopgaande eerste helft, tweede helft wel volledig voor MVV. Eerste kwartier na rust 4 dikke kansen gehad waar normaal gesproken minimaal 3 van gemaakt moeten worden. Koolhof twee keer volledig vrijstaand van ongeveer 10 meter recht op de keeper, Ogunjimi een rebound over van nog geen 5 meter van het open doel. Eerste beste counter van Eagles ligt er dan vervolgens in na een fout van Mmaee. Knap teruggevochten met de 2-2. Hoop voor jullie dat Suk niet het hele seizoen op de rechtsback hoeft te spelen en weer naar het middenveld mag, werd bij de 2-2 veel te makkelijk uitgespeeld door Schroijen. Wereldpass vervolgens waaruit de 2-3 valt. Bij de 3-3 ook laksheid ofzo waardoor Koolhof eigenlijk uit een kansloze situatie nog de bal makkelijk voor kan krijgen, heel knap afgemaakt door Ogunjimi. 4-3 zullen we het maar niet over hebben, verkeerde aanname die in de kruising beland :-D Kan er eigenlijk ook helemaal niks van die Okita, maar op die manier toch wel belangrijk. Hopelijk snel een vervanger voor hem op de rechtsbuiten. Ippel volgende week weer fit. Normaal gesproken met afstand de belangrijkste speler. Middenveld stond echter meer dan prima, dus benieuwd hoe Ron dat gaat oplossen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 19 augustus 2017 Share Geplaatst 19 augustus 2017 Die overtreding van Peersman :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 19 augustus 2017 Share Geplaatst 19 augustus 2017 Eindelijk weer eens een leuke pot in de Goffert. Groeneveld absolute uitblinker. Sleegers speelde aardig maar zal z'n plek wel kwijtraken aan Schuurman denk ik. Kadioglu 90 minuten bank, misschien dat hij dan rechtsbuiten wordt aangezien Grot weer erg matig was. Volgende week Go Ahead, eens zien wat het niveauverschil is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 19 augustus 2017 Share Geplaatst 19 augustus 2017 Van wat ik in de samenvattingen gezien heb, vond ik Groeneveld echt goed spelen. Een paar lekkere acties en nog effectief ook. Dat hakje was ook magistraal! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 19 augustus 2017 Share Geplaatst 19 augustus 2017 (bewerkt) Hoeveel flessen whsikey/whisky heb je gedronken na gister @Nom de Guerre ? Vond het weer genieten hoor als je alles in korte samenvattingen ziet. Jong Ajax erg knap, gewoon winnen bij één van de favorieten. 19 augustus 2017 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 19 augustus 2017 Share Geplaatst 19 augustus 2017 Twee borrels en een aantal biertjes @Sophomore :D This won't last, een jong team met grillige buitenspelers, maar damn, het is wel eens fijn als je dik wint :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten