Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

We hebben eigenlijk al zolang een goede linksbuiten, sinds Doedelzak. Toen kwam Memphis eraan, maar kochten we nog Mertens wat ook een goede spelert is. Daarna hadden we 1 overgangsseizoen waar Memphis zich kon ontwikkelen, ik denk dat volgend jaar wel es weer zo een seizoen kan worden met Bergwijn, Pereiro, Ramselaartje, Hendrix etc. basis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Locadia 2 maanden out. :(

Was totaal niet in vorm natuurlijk maar die zal toch wel gemist worden. Helemaal als de Jong zo blijft spelen.

Hoewel er genoeg argumenten zij om Ziyech niet te halen vind ik het toch erg teleurstellend dat hij voor een veel te laag bedrag naar Ajax vertrekt en wij S. de Jong gehaald hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Locadia 2 maanden out. :(

Was totaal niet in vorm natuurlijk maar die zal toch wel gemist worden. Helemaal als de Jong zo blijft spelen.

Hoewel er genoeg argumenten zij om Ziyech niet te halen vind ik het toch erg teleurstellend dat hij voor een veel te laag bedrag naar Ajax vertrekt en wij S. de Jong gehaald hebben.

Wees blij dat die er twee maanden uit ligt. Wat een verschrikking is dat zeg op linksbuiten (in de spits niet veel beter overigens, maar oké). Pure verademing dat we daar even twee maanden niet naar hoeven te kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelfs al hadden ze het bij PSV gewild, Ziyech was/is financieel onhaalbaar voor PSV. Laatst kwam een filmpje naar buiten waarin Gerbrands uitlegt hoe het precies werkt mbt ingaande en uitgaande transfers. PSV zit in een situatie dat ze ieder boekjaar spelers moeten verkopen om zwarte cijfers te schrijven. Daarom werd Bruma (net als Memphis een jaar geleden) voor 1 juli verkocht. Dit houdt dus ook in dat de inkomsten van de verkoop van deze spelers niet volledig gebruikt kan worden om nieuwe spelers mee te halen.

Ik kan niet 1,2,3 bij de financiële cijfers van PSV komen, maar ik denk dat het transferbudget van PSV na de transfer van Ramselaar nagenoeg op is. Daarom worden er nu meer spelers gehuurd (Zinchenko, Siem de Jong en misschien Kenedy) dan gekocht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Muhaha

Jong PSV mag wel eens gaan scoren...

Trouwens, hoe is het met Scamacca?

Speelt dit seizoen in de A1 geloof ik, deed het vorig jaar goed maar ook weer niet zo uitzonderlijk dat ie een jaar mocht overslaan ofzo

Denk dat ie wel een paar wedstrijdjes met jong mee mag gaan doen dit seizoen

Scamacca is/was geblesseerd, zal ergens komende maand weer gaan spelen. Vooral in O19 verwacht ik, maar vast af en toe bij Jong.

c5Q6nrZJO_I#t=84

Die schoten :| Dat wist ik eigenlijk niet meer, dat hij zo'n heerlijk schot had.

Zo inderdaad ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelfs al hadden ze het bij PSV gewild, Ziyech was/is financieel onhaalbaar voor PSV. Laatst kwam een filmpje naar buiten waarin Gerbrands uitlegt hoe het precies werkt mbt ingaande en uitgaande transfers. PSV zit in een situatie dat ze ieder boekjaar spelers moeten verkopen om zwarte cijfers te schrijven. Daarom werd Bruma (net als Memphis een jaar geleden) voor 1 juli verkocht. Dit houdt dus ook in dat de inkomsten van de verkoop van deze spelers niet volledig gebruikt kan worden om nieuwe spelers mee te halen.

Ik kan niet 1,2,3 bij de financiële cijfers van PSV komen, maar ik denk dat het transferbudget van PSV na de transfer van Ramselaar nagenoeg op is. Daarom worden er nu meer spelers gehuurd (Zinchenko, Siem de Jong en misschien Kenedy) dan gekocht.

Tuurlijk, daarom zeg ik ook dat er genoeg argumenten tegen Ziyech zijn. Maar dat maakt het niet minder teleurstellend dat Ajax de beste speler van de Eredivisie voor zo'n bedrag haalt en wij een ras-ajacied binnen halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites