Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Zoet - Koopmans

Arias - Brenet

Luckassen - Schwaab

Isimat - Alberto(?)

Willems - Brenet

Hendrix - Schwaab

Pröpper - Rigo

Ramselaar - Pereiro

Bergwijn - Lozano/Pereiro

De Jong - Locadia/Lammers

Locadia - Lozano

Dit is wat we nu ongeveer hebben toch? Stand-ins achter de streep. Dan mag er toch echt nog wel wat bijkomen, zeker als de backs nog vertrekken(aub Willems).

Zo dik als het middenveld vorig jaar bezet was, zo dun is het nu. Zijn natuurlijk nog met van Ginkel bezig, dat zou al schelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoet - Koopmans

Arias - Brenet

Luckassen - Schwaab

Isimat - Alberto(?)

Willems - Brenet

Hendrix - Schwaab

Pröpper - Rigo

Ramselaar - Pereiro

Locadia - Lozano

Dit is wat we nu ongeveer hebben toch? Stand-ins achter de streep. Dan mag er toch echt nog wel wat bijkomen, zeker als de backs nog vertrekken(aub Willems).

Zo dik als het middenveld vorig jaar bezet was, zo dun is het nu. Zijn natuurlijk nog met van Ginkel bezig, dat zou al schelen.

Denk niet dat Lozano als back up is gehaald

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat De Wijs best wel een goede CV kan worden.

Misschien voor teams met een lage verdedigende lijn, maar ook dan betwijfel ik het. Die vent is zo traag als dikke stront door een trechter, daar ga je echt weinig aan hebben als je met een hoge lijn speelt. Maakt dat namelijk ook niet goed met andere kwaliteiten, tenzij ik net de verkeerde potten van die jongen gezien heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien voor teams met een lage verdedigende lijn, maar ook dan betwijfel ik het. Die vent is zo traag als dikke stront door een trechter, daar ga je echt weinig aan hebben als je met een hoge lijn speelt. Maakt dat namelijk ook niet goed met andere kwaliteiten, tenzij ik net de verkeerde potten van die jongen gezien heb.

Was bij Excelsior echt goed dat halve jaar, maar denk inderdaad dat hij bij een ploeg moet spelen die niet zo hoog speelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoet - Koopmans

Arias - Brenet

Luckassen - Schwaab

Isimat - Alberto(?)

Willems - Brenet

Hendrix - Schwaab

Pröpper - Rigo

Ramselaar - Pereiro

Locadia - Lozano

Dat valt toch reuze mee, wat je zegt over het middenveld? Met de komst van Marco van Ginkel ziet het er als volgt uit:

Hendrix - Rosario

Pröpper - Rigo

Van Ginkel - Ramselaar

Rigo moet de kans krijgen dit seizoen, nog een jaartje Jupiler League zou echt funest zijn. Rosario ken ik minder goed, maar in geval van nood kan je daar Luckassen of Schwaab neerzetten.

Voorin ziet het er ook goed uit, met:

Lozano - Bergwijn

De Jong - Locadia - Lammers

Pereiro - Lozano

Alleen Pereiro op rechtsbuiten ben ik niet zo kapot van.

De verdediging is imo de grootste twijfel. Zowel Willems als Arias zie ik nog vertrekken, geen idee wie de vervangers worden. Brenet zal doorgeschoven worden maar bij hem heb ik mijn twijfels. Net als bij het centrum overigens, van Luckassen en Isimat word ik niet bepaald warm of koud.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja van Ginkel scheelt al een hoop. Rosario weet ik ook niet echt en Rigo is natuurlijk niet gelijk een waardige invaller. Dat moet nog blijken.

De verdediging mist nu een leider en als die er niet bijkomt gaat ons dat zeker punten kosten. Ik moet zeggen dat ik Luckassen daar niet op in kan schatten maar die moet zich eerst nog aan het hogere niveau aanpassen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

On another note, dit zijn de mogelijkheden voor de EL loting van vanmiddag

Winnaar Norrköping (Zwe) - Trakai (Lit)

Winnaar Gabala (Aze) - Jagiellonia Biaystok (Pol)

Winnaar Slovan Bratislava (Slo) - Lyngby (Den)

Winnaar Sturm Graz (Oos) - Mladost Podgorica (Mon)

Winnaar Osijek (kro) - Luzern (Zwi)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als het Gabala niet wordt, is het prima denk ik.

Overigens moet je Rosario gewoon gebruiken als het nodig is, prima speler. Moet je hem lekker opstelling en niet Schwaab. Overigens zal Rigo back-up zijn voor Hendrix en Rosario voor Pröpper/Van Ginkel, want Rigo meer een 6 en Rigo speelt altijd als 8. En we hebben ook Lundqvist nog, die vorig jaar al naar het eerste werd gehaald. Als Van Ginkel binnen is, hoef je echt niemand meer te halen hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat valt toch reuze mee, wat je zegt over het middenveld? Met de komst van Marco van Ginkel ziet het er als volgt uit:

Hendrix - Rosario

Pröpper - Rigo

Van Ginkel - Ramselaar

Rigo moet de kans krijgen dit seizoen, nog een jaartje Jupiler League zou echt funest zijn. Rosario ken ik minder goed, maar in geval van nood kan je daar Luckassen of Schwaab neerzetten.

Voorin ziet het er ook goed uit, met:

Lozano - Bergwijn

De Jong - Locadia - Lammers

Pereiro - Lozano

Alleen Pereiro op rechtsbuiten ben ik niet zo kapot van.

De verdediging is imo de grootste twijfel. Zowel Willems als Arias zie ik nog vertrekken, geen idee wie de vervangers worden. Brenet zal doorgeschoven worden maar bij hem heb ik mijn twijfels. Net als bij het centrum overigens, van Luckassen en Isimat word ik niet bepaald warm of koud.

Locadia zou zich neer hebben gelegd bij een rol als linksbuiten. Ik verwacht eerder lozano de jong locadia als voorhoede

bewerkt door Rick.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

eSporter Tony Kok alweer ontslagen na 2 dagen. Maar ja, wat wil je met dit soort opmerkingen: https://twitter.com/hashtag/PoemsByTony?src=hash Waardeloos antecentenonderzoek van PSV dan. Overigens is selectiespeler Brenet niet echt beter: https://twitter.com/hashtag/PoemsByBrenet?src=hash Maar goed, die zal er wel mee wegkomen, want vertegenwoordigt geld..

Link naar opmerking
Deel via andere websites