Erwin. Geplaatst 11 juli 2017 Share Geplaatst 11 juli 2017 Zoet - Koopmans Arias - Brenet Luckassen - Schwaab Isimat - Alberto(?) Willems - Brenet Hendrix - Schwaab Pröpper - Rigo Ramselaar - Pereiro Bergwijn - Lozano/Pereiro De Jong - Locadia/Lammers Locadia - Lozano Dit is wat we nu ongeveer hebben toch? Stand-ins achter de streep. Dan mag er toch echt nog wel wat bijkomen, zeker als de backs nog vertrekken(aub Willems). Zo dik als het middenveld vorig jaar bezet was, zo dun is het nu. Zijn natuurlijk nog met van Ginkel bezig, dat zou al schelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 11 juli 2017 Share Geplaatst 11 juli 2017 De Wijs achter Isimat en Van Bruggen nog voor Alberto. Op het middenveld Rosario ipv Schwaab en wellicht Lundqvist voor Pereiro ;c Maar ik hoop inderdaad dat Van Ginkel komt en Luckassen geen vervanger van Moreno is, maar van Isimat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rick. Geplaatst 11 juli 2017 Share Geplaatst 11 juli 2017 Zoet - Koopmans Arias - Brenet Luckassen - Schwaab Isimat - Alberto(?) Willems - Brenet Hendrix - Schwaab Pröpper - Rigo Ramselaar - Pereiro Bergwijn - Lozano/Pereiro De Jong - Locadia/Lammers Locadia - Lozano Dit is wat we nu ongeveer hebben toch? Stand-ins achter de streep. Dan mag er toch echt nog wel wat bijkomen, zeker als de backs nog vertrekken(aub Willems). Zo dik als het middenveld vorig jaar bezet was, zo dun is het nu. Zijn natuurlijk nog met van Ginkel bezig, dat zou al schelen. Denk niet dat Lozano als back up is gehaald Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 11 juli 2017 Share Geplaatst 11 juli 2017 Denk het ook niet maar is wel net nieuw en moet zich eerst maar eens in de basis spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 11 juli 2017 Share Geplaatst 11 juli 2017 Ik hoop echt dat PSV de Jong nog ergens kwijt kan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 juli 2017 Share Geplaatst 11 juli 2017 Ik hoop echt dat PSV de Jong nog ergens kwijt kan Nee je moet zorgen dat je buitenspelers en backs goede voorzetten op hem geven, dan is hij weer makkelijk topscorer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 11 juli 2017 Share Geplaatst 11 juli 2017 Nee je moet zorgen dat je buitenspelers en backs goede voorzetten op hem geven, dan is hij weer makkelijk topscorer. Denk je niet dat dat een beetje voorspelbaar is geworden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 juli 2017 Share Geplaatst 11 juli 2017 In de Eredivisie wint hij zowat elk kopduel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 11 juli 2017 Share Geplaatst 11 juli 2017 In de Eredivisie wint hij zowat elk kopduel De bal op goal krijgen was dan weer een ander verhaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 juli 2017 Share Geplaatst 12 juli 2017 In de rust in slaap gevallen; zojuist wakker :D Hele vreemde keuzes van Cocu. Vier rechtspoten achterin en dan half uur voor einde drie linkspoten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 13 juli 2017 Share Geplaatst 13 juli 2017 (bewerkt) Ik denk dat De Wijs best wel een goede CV kan worden. 13 juli 2017 bewerkt door Niels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 13 juli 2017 Share Geplaatst 13 juli 2017 Ik denk dat De Wijs best wel een goede CV kan worden. Wijs besluit zou dat zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 13 juli 2017 Share Geplaatst 13 juli 2017 Ik denk dat De Wijs best wel een goede CV kan worden. Misschien voor teams met een lage verdedigende lijn, maar ook dan betwijfel ik het. Die vent is zo traag als dikke stront door een trechter, daar ga je echt weinig aan hebben als je met een hoge lijn speelt. Maakt dat namelijk ook niet goed met andere kwaliteiten, tenzij ik net de verkeerde potten van die jongen gezien heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 13 juli 2017 Share Geplaatst 13 juli 2017 Misschien voor teams met een lage verdedigende lijn, maar ook dan betwijfel ik het. Die vent is zo traag als dikke stront door een trechter, daar ga je echt weinig aan hebben als je met een hoge lijn speelt. Maakt dat namelijk ook niet goed met andere kwaliteiten, tenzij ik net de verkeerde potten van die jongen gezien heb. Was bij Excelsior echt goed dat halve jaar, maar denk inderdaad dat hij bij een ploeg moet spelen die niet zo hoog speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 14 juli 2017 Share Geplaatst 14 juli 2017 Zoet - Koopmans Arias - Brenet Luckassen - Schwaab Isimat - Alberto(?) Willems - Brenet Hendrix - Schwaab Pröpper - Rigo Ramselaar - Pereiro Bergwijn - Lozano/Pereiro De Jong - Locadia/Lammers Locadia - Lozano Dit is wat we nu ongeveer hebben toch? Stand-ins achter de streep. Dan mag er toch echt nog wel wat bijkomen, zeker als de backs nog vertrekken(aub Willems). Zo dik als het middenveld vorig jaar bezet was, zo dun is het nu. Zijn natuurlijk nog met van Ginkel bezig, dat zou al schelen. Dat valt toch reuze mee, wat je zegt over het middenveld? Met de komst van Marco van Ginkel ziet het er als volgt uit: Hendrix - Rosario Pröpper - Rigo Van Ginkel - Ramselaar Rigo moet de kans krijgen dit seizoen, nog een jaartje Jupiler League zou echt funest zijn. Rosario ken ik minder goed, maar in geval van nood kan je daar Luckassen of Schwaab neerzetten. Voorin ziet het er ook goed uit, met: Lozano - Bergwijn De Jong - Locadia - Lammers Pereiro - Lozano Alleen Pereiro op rechtsbuiten ben ik niet zo kapot van. De verdediging is imo de grootste twijfel. Zowel Willems als Arias zie ik nog vertrekken, geen idee wie de vervangers worden. Brenet zal doorgeschoven worden maar bij hem heb ik mijn twijfels. Net als bij het centrum overigens, van Luckassen en Isimat word ik niet bepaald warm of koud. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 14 juli 2017 Share Geplaatst 14 juli 2017 Ja van Ginkel scheelt al een hoop. Rosario weet ik ook niet echt en Rigo is natuurlijk niet gelijk een waardige invaller. Dat moet nog blijken. De verdediging mist nu een leider en als die er niet bijkomt gaat ons dat zeker punten kosten. Ik moet zeggen dat ik Luckassen daar niet op in kan schatten maar die moet zich eerst nog aan het hogere niveau aanpassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 14 juli 2017 Share Geplaatst 14 juli 2017 On another note, dit zijn de mogelijkheden voor de EL loting van vanmiddag Winnaar Norrköping (Zwe) - Trakai (Lit) Winnaar Gabala (Aze) - Jagiellonia Biaystok (Pol) Winnaar Slovan Bratislava (Slo) - Lyngby (Den) Winnaar Sturm Graz (Oos) - Mladost Podgorica (Mon) Winnaar Osijek (kro) - Luzern (Zwi) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 14 juli 2017 Share Geplaatst 14 juli 2017 Als het Gabala niet wordt, is het prima denk ik. Overigens moet je Rosario gewoon gebruiken als het nodig is, prima speler. Moet je hem lekker opstelling en niet Schwaab. Overigens zal Rigo back-up zijn voor Hendrix en Rosario voor Pröpper/Van Ginkel, want Rigo meer een 6 en Rigo speelt altijd als 8. En we hebben ook Lundqvist nog, die vorig jaar al naar het eerste werd gehaald. Als Van Ginkel binnen is, hoef je echt niemand meer te halen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rick. Geplaatst 14 juli 2017 Share Geplaatst 14 juli 2017 (bewerkt) Dat valt toch reuze mee, wat je zegt over het middenveld? Met de komst van Marco van Ginkel ziet het er als volgt uit: Hendrix - Rosario Pröpper - Rigo Van Ginkel - Ramselaar Rigo moet de kans krijgen dit seizoen, nog een jaartje Jupiler League zou echt funest zijn. Rosario ken ik minder goed, maar in geval van nood kan je daar Luckassen of Schwaab neerzetten. Voorin ziet het er ook goed uit, met: Lozano - Bergwijn De Jong - Locadia - Lammers Pereiro - Lozano Alleen Pereiro op rechtsbuiten ben ik niet zo kapot van. De verdediging is imo de grootste twijfel. Zowel Willems als Arias zie ik nog vertrekken, geen idee wie de vervangers worden. Brenet zal doorgeschoven worden maar bij hem heb ik mijn twijfels. Net als bij het centrum overigens, van Luckassen en Isimat word ik niet bepaald warm of koud. Locadia zou zich neer hebben gelegd bij een rol als linksbuiten. Ik verwacht eerder lozano de jong locadia als voorhoede 14 juli 2017 bewerkt door Rick. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 14 juli 2017 Share Geplaatst 14 juli 2017 Als de Jong basis staat krijg je weer een kutseizoen. Het is wel klaar nu met die vent vind ik. Gewoon Locadia spits en nog een buitenspeler halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 16 juli 2017 Share Geplaatst 16 juli 2017 Willems voor 7 miljoen naar Freiburg? :D Laten we het hopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 16 juli 2017 Share Geplaatst 16 juli 2017 Niet naar Freiburg. Van Ginkel opnieuw gehuurd :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 16 juli 2017 Share Geplaatst 16 juli 2017 eSporter Tony Kok alweer ontslagen na 2 dagen. Maar ja, wat wil je met dit soort opmerkingen: https://twitter.com/hashtag/PoemsByTony?src=hash Waardeloos antecentenonderzoek van PSV dan. Overigens is selectiespeler Brenet niet echt beter: https://twitter.com/hashtag/PoemsByBrenet?src=hash Maar goed, die zal er wel mee wegkomen, want vertegenwoordigt geld.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 16 juli 2017 Share Geplaatst 16 juli 2017 Ik keur het ook af maar ik denk als je dit voor iedere voetballer gaat opzoeken dat je er nog heel veel tegen komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 16 juli 2017 Share Geplaatst 16 juli 2017 Mag toch niet hopen dat die tweets daadwerkelijk van brenet komen toch? Troll account? Om te gieren als dat serieus is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten