Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Hij provoceert denk ik niet hoor. Hij is serieus. Ik vind Elsjorro vooral heel erg overdrijven altijd. Isimat beetje saaie, degelijke verdediger, net geen PSV materiaal misschien. Had hem iig niet graag in de basis gehad als supporter maar kan ook weinig kwaad. Sowieso dat PSV verdedigend wel goed stond vorig jaar toch? En dan komt Elsjorro ''als Obispo achter ligt op die Fransman is die wel poepslecht''

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We gaan dit jaar zien hoe goed / slecht Isimat is. Denk dat hij behoorlijk baat had bij Moreno. Isimat kan wel echt als een beest verdedigen, maar is zoals hij overkomt. Het lijkt allemaal met een lach en een geintje te gaan. Dat kan in zo'n wedstrijd niet goed blijven gaan. Maar hij heeft vind ik wel de potentie om een solide basisspeler te zijn. Niet iedereen hoeft een topper te zijn overigens. Met Ooijer en die dikke pad van een Bouma zijn we ook ver gekomen. [h=1]

Verdediger Soulas wacht op akkoord tussen PSV en Montpellier[/h]

EINDHOVEN - Maxime Soulas (18) komt vanaf komend seizoen in principe op de loonlijst bij PSV te staan.

Rik Elfrink 28-06-17, 22:21 De centrale verdediger heeft een driejarige aanbieding van de Eindhovenaren op zak, maar wacht nog op een definitief akkoord tussen Montpellier en PSV. Soulas kwam afgelopen seizoen al op huurbasis uit voor de A1 (onder 19 van PSV). Hij kan daar volgend jaar nog steeds voor uitkomen, maar ook naar Jong PSV.

De Eindhovenaren kunnen Soulas in principe voor een opleidingsvergoeding overnemen, omdat hij geen contract had in Frankrijk. Hierover zijn echter nog gesprekken tussen PSV en Montpellier gaande. PSV moet conform de FIFA-regels enkele tonnen betalen en kijkt met de Fransen of hier een regeling over te treffen is. Soulas gaat er in principe vanuit dat hij komend seizoen in Eindhoven speelt, maar er moet dus nog wel een klap op zijn transfer worden gegeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij provoceert denk ik niet hoor. Hij is serieus. Ik vind Elsjorro vooral heel erg overdrijven altijd. Isimat beetje saaie, degelijke verdediger, net geen PSV materiaal misschien. Had hem iig niet graag in de basis gehad als supporter maar kan ook weinig kwaad. Sowieso dat PSV verdedigend wel goed stond vorig jaar toch? En dan komt Elsjorro ''als Obispo achter ligt op die Fransman is die wel poepslecht''

Ja, ik heb nogal de neiging wat te overdrijven om een punt duidelijk te maken inderdaad. Is inderdaad niet echt om het stoken. Al hebben mouko en dysproz wel

verschrikkelijk veel zand in hun kut en ogen wat betreft het over PSV gaat. Om het dan maar normaal te uiten: ja ik vind isimat geen PSV materiaal, komt op

mij over als een type addo/Fernandes. Spelers die het gewoon niet in zich hebben om

belangrijk te zijn in je elftal. Ja de verdediging van PSV stond redelijk goed, maar dat kun je dan wat meer toewijzen aan het feit dat je met Moreno wel echt een toppertje achter in had staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al hebben mouko en dysproz wel

verschrikkelijk veel zand in hun kut en ogen wat betreft het over PSV gaat.

Noem eens drie users die kritischer zijn op PSV dan ik. Als er een altijd op PSV aan het zeiken is, dan ben ik het wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind Isimat ook geen topper en heb hem liever ook niet in de basis. Maar hij is prima om er bij te hebben. Ik zie graag dat ze 2 nieuwe verdedigers halen en dan heb je met Schwaab en Isimat prima back ups. Maar ik verwacht maar 1 nieuwe verdediger.

Soulas heb ik zelden zien spelen dus geen idee of dat een groot talent is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind Isimat ook geen topper en heb hem liever ook niet in de basis. Maar hij is prima om er bij te hebben. Ik zie graag dat ze 2 nieuwe verdedigers halen en dan heb je met Schwaab en Isimat prima back ups. Maar ik verwacht maar 1 nieuwe verdediger.

Soulas heb ik zelden zien spelen dus geen idee of dat een groot talent is.

Waarmee je toch dan eigenlijk toegeeft dat je het met me eens bent dat het geen PSV materiaal is en in het rijtje addo thuis hoort? PSV materiaal is een speler die er staat en door kan groeien. Ik zie isimat nu niet ineens een veel betere speler worden. En ben het inderdaad met je eens dat je minimaal 2 degelijke cv's nodig bent. Ze verwachten ook redelijk wat van de wijs toch? Dacht dat die bekend stond als redelijk groot talent. En wat ik er van zag bij Excelsior ( al waren dat 2/3 wedstrijden, maakte hij een prima indruk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Noem eens drie users die kritischer zijn op PSV dan ik. Als er een altijd op PSV aan het zeiken is, dan ben ik het wel.

Dat kan wel zo zijn, maar ik zie je alleen maar ongefundeerd als een havik reageren op mijn Posts. Toegegeven, ik mag altijd graag iets overdreven uitdrukken, maar je doet net alsof er complete onzin verkocht word. Isimat is geen PSV materiaal. Het is het type speler die een beetje symbool staat waarom je een seizoen als afgelopen seizoen hebt gehad. Dat over obispo was fan overdreven, om aan te geven dat ik niet een fan van isimat ben, ken namelijk zelf die obispo niet goed genoeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

maar je doet net alsof er complete onzin verkocht word. Isimat is geen PSV materiaal. Het is het type speler die een beetje symbool staat waarom je een seizoen als afgelopen seizoen hebt gehad.

Dit bedoel ik dus. Jouw bewering dat jij geen complete onzin verkoopt (zie regel één) haal je daarna (zie regel twee en drie) volledig onderuit. De mazzel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit bedoel ik dus. Jouw bewering dat jij geen complete onzin verkoopt (zie regel één) haal je daarna (zie regel twee en drie) volledig onderuit. De mazzel.

Volgens mij beweer ik niet dat ik geen onzin verkoop? Maar jij je zin, isimat is absoluut PSV materiaal. Een versterking voor je team die man.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarmee je toch dan eigenlijk toegeeft dat je het met me eens bent dat het geen PSV materiaal is en in het rijtje addo thuis hoort? PSV materiaal is een speler die er staat en door kan groeien. Ik zie isimat nu niet ineens een veel betere speler worden. En ben het inderdaad met je eens dat je minimaal 2 degelijke cv's nodig bent. Ze verwachten ook redelijk wat van de wijs toch? Dacht dat die bekend stond als redelijk groot talent. En wat ik er van zag bij Excelsior ( al waren dat 2/3 wedstrijden, maakte hij een prima indruk.

Ik vind Isimat wel PSV materiaal. Maar momenteel zie ik liever een betere verdediger in de basis. Isimat is een goede derde man. Volgens jouw redenatie zou de selectie alleen uit basiswaardige spelers mogen bestaan.

De Wijs ben ik persoonlijk niet zo'n fan van. Heeft het wel goed gedaan bij Excelsior. Hij is fysiek ijzersterk maar heeft mij puur verdedigend nooit overtuigd. Van hem kun je zeggen dat het geen PSV materiaal is.

bewerkt door Dysproz
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind Isimat wel PSV materiaal. Maar momenteel zie ik liever een betere verdediger in de basis. Isimat is een goede derde man. Volgens jouw redenatie zou de selectie alleen uit basiswaardige spelers mogen bestaan.

De Wijs ben ik persoonlijk niet zo'n fan van. Heeft het wel goed gedaan bij Excelsior. Hij is fysiek ijzersterk maar heeft mij puur verdedigend nooit overtuigd. Van hem kun je zeggen dat het geen PSV materiaal is.

Ja van de wijs heb ik niet bijster veel gezien, alleen paar potjes waarin ik hem we sterk vond ogen. Ja dat is toch uiteindelijk waar je naar toe wilt? Een selectie van 16/17 man die allemaal basiswaardig zijn. Om een voorbeeld te geven: luuk de jong was vrijwel het hele seizoen hopeloos uit vorm, je hebt geen noemenswaardige vervanger achter de hand ( eventueel locadia, ietwat pech dat die zo lang geblesseerd is geweest) en dan kom je in de problemen. Nu is dat misschien voor een cv iets minder belangrijk, want die hoeft niet alle ballen er in te schieten en heeft nog wat meer om hem heen staan die zijn taken kunnen overnemen als die verzaakt, maar het punt is wel dat wanneer je een lang seizoen hebt en je op meerdere fronten mee wilt strijden, je toch echt spelers op de bank moet hebben die wat toevoegen. En ik denk dat het daarin heel erg heeft geschort bij PSV. Of isimat dan wel of niet PSV materiaal is, zal voor discussie vatbaar zijn. Persoonlijk vind ik het niks en een ander vind het goed genoeg. Maar feit is wel dat je het merkt of je daar Moreno hebt staan of isimat. Of om de vergelijking anders te trekken: rekik of isimat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Betere verdedigers zijn altijd welkom, dat lijkt mij duidelijk. Maar Elsjorro, jij zou Isimat verkopen als je de kans had en twéé nieuwe basis CV's kopen (voor max 5-6mjn per stuk)? Denk dat dat wel echt knap lastig gaat worden om 2 voltreffers te maken hoor. Zo is het ook meer, beetje realistisch kijken en je weet dat het niet anders kan voor nu. Maar ja, ik heb vaak mijn billen samengeknepen als hij er in stond. Wat dat betreft gewoon net Marcelo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Betere verdedigers zijn altijd welkom, dat lijkt mij duidelijk. Maar Elsjorro, jij zou Isimat verkopen als je de kans had en twéé nieuwe basis CV's kopen (voor max 5-6mjn per stuk)? Denk dat dat wel echt knap lastig gaat worden om 2 voltreffers te maken hoor. Zo is het ook meer, beetje realistisch kijken en je weet dat het niet anders kan voor nu. Maar ja, ik heb vaak mijn billen samengeknepen als hij er in stond. Wat dat betreft gewoon net Marcelo.

Gaat ook lastig worden hoor, maar je moet je selectie in mijn ogen wat meer gebalanceerd hebben. Het is super om een groot talent als lozano voorin te hebben lopen, maar als je verdediging vervolgens niet voldoet heb je wel een probleem. Dit jaar was dat andersom en voldeed vooral de aanval niet. Verder verwacht ik eigenlijk dat Willems en arias wel zullen vertrekken, dus dan komt er misschien wat geld vrij voor 1 a 2 centrale verdedigers. Brenet kan dan eventueel 1 van de back posities oppakken en dan moet er nog een back bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar hoezo voldoet de verdediging niet? Dit seizoen voldeed de verdediging ook en er gaat ongetwijfeld een vervanger voor Moreno komen. Natuurlijk is het lastig om een verdediger van zijn niveau aan te trekken maar dat betekend nog niet dat de verdediging voldoet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je moet vooral iemand hebben die de verdediging goed kan organiseren, dan is het al iets minder erg dat je mindere verdedigers hebt. Moreno kon dat bijv maar Isimat zie ik dat niet doen. Ik zag iemand Ooijer en Bouma noemen dat we het daarmee overleefd hebben, maar Ooijer was ook heel goed in het wegzetten van een verdediging bijv. Daarmee kan je al veel mankementen van je verdedigers ontlasten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar hoezo voldoet de verdediging niet? Dit seizoen voldeed de verdediging ook en er gaat ongetwijfeld een vervanger voor Moreno komen. Natuurlijk is het lastig om een verdediger van zijn niveau aan te trekken maar dat betekend nog niet dat de verdediging voldoet.

Isimat was toch afgelopen seizoen ook niet de sterkhouder van de PSV verdediging? Imo is de reactie boven mij daar wel leidend in. Moreno was de grote leider in de verdediging. Je ziet het ook bij Ajax met viergever. Die begint in 1 keer een stuk beter te voetballen nu Sánchez daar staat. Ja er gaat een vervanger komen voor Moreno, maar dan moet je dus wel iemand halen die op eenzelfde manier de verdediging neer zet. Maar dat neemt niet weg dat op zichzelf, isimat te kort komt. Viergever heeft dat ook laten zien dat hij te kort komt als er niet een degelijke compaan naast staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij Ajax was wel vooral Viergever de ''leider''. Maar Viergever is wel een voorbeeld hoe het kan gaan. Je kan mannen als Viergever en Isimat makkelijk afschieten, maar Viergever laat zien dat het een prima back-up is en vorig seizoen zelfs vaak basisspeler. Je kan geen 4 Moreno's hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zal hij wel vergeten zijn ja ;e

Ik vind het niet zo erg dat Guardado vertrekt. Was het laatste seizoen toch een stuk minder en Hendrix moet gewoon basis dit seizoen.

Dit inderdaad . Je hebt er zat plezier ven gehad en heeft als ik het mag geloven een grote rol gespeeld in de transfer van lozano. Lekker laten gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites