Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei The Saint:

Die is naar NEC. 

Hoopte inmiddels toch wel wat meer geruis te horen. 

Wachten op Sepp ergens wel begrijpelijk, maar zolang Liverpool niet zakt met prijs zie ik PSV dat niet doen

Schijnt zelfs dat Liverpool 20M pond wil. Dat maakt hem in euro's dus nog een tandje duurder. 

Ben wel benieuwd we ze dan als alternatief op de lijst hebben staan voor Sepp. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei neva:

Eens. Beste linkerkant van Europa had dat geweest.

Streep door Sepp, concrete belangstelling voor Boscagli.

Ben wel heel benieuwd wat de alternatieven voor Sepp nu zijn. Als Oli ook nog weggaat wordt het helemaal janken hoor.. Gun het hem wel, maar het zou voor PSV helemaal kut zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

54 minuten geleden zei Michaelinho*:

Ben wel heel benieuwd wat de alternatieven voor Sepp nu zijn. Als Oli ook nog weggaat wordt het helemaal janken hoor.. Gun het hem wel, maar het zou voor PSV helemaal kut zijn. 

Schijnt iemand uit Denemarken te zijn. Adam Nagalo wordt genoemd.

Zonder Boscagli wordt het sowieso 3x niks komend seizoen, die is onvervangbaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei joostmakaay:

Ben bang dat zowel Teze als Boscagli gaat vertrekken, beide ook niet happig om nog een verlenging van een seizoen te tekenen zodat PSV er volgende zomer nog iets aan over kan houden.

Brighton dat doodleuk met een bod van 8 tot 10 miljoen aan kom kakken , nul schaamte die clubs.

Wat verwacht je dat PSV vraagt voor hem met een 1-jarig contract? Rond de 12?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon 20 vragen en met iets minder pas akkoord gaan. Boscagli is veel te belangrijk om voor een fooitje te verkopen. Zeker als je niet hoeft te verkopen, zou ik hem lekker transfervrij laten gaan straks. Wat is dit, z'n zesde seizoen? Al die afschrijvingen zijn er wel vanaf hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei neva:

Gewoon 20 vragen en met iets minder pas akkoord gaan. Boscagli is veel te belangrijk om voor een fooitje te verkopen. Zeker als je niet hoeft te verkopen, zou ik hem lekker transfervrij laten gaan straks. Wat is dit, z'n zesde seizoen? Al die afschrijvingen zijn er wel vanaf hoor.

De ironie is ergens ook wel fors aanwezig. Ik weet nog dat toen Boscagli kwam we allemaal zoiets hadden van wie is dit? En in z’n eerste seizoen bakte hij er ook helemaal niets van. 

Verder eens. Maar vanuit PSV gezien kan ik me ook voorstellen dat je hem zo transfer niet wilt misgunnen. Ben echt heel benieuwd naar de komende twee weken.. 

Kijk niet echt uit naar een linie met Ledezma, Flamingo, Dams & Oppegard ;c

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Michaelinho*:

De ironie is ergens ook wel fors aanwezig. Ik weet nog dat toen Boscagli kwam we allemaal zoiets hadden van wie is dit? En in z’n eerste seizoen bakte hij er ook helemaal niets van

Eens wel. Maar toen was het hele elftal ruk. Viergever, Schwaab, Mitroglu, Rosario, Opa Afellay..

En toen stond ie voornamelijk linksback.

7 minuten geleden zei Michaelinho*:

Kijk niet echt uit naar een linie met Ledezma, Flamingo, Dams & Oppegard ;c

Dan heb ik nog liever dat ze Raf van de Riet linksback zetten dan Oppegard. En gooi dan maar Lozano op rechtsback, kunnen voorin ook de toppers blijven staan :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei neva:

Dan heb ik nog liever dat ze Raf van de Riet linksback zetten dan Oppegard. En gooi dan maar Lozano op rechtsback, kunnen voorin ook de toppers blijven staan :D

Stuur Oppegard nog maar een jaartje naar ons, leuke speler hoor, maar dat is toch niet het niveau dat PSV nastreeft?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Imo sowieso Sandler erbij halen aangezien we toch vrijwel enkel aan boord-op-schoot-scouting lijken te doen, heb je in ieder geval iemand die Boscagli in het gros van de wedstrijden kan vervangen. Ben vooral heel bang dat we nog steeds flink aan het betalen zijn voor de risico's die afgelopen seizoenen hebben genomen (en dat daarom de transfers uitblijven), je krijgt nu drogredenen als "de transferperiode loopt nog even door, dus geen haast", maar je wilt toch juist dat je bij aanvang van de Champions League-potten een elftal hebt dat volledig op elkaar ingespeeld is?

Eerste pot van de Otten Cup gezien, maar nog niet iets gezien waar we echt heel warm van kunne worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei joostmakaay:

Imo sowieso Sandler erbij halen aangezien we toch vrijwel enkel aan boord-op-schoot-scouting lijken te doen, heb je in ieder geval iemand die Boscagli in het gros van de wedstrijden kan vervangen. Ben vooral heel bang dat we nog steeds flink aan het betalen zijn voor de risico's die afgelopen seizoenen hebben genomen (en dat daarom de transfers uitblijven), je krijgt nu drogredenen als "de transferperiode loopt nog even door, dus geen haast", maar je wilt toch juist dat je bij aanvang van de Champions League-potten een elftal hebt dat volledig op elkaar ingespeeld is?

Eerste pot van de Otten Cup gezien, maar nog niet iets gezien waar we echt heel warm van kunne worden.

Dit is ook precies hetgeen waar ik me het meeste zorgen om maak. Ik ga er voor het gemak even vanuit dat zowel Teze als Boscagli vertrekken. Dest ligt er nog lang uit, dus je moet straks verder met een compleet nieuwe achterlinie. 

In het meest gunstige scenario weet Stewart nog 4 verdedigers te halen. Maar die hebben dan vervolgens de hele voorbereiding gemist. En kennen het spel van Bosz ook niet. In het meest negatieve scenario moeten we straks verder met Ledezma, Flamingo, Dams en Oppegard. Waar je dan vervolgens geen back-ups voor hebt (voorlopig). 

Hoe dan ook gaat je dit (veel) punten kosten in de 1e seizoenshelft. Het is niet realistisch of haalbaar, maar je zou toch als club tegen bepaalde spelers moeten zeggen dat je niet meer meewerkt aan een transfer als de competitie is begonnen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites