Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Heb er niks van kunnen zien vanwege een fikse buikgriep, maar dit zat er al heel lang aan te komen. Het is sinds de winterstop al niet meer om aan te gluren en het seizoen gaat echt als een nachtkaars uit. Beker en Europees alles ‘weggegooid’ en alle lof uit de eerste seizoenshelft maakt nu toch echt plaats voor veel meer negativiteit. 

Zou me niet verbazen als Feyenoord nog serieus in de buurt gaat komen voor de titel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Michaelinho*:

Heb er niks van kunnen zien vanwege een fikse buikgriep, maar dit zat er al heel lang aan te komen. Het is sinds de winterstop al niet meer om aan te gluren en het seizoen gaat echt als een nachtkaars uit. Beker en Europees alles ‘weggegooid’ en alle lof uit de eerste seizoenshelft maakt nu toch echt plaats voor veel meer negativiteit. 

Zou me niet verbazen als Feyenoord nog serieus in de buurt gaat komen voor de titel. 

Jij bent als kind ook niet echt in een ketel van positiviteit gevallen he? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Bolderbast:

Jij bent als kind ook niet echt in een ketel van positiviteit gevallen he? 

Tot aan de winterstop was het een grandioos seizoen. Maar sindsdien is het echt een heel stuk minder. Dat kan je toch moeilijk met me oneens zijn. Een seizoen wat magisch had kunnen zijn wordt nu (mits je de titel pakt) een redelijk modaal seizoen. Dat is vooral wat ik er mee bedoel. Groot deel van de selectie zakt toch inmiddels behoorlijk door de ondergrens.

Daarnaast zitten wij al weken in een zeer matige flow. En Feyenoord in een behoorlijke goede flow. Dus ik zie ze met Slot er nog alles aan doen om in de buurt te komen. Nog 1 of 2 wedstrijden niet winnen en de spanning zal toch flink op de ploeg slaan vermoed ik. Zeker in deze vorm. Wij hebben alles te verliezen, Feyenoord alles te winnen.

EDIT; Well.. this aged well ;c

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei joostmakaay:

Ben toch een ander niveau van PSV gewend op de doordeweekse avond 

Til in de basis is het niet hé, gewoon lekker direct starten met Babadi daar in het restant van de wedstrijden.

Tillman op de vleugel ben ik ook geen fan van maar er is ook niet echt iemand anders.

Je gaat bijna terug verlangen naar Vertessen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 2-4-2024 om 21:14 zei joostmakaay:

Begin echt een grafhekel aan Bakayoko te krijgen man man, hoe kun je in vrijwel iedere situatie nou precies de verkeerde beslissing weten te maken.

EDIT; Pohh wat een combinatie zeg

Wat kan ‘ie toch ook lekker afwerken hè. Zo rustig in z’n hoofd, heerlijk geplaatst. Weer zeker 5M in waarde gestegen. 

EDIT; Als je die eerste kans vergeet dan is dit natuurlijk een top comment:-D

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Michaelinho*:

Wat kan ‘ie toch ook lekker afwerken hè. Zo rustig in z’n hoofd, heerlijk geplaatst. Weer zeker 5M in waarde gestegen. 

En die tweede kans maakt hij dan wel knap af. Vrij bijzonder. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6-4-2024 om 20:34 zei Michaelinho*:

Heerlijk hè, genieten man voor zo’n ventje. Verwachtingspatroon nu wel meteen sky-high natuurlijk 

Totaal geen idee wat ik van dat manneke moet gaan verwachten. Ik kijk eigenlijk nooit naar Jong. Van Duiven zal toch nog wel wat hoger aangeschreven staan lijkt me. Al is zijn verhuur nog niet bepaald vruchtbaar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij is nog wel jong natuurlijk. Ik moet zeggen dat ik geen idee heb hoe zijn instelling is. Dat weet een @joostmakaay waarschijnlijk beter.

Het is natuurlijk ook wel anders voetballen bij een ploeg meer onderin de eredivisie dan bij de jeugdteams. Volgend jaar waarschijnlijk naar Groningen iig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Erwin.:

Heerenveen vraagt wel altijd de hoofdprijs voor zijn spelers. 7mil vind ik al vrij fors en dat sloegen ze af in de winter.

Zal nu wel richting de 10 miljoen lopen..

Bij de FC Afkicken Daily hadden ze het er ook nog over dat Sahraoui redelijk vergelijkbaar is met Lang qua type spel. Driouch vonden ze in die zin meer weg hebben van Lozano. Die overigens ook liever vanaf links komt en nog niet weg is. Wordt wel weer erg druk aan de linkerkant als Sahraoui of Driouech komt als vervangen voor Bakayoko. 

Als we daar trouwens 40 miljoen plus voor krijgen dan moet daar echt meteen een strik om hoor :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Michaelinho*:

Zal nu wel richting de 10 miljoen lopen..

Bij de FC Afkicken Daily hadden ze het er ook nog over dat Sahraoui redelijk vergelijkbaar is met Lang qua type spel. Driouch vonden ze in die zin meer weg hebben van Lozano. Die overigens ook liever vanaf links komt en nog niet weg is. Wordt wel weer erg druk aan de linkerkant als Sahraoui of Driouech komt als vervangen voor Bakayoko. 

Als we daar trouwens 40 miljoen plus voor krijgen dan moet daar echt meteen een strik om hoor 

Dicht tegen de 50 miljoen zal het wel worden. Leuke namen, maar zijn dat namen die ons verder gaan helpen in de CL? 

Ben vooral erg benieuwd wat Boscagli gaat doen. Contract loop niet zo lang meer en dit is zijn vijfde seizoen. Kan me indenken dat hij dit goede seizoen wil gaan verzilveren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites