Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Erwin.:

Is er een hosanna stemming? Ik volg niet echt de nieuwssites of fanpagina's tegenwoordig. 

Imo is het vrij duidelijk dat we het gros van de eredivisie vrij gemakkelijk opzij zullen zetten maar een aantal keer zullen we ook hard op ons bek gaan. Met name in de cl

Amen. Spijker op z’n kop wat mij betreft. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Erwin.:

Is er een hosanna stemming? Ik volg niet echt de nieuwssites of fanpagina's tegenwoordig. 

Imo is het vrij duidelijk dat we het gros van de eredivisie vrij gemakkelijk opzij zullen zetten maar een aantal keer zullen we ook hard op ons bek gaan. Met name in de cl

Dat klinkt bijna alsof Peter Bosz de trainer is :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Kyrill:

Als je Luuk al  thuis tegen nummer laatst in de basis zet, ga je hem dan uberhaupt ooit rusten 🤷

Waarom zou hij moeten rusten? Ze hebben de hele voorbereiding gewerkt aan de fysiek. Daarbij is Luuk je aanvoerder en (vaak) je belangrijkste man. Wat je nu oogst zaai je misschien in maart-april.

Ik vermoed dat je doelt op de rol van Pepi. Maar die wist waar hij aan begon toen hij tekende. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 30-9-2023 om 07:41 zei MisterX:

Wat gaat er gedaan worden met het stadion? Verbouwen? Geheel nieuw? Of toch niets? 

Minimale verbouwing. Wat opvulling links en rechts en er kunnen geloof ik bijna 2000 plaatsen bij. 

Grotere verbouwing is haast onmogelijk. Helemaal nu er zowat vast tegen het stadion aan appartementen gezet worden. 

Is er al nieuws over Schouten? Kan die meedoen vanavond 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Tillman is bijna hetzelfde als Til, man.

Nee zonder gein, hij maakt nog altijd best wat stomme foutjes voor dit niveau. Hij kan wel net wat meer met een bal dan Guus, om de vergelijking met Til er maar in te houden maar ik zie nog niet waarom we hier 10+ miljoen neer zouden moeten leggen na dit seizoen

Link naar opmerking
Deel via andere websites