Spring naar bijdragen

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Tsja.. laten we ons gelukkig prijzen met een gelijkspel. Maar de kans op een deja vu is niet kleiner geworden. 

Gelukkig zit ik volgende week tijdens de return helemaal gesloopt op m’n balkonnetje op Kreta na een gure reis met 2 kleine koters. Dan kan ik mezelf bij een deja vu direct verzuipen in één van de drie zwembaden ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei The Saint:

Burnley met een bod van €20-25 miljoen op Bakayoko. Zie dat nog wel richting de €30 miljoen gaan als bijvoorbeeld Napoli zich nog gaat bemoeien.

Voor dat geld lekker laten gaan lijkt me. Zal in de USA vast wel een rechtsbuiten lopen die Steward kan strikken :classic_rolleyes:

Het is jammer dat Pulisic deze zomer al verkocht is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei joostmakaay:

Volgens Elfrink gaat er sowieso niemand vertrekken tot aan de return met Rangers, dan weet je in ieder geval zeker dat Ramalho weer zal spelen. 

Boeit me geen hol wie, maar koop nou a.u.b. eens een centrale verdediger;e

Iemand die ook echt stabiel 34+ wedstrijden in een seizoen goed kan verdedigen vooral.

Link naar opmerking
Deel via andere websites