Kelvin Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 (bewerkt) @staf: Kan er een ban komen voor het komende seizoen op het gebruik van de termen Noa Lang en Heet in dezelfde post? Dan nog liever de fiets van Grygera of wat het ook was 4 augustus 2023 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 6 minuten geleden zei Kelvin: @staf: Kan er een ban komen voor het komende seizoen op het gebruik van de termen Noa Lang en Heet in dezelfde post? Dan nog liever de fiets van Grygera of wat het ook was Helaas kan de staf er niets aan doen dat de betreffende speler Noa Lang heet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Ramalho bonk onrust weer. Die ballen van hem ook richting Sangare/Veerman… Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 10 minuten geleden zei Kelvin: @staf: Kan er een ban komen voor het komende seizoen op het gebruik van de termen Noa Lang en Heet in dezelfde post? Dan nog liever de fiets van Grygera of wat het ook was Eens! Ik heb gerapporteerd, we zijn verdomme geen pubers op snapchat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 10 minuten geleden zei Kelvin: Kan nog liever de fiets van Grygera of wat het ook was Sleutel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 4 minuten geleden zei The Saint: Ramalho bonk onrust weer. Die ballen van hem ook richting Sangare/Veerman… Hij is wel de minste he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 23 minuten geleden zei Erwin.: Hij is wel de minste he Ja Teze valt me nog allezins mee. Sangaré is ook weer z’n wisselvallige ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Genieten van Veerman hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Heet hoor deze goal! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Lang heet da goed gedaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 1 uur geleden zei Thierryvane: Noa gaat de Eredivisie vrij heet maken dit jaar. Dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Noaaaa Boscaaabari Knappe goal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Kon je ook weten he wie er zou scoren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Noa no 7k op je feestjuhhhhh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 (bewerkt) Aardige pass van Monsieur Baguette . Daarna lekker uitgespeeld door Saibari en Noa7kopjefeestje! Vorig jaar geen fan van Saibari als buitenspeler. In de as kan het best nog nuttig zijn. 4 augustus 2023 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Had het wel wat uitbundiger mogen vieren vind ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 1 minuut geleden zei Michaelinho*: Aardig pass van Monsieur Baguette . Daarna lekker uitgespeeld door Saibari en Noa7kopjefeestje! Vorig jaar geen fan van Saibari als buitenspeler. In de as kan het best nog nuttig zijn. Ik denk dat we blij mogen zijn dat Boscagli dit jaar terug is. Brengt zoveel meer voetbal in de ploeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 2 minuten geleden zei Erwin.: Ik denk dat we blij mogen zijn dat Boscagli dit jaar terug is. Brengt zoveel meer voetbal in de ploeg Ja ik hoop dat hij zich verdedigend ook staande houdt en wat progressie boekt op dat vlak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 1 uur geleden zei Thierryvane: Noa gaat de Eredivisie vrij heet maken dit jaar. Is aan het koken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Lekker hoor, valt niet tegen dit zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Wat een prijzenpakker is het toch ook hè die Bosz. Altijd al geweten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Gefeliciteerd jongens. Denk wel verdiend, jullie middenveld won het van de onze. Totaal niet in balans en veel te weinig creativiteit bij Feyenoord helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 25 minuten geleden zei La Pulga: Heet hoor deze goal! 25 minuten geleden zei Erwin.: Lang heet da goed gedaan 18 minuten geleden zei Dansmeister: Is aan het koken. Ik gun jullie allemaal een middagje Feyenoord met Mario Been! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 3 minuten geleden zei 007mark: Gefeliciteerd jongens. Denk wel verdiend, jullie middenveld won het van de onze. Totaal niet in balans en veel te weinig creativiteit bij Feyenoord helaas. Zerrouki viel met name niet mee. Toch vond ik het verschil niet extreem groot. Gimenez nog niet helemaal fit/fris. En na de wissel van Paixao bleef er weinig over qua creativiteit. Aan de andere kant. Bij ons worden Lang en Bakayoko ook gewisseld voor Vertessen en El Ghazi. Die 1e wil ik als notoire Vertessen hater nog 1x het voordeel van de twijfel geven. Maar El Ghazi is echt janken. V.w.b. PSV. Ramalho heel matig, Teze viel me mee. Boscagli voetballend heel belangrijk, Veerman extreem belangrijk (alleen kappen met dat verhitte gedoe) en Babadi een heel degelijk debuut. Luuk viel me best tegen, had geen heel groot aandeel vandaag. Bakayoko werd ook redelijk geneutraliseerd. Wel lekker om PSV eens te zien voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Zojuist zei Michaelinho*: Zerrouki viel met name niet mee. Toch vond ik het verschil niet extreem groot. Die haalde gewoon zijn normale niveau. Alleen is die helaas helemaal niet zo hoog, in tegenstelling tot Slot denkt. En Jan Streuer. Vooral Wieffer ernaast was enorm slordig in zijn passing vooruit. En paar keer balverlies in duels omdat te lang duurde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten