Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei Kelvin:

@staf: Kan er een ban komen voor het komende seizoen op het gebruik van de termen Noa Lang en Heet in dezelfde post?

Dan nog liever de fiets van Grygera of wat het ook was

Helaas kan de staf er niets aan doen dat de betreffende speler Noa Lang heet. :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Kelvin:

@staf: Kan er een ban komen voor het komende seizoen op het gebruik van de termen Noa Lang en Heet in dezelfde post?

Dan nog liever de fiets van Grygera of wat het ook was

Eens! Ik heb gerapporteerd, we zijn verdomme geen pubers op snapchat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Michaelinho*:

Aardig pass van Monsieur Baguette :D. Daarna lekker uitgespeeld door Saibari en Noa7kopjefeestje! 

Vorig jaar geen fan van Saibari als buitenspeler. In de as kan het best nog nuttig zijn. 

Ik denk dat we blij mogen zijn dat Boscagli dit jaar terug is. Brengt zoveel meer voetbal in de ploeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei 007mark:

Gefeliciteerd jongens. Denk wel verdiend, jullie middenveld won het van de onze. Totaal niet in balans en veel te weinig creativiteit bij Feyenoord helaas. 

Zerrouki viel met name niet mee. Toch vond ik het verschil niet extreem groot. 

Gimenez nog niet helemaal fit/fris. En na de wissel van Paixao bleef er weinig over qua creativiteit. 

Aan de andere kant. Bij ons worden Lang en Bakayoko ook gewisseld voor Vertessen en El Ghazi. Die 1e wil ik als notoire Vertessen hater nog 1x het voordeel van de twijfel geven. Maar El Ghazi is echt janken. 

V.w.b. PSV. Ramalho heel matig, Teze viel me mee. Boscagli voetballend heel belangrijk, Veerman extreem belangrijk (alleen kappen met dat verhitte gedoe) en Babadi een heel degelijk debuut. Luuk viel me best tegen, had geen heel groot aandeel vandaag. Bakayoko werd ook redelijk geneutraliseerd. Wel lekker om PSV eens te zien voetballen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Michaelinho*:

Zerrouki viel met name niet mee. Toch vond ik het verschil niet extreem groot.

Die haalde gewoon zijn normale niveau. Alleen is die helaas helemaal niet zo hoog, in tegenstelling tot Slot denkt. En Jan Streuer.

Vooral Wieffer ernaast was enorm slordig in zijn passing vooruit. En paar keer balverlies in duels omdat te lang duurde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites