Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

25 minuten geleden zei Lensherr:

Ik als RSCA-fan zit naar PSV samenvatting te kijken en dan zie ik Bakayoko spelen. Dit doet zo pijn aan mijn hart dat wij zo een flankspeler opleiden om vervolgens 4 miljoen te gaan uitgeven aan Dreyer :nono:. Dat is echt om te huilen :-D

Naja hij heeft 1 jaar voor Anderlecht gespeeld, dan kan je niet echt beweren dat hij door Anderlecht is opgeleid. Nou heeft Bakayoko voor meerdere clubs gespeeld in zijn jeugd, dus er is bij hem ook niet echt 1 opleidende club.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Erwin.:

Naja hij heeft 1 jaar voor Anderlecht gespeeld, dan kan je niet echt beweren dat hij door Anderlecht is opgeleid. Nou heeft Bakayoko voor meerdere clubs gespeeld in zijn jeugd, dus er is bij hem ook niet echt 1 opleidende club.

OH Leuven natuurlijk. Daar zat hij het langst in de opleiding :classic_cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Lensherr:

Dankje @Bogatyr . Het was niet zo bedoeld op opleiding maar het is gewoon zonde dat je geld gaat betalen voor zoiets terwijl je dit al in de club had zitten voordien

Neemt niet weg dat hij misschien in de Anderlecht tijd nog helemaal niet zo goed was. Je kan ook niet altijd alles helemaal goed zien natuurlijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Michaelinho*:

Neemt niet weg dat hij misschien in de Anderlecht tijd nog helemaal niet zo goed was. Je kan ook niet altijd alles helemaal goed zien natuurlijk. 

Uiteraard. Maar het is wel gebleken dat men bij ons veel dingen niet goed zien :D

bewerkt door Lensherr
schrijffout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bogatyr:

Hij bedoeld natuurlijk gewoon dat het jammer is dat ze zo'n speler niet gewoon kansen gegeven hebben i.p.v. zo'n nutteloze spelers te halen.

1 uur geleden zei Lensherr:

Dankje @Bogatyr . Het was niet zo bedoeld op opleiding maar het is gewoon zonde dat je geld gaat betalen voor zoiets terwijl je dit al in de club had zitten voordien

1 uur geleden zei Michaelinho*:

Heel veel Belgische jeugdspelers zien PSV ook als een stap hogerop in de jeugd (en terecht qua begeleiding). Kan me dus goed voorstellen dat het zijn eigen keuze was en dan ben je als club machteloos.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei FlyD:

Heel veel Belgische jeugdspelers zien PSV ook als een stap hogerop in de jeugd (en terecht qua begeleiding). Kan me dus goed voorstellen dat het zijn eigen keuze was en dan ben je als club machteloos.

Daarbij zijn er bij Anderlecht heel wat jeugdspelers die zelf willen vertrekken door de gang van zaken. En het vertrek van Jean Kindermans.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei FlyD:

Als talentvolle buitenspeler lijkt mij Nederland ook een geweldige competitie om te groeien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Bogatyr:

Daarbij zijn er bij Anderlecht heel wat jeugdspelers die zelf willen vertrekken door de gang van zaken. En het vertrek van Jean Kindermans.

Inderdaad. Er zijn al heel wat jongens vertrokken en er gaan er nog veel meer vertrekken.

Zojuist zei Lensherr:

Als talentvolle buitenspeler lijkt mij Nederland ook een geweldige competitie om te groeien

Absoluut. En daarnaast is de begeleiding bij PSV ook nog eens veel beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Charles de Ketelaere mogelijk op weg naar RC Lens voor 28M. Heb er niet echt een gegronde reden voor, maar ergens zou ik dat wel prima vinden. Zo’n huurdeal zie ik dan ook weer niet zitten. 

Zou ook niet direct weten wie ze dan als ‘10’ moeten halen. 

Misschien heb ik als Sparta sympathisant een wat gekleurde bril, maar ik zou Kitolano ook best een versterking vinden voor de breedte. Idealere loper met een aardige pass en goede tackle. Zou prima de Guti rol kunnen invullen denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Michaelinho*:

@Lensherr PSV schijnt geïnformeerd te hebben naar Zeno Debast. Is dat iets? 

Ik vind het opbouwend een zeer goede speler. Defensief is er wel werk aan. Maar hij zit hier ook wel in een zwalpend elftal. Maar ik weet niet of Anderlecht hem dit jaar laat gaan. Hoop van niet want het is zo al erg genoeg :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei Lensherr:

Ik vind het opbouwend een zeer goede speler. Defensief is er wel werk aan. Maar hij zit hier ook wel in een zwalpend elftal. Maar ik weet niet of Anderlecht hem dit jaar laat gaan. Hoop van niet want het is zo al erg genoeg :-D

Interessante speler dus, ook gezien zijn leeftijd. En aangezien Anderlecht blijft zwalken en PSV mogelijk CL groepsfase speelt (maar in ieder Europees) is het voor hem mogelijk ook interessant. 

Als er defensief nog wel wat aan schort ben ik wel benieuwd hoe hij zich dan eventueel stand houdt in onze toch wel matige defensie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerlijk? Ik lees 20 miljoen dat is wel te veel. Zelfs 16 miljoen dat PSV wil geven. Maar ik begrijp het standpunt wel van Anderlecht omdat ze het geld kunnen gebruiken om elders gebreken op te lossen. Ik zou 10 miljoen max geven omdat Anderlecht is momenteel gewoon middemoot in Belgie als je eerlijk bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Rogier.:

Denk niet dat PSV dat moet willen betalen, als ze dat al kunnen. Gaat zeker richting 15 miljoen denk ik. Wel een absolute versterking.

Wellicht dat @FlyD zijn diamantenaugen hier nog op kan laten schijnen.

3 minuten geleden zei Lensherr:

Eerlijk? Ik lees 20 miljoen dat is wel te veel. Zelfs 16 miljoen dat PSV wil geven. Maar ik begrijp het standpunt wel van Anderlecht omdat ze het geld kunnen gebruiken om elders gebreken op te lossen. Ik zou 10 miljoen max geven omdat Anderlecht is momenteel gewoon middemoot in Belgie als je eerlijk bent.

Je kan je inderdaad afvragen of je zo ver moeten (willen) gaan. Denk eigenlijk ook dat een dergelijke deal alleen mogelijk is als Sangaré eerst wordt verkocht. Vranckx moet geloof ik ook al 10M+ kosten, al hoor je daar nu al even weinig over. 

Hoop niet dat het zo’n alles of niets jaar wordt qua uitgaven. Dat nekt je altijd oo de lange termijn.

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Lensherr:

9 uur geleden zei Rogier.:

Denk niet dat PSV dat moet willen betalen, als ze dat al kunnen. Gaat zeker richting 15 miljoen denk ik. Wel een absolute versterking.

Wellicht dat @FlyD zijn diamantenaugen hier nog op kan laten schijnen.

Verdedigend en positioneel heel veel werk aan inderdaad. Wordt (teveel) gehyped als goed voetballende verdediger omdat hij een goede (half) lange pass heeft en durft in te dribbelen. Of hij voetballend echt goed is onder druk en tegen betere tegenstanders moet ik nog zien. Pas 19 jaar, dus heeft nog veel progressiemarge, maar om er 15miljoen voor neer te leggen is wel een risico.

Link naar opmerking
Deel via andere websites