Michaelinho* Geplaatst 7 maart 2021 Share Geplaatst 7 maart 2021 Rosario niet in de basis vandaag én niet op de bank Alleen dat maakt dit al een prima middag, ongeacht het resultaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 maart 2021 Share Geplaatst 14 maart 2021 Wordt echt eens tijd dat Malen ook gaat krijgen voor zijn medespeler, zoveelste keer dit jaar. PSV velen malen beter tot nu toe verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 maart 2021 Share Geplaatst 14 maart 2021 Zucht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 maart 2021 Share Geplaatst 14 maart 2021 Een goede keeper had die bal van Berghuis gewoon gehad hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 14 maart 2021 Share Geplaatst 14 maart 2021 Zo kennen we PSV weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 14 maart 2021 Share Geplaatst 14 maart 2021 Is toch ook wel echt heel slecht wat max daar doet? Je weet toch dat Berghuis niks met rechts doet? Waarom dan zo je kont er in draaien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 maart 2021 Share Geplaatst 14 maart 2021 2 minuten geleden zei Elsjorro1990: Is toch ook wel echt heel slecht wat max daar doet? Je weet toch dat Berghuis niks met rechts doet? Waarom dan zo je kont er in draaien. Max is ook gewoon al tijdje kut aan spelen, helaas. Vind ik Boscagli beter. Feyenoord komt nu echt veels te makkelijk doorheen, zijn nu sitting ducks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 maart 2021 Share Geplaatst 14 maart 2021 Wat een goal.. Assist van Gotze Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 15 maart 2021 Share Geplaatst 15 maart 2021 Afgezien van het resultaat en het niet altijd denderende spel vond ik het mooi om te zien dat Boscagli nu vaak aansloot bij het middenveld als voetballende kracht en Rosario iets uitzakte. Het zorgde er iig voor dat Rosario geen ziekenhuisballetjes kon geven. Sangaré vond ik vrij matig overigens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 maart 2021 Share Geplaatst 15 maart 2021 11 uur geleden zei Erwin.: Afgezien van het resultaat en het niet altijd denderende spel vond ik het mooi om te zien dat Boscagli nu vaak aansloot bij het middenveld als voetballende kracht en Rosario iets uitzakte. Het zorgde er iig voor dat Rosario geen ziekenhuisballetjes kon geven. Sangaré vond ik vrij matig overigens. Ik zeg eerlijk, ik vond Rosario erg goed spelen tegen Feyenoord, eerlijk is eerlijk. Dumfries en Max, vind ik meh. Malen moet simpeler spelen en Gotze doet zoveel beter dan iig Robben... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 maart 2021 Share Geplaatst 15 maart 2021 Ja de een is 28, en de ander 37. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 maart 2021 Share Geplaatst 15 maart 2021 23 minuten geleden zei cimbomcu: Ja de een is 28, en de ander 37. Weet ik, Huntelaar is 37 en Ronaldo 36,point being? Robben had wedstrijdritme, Gotze niet... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 maart 2021 Share Geplaatst 15 maart 2021 2 minuten geleden zei Kyrill: Weet ik, Huntelaar is 37 en Ronaldo 36,point being? Robben had wedstrijdritme, Gotze niet... Robben was al gestopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 maart 2021 Share Geplaatst 15 maart 2021 2 minuten geleden zei cimbomcu: Robben was al gestopt. Dat klopt, maar Gotze was geen marketing truc /stunt van PSV, Robben wel van Groningen. Alle seizoenkaarten in één klap uitverkocht, toen Corona... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 maart 2021 Share Geplaatst 15 maart 2021 wat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 15 maart 2021 Share Geplaatst 15 maart 2021 Zou Schmidt Ihatarren nog wat minuten gaan geven dit seizoen? Hoop stiekem dat hij weer een paar potten lekker gaat spelen, en zodoende zijn contract gaat verlengen. Maar ben bang voor een Afellay-scenario, en dat hij voor een paar miljoen richting het buitenland gaat vertrekken. Is er al iets meer bekend over het herstel van Romero? Als je na een seizoen als dit 30m voor Malen krijgt, strik erom heen en Romero als vervanger opstellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 16 maart 2021 Share Geplaatst 16 maart 2021 Ihattaren zal nog wel wat minuutjes krijgen, maar ik heb het al eens eerder gezegd dat het geen invaller is. Als invaller brengt ie over het algemeen vrij weinig, zeker als je dat vergelijkt met bijv een Madueke. Romero kwam vorige maand ergens weer naar NL dacht ik, die zal dit seizoen in ieder geval niet meer spelen dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 16 maart 2021 Share Geplaatst 16 maart 2021 Was ook niet ingeschreven in de winter voor de EL, dat was ook wel een indicatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skkky50 Geplaatst 16 maart 2021 Share Geplaatst 16 maart 2021 Je kunt toch ook niet meer op Romero als vervanger rekenen, met alles wat er tot nu toe is gebeurd? Eerder een vervanger halen indien Malen weggaat (wat ik niet verwacht, aangezien hij nog niet echt in topvorm is) en dan de ontwikkeling van Romero maar rustig bekijken. Op het moment kunnen er toch geen clubs zijn die bereid zijn te betalen wat PSV voor Mo wilt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 maart 2021 Share Geplaatst 21 maart 2021 Sta sinds vandaag agnostisch tegenover trainer Schmidt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 22 maart 2021 Share Geplaatst 22 maart 2021 Keuzes van Schmidt worden vreemder en vreemder hè. Lighttown Madness met een statement richting Mo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 22 maart 2021 Share Geplaatst 22 maart 2021 Weer een jaar zonder progressie lijkt het op, zonder de overwintering in de Europa League zelfs een stap achteruit gedaan. Ben enigszins wel blij als Malen/Dumfries etc. na dit seizoen gaan vertrekken, en dat er dan een frisse wind door de selectie zal gaan. Enig manier waarop dit seizoen nog te redden valt, is de 2de plaats halen, en dat Mo wonder boven wonder zal verlengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 maart 2021 Share Geplaatst 22 maart 2021 2 uur geleden zei joostmakaay: Weer een jaar zonder progressie lijkt het op, zonder de overwintering in de Europa League zelfs een stap achteruit gedaan. Ben enigszins wel blij als Malen/Dumfries etc. na dit seizoen gaan vertrekken, en dat er dan een frisse wind door de selectie zal gaan. Enig manier waarop dit seizoen nog te redden valt, is de 2de plaats halen, en dat Mo wonder boven wonder zal verlengen. 2e wordt je niet, als je al 2e wordt... Groepsfase CL, ga je nooit halen met dit team en trainer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 22 maart 2021 Share Geplaatst 22 maart 2021 1 minuut geleden zei Kyrill: 2e wordt je niet, als je al 2e wordt... Groepsfase CL, ga je nooit halen met dit team en trainer. Hoezo zou je geen 2de worden? AZ moet nog naar Ajax hé. En daarbuiten is AZ ook alles behalve stabiel, waren er afgelopen zondag twee ballen ingevlogen in de eerste helft, dan had je gewoon 3 punten meegenomen naar Eindhoven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 april 2021 Share Geplaatst 2 april 2021 Moniz over PSV, Ihattaren en Schmidt, wel interessant! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten