Spring naar bijdragen

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Is toch ook wel echt heel slecht wat max daar doet? Je weet toch dat Berghuis niks met rechts doet? Waarom dan zo je kont er in draaien. 

Max is ook gewoon al tijdje kut aan spelen, helaas. Vind ik Boscagli beter. 

Feyenoord komt nu echt veels te makkelijk doorheen, zijn nu sitting ducks ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afgezien van het resultaat en het niet altijd denderende spel vond ik het mooi om te zien dat Boscagli nu vaak aansloot bij het middenveld als voetballende kracht en Rosario iets uitzakte. Het zorgde er iig voor dat Rosario geen ziekenhuisballetjes kon geven.

Sangaré vond ik vrij matig overigens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Erwin.:

Afgezien van het resultaat en het niet altijd denderende spel vond ik het mooi om te zien dat Boscagli nu vaak aansloot bij het middenveld als voetballende kracht en Rosario iets uitzakte. Het zorgde er iig voor dat Rosario geen ziekenhuisballetjes kon geven.

Sangaré vond ik vrij matig overigens.

Ik zeg eerlijk, ik vond Rosario erg goed spelen tegen Feyenoord, eerlijk is eerlijk. Dumfries en Max, vind ik meh. Malen moet simpeler spelen en Gotze doet zoveel beter dan iig Robben... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou Schmidt Ihatarren nog wat minuten gaan geven dit seizoen? Hoop stiekem dat hij weer een paar potten lekker gaat spelen, en zodoende zijn contract gaat verlengen. Maar ben bang voor een Afellay-scenario, en dat hij voor een paar miljoen richting het buitenland gaat vertrekken.

Is er al iets meer bekend over het herstel van Romero? Als je na een seizoen als dit 30m voor Malen krijgt, strik erom heen en Romero als vervanger opstellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ihattaren zal nog wel wat minuutjes krijgen, maar ik heb het al eens eerder gezegd dat het geen invaller is. Als invaller brengt ie over het algemeen vrij weinig, zeker als je dat vergelijkt met bijv een Madueke.

Romero kwam vorige maand ergens weer naar NL dacht ik, die zal dit seizoen in ieder geval niet meer spelen dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt toch ook niet meer op Romero als vervanger rekenen, met alles wat er tot nu toe is gebeurd? Eerder een vervanger halen indien Malen weggaat (wat ik niet verwacht, aangezien hij nog niet echt in topvorm is) en dan de ontwikkeling van Romero maar rustig bekijken. 

Op het moment kunnen er toch geen clubs zijn die bereid zijn te betalen wat PSV voor Mo wilt? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer een jaar zonder progressie lijkt het op, zonder de overwintering in de Europa League zelfs een stap achteruit gedaan. Ben enigszins wel blij als Malen/Dumfries etc. na dit seizoen gaan vertrekken, en dat er dan een frisse wind door de selectie zal gaan. Enig manier waarop dit seizoen nog te redden valt, is de 2de plaats halen, en dat Mo wonder boven wonder zal verlengen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei joostmakaay:

Weer een jaar zonder progressie lijkt het op, zonder de overwintering in de Europa League zelfs een stap achteruit gedaan. Ben enigszins wel blij als Malen/Dumfries etc. na dit seizoen gaan vertrekken, en dat er dan een frisse wind door de selectie zal gaan. Enig manier waarop dit seizoen nog te redden valt, is de 2de plaats halen, en dat Mo wonder boven wonder zal verlengen.

2e wordt je niet, als je al 2e wordt... Groepsfase CL, ga je nooit halen met dit team en trainer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Kyrill:

2e wordt je niet, als je al 2e wordt... Groepsfase CL, ga je nooit halen met dit team en trainer. 

Hoezo zou je geen 2de worden? AZ moet nog naar Ajax hé. En daarbuiten is AZ ook alles behalve stabiel, waren er afgelopen zondag twee ballen ingevlogen in de eerste helft, dan had je gewoon 3 punten meegenomen naar Eindhoven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites