Dysproz Geplaatst 15 mei 2018 Share Geplaatst 15 mei 2018 Labyad is gewoon een enorm vervelend mannetje, dat zie je vandaag ook weer met die sneer richting PSV. Maar hij kan enorm goed voetballen. Hij is overigens ook zeker wel beter dan Kluivert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 15 mei 2018 Share Geplaatst 15 mei 2018 Cassio :-D Die was al net zo slecht als Van Leer bij Jong PSV. Het kan verkeren, niet elke speler ontwikkelt zich even snel. Alleen maar mooi dat zulke jongens nog opbloeien toch. Zelfde als met Bastos. Was ook ineens een grote man bij Brazilië terwijl Feyenoord m bij Excelsior liet spelen. Blijft soms koffiedik kijken. Ik herinner me vooral wat blunders van Cassio, was die toen niet uitgeleend aan Sparta? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 15 mei 2018 Share Geplaatst 15 mei 2018 Ja, dat was toch die gast met die beugel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 15 mei 2018 Share Geplaatst 15 mei 2018 Ja, dat was toch die gast met die beugel? .Ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 16 mei 2018 Share Geplaatst 16 mei 2018 Unnerstall naar PSV? Is het al rond? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 18 mei 2018 Share Geplaatst 18 mei 2018 (bewerkt) Unnerstall naar PSV? Is het al rond? Inmiddels wel. Wordt komend seizoen weer verhuurd, zodat hij in 2019 Room kan opvolgen als tweede keeper, die dan uit contract loopt. Het is nu dus ook zo goed als zeker dat PSV een vervanger voor Zoet gaat halen als hij vertrekt. Kanshebbers om weg te gaan zijn: Zoet Arias Isimat/Schwaab Brenet Ginkel Hendrix Lozano de Jong Pereiro Waarvan Ginkel in principe al weg is maar aangekocht zou moeten worden. Maar dat is dus bijna je hele basis elf. Ik ga er van uit dat ze niet allemaal zullen gaan, maar alsnog gaat het een opgave worden om een CL-waardig elftal neer te zetten in Augustus Overigens, als PSV de CL haalt is de kans nog aanwezig dat we in pot 3 terecht gaan komen. Wat zou helpen is als Marseille de EL wint en Inter nog de CL haalt. Zie uefadraw.com Bergwijn zie ik ook nog wel vertrekken, er werd in de winter al 10 miljoen geboden en daarna begon hij pas goed te presteren. Uiteraard zal lang niet iedereen gaan, maar het wordt echt een ontzettend interessante transferzomer, al helemaal met het vertrek van Brands (en geen vervanger!). 18 mei 2018 bewerkt door Boeruh! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 mei 2018 Share Geplaatst 18 mei 2018 Het is nu dus ook zo goed als zeker dat PSV een vervanger voor Zoet gaat halen als hij vertrekt. Waarom jullie hebben Jurjus toch? ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 18 mei 2018 Share Geplaatst 18 mei 2018 Waarom jullie hebben Jurjus toch? ;) Die mogen jullie nog een jaar huren ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 mei 2018 Share Geplaatst 18 mei 2018 (bewerkt) Heb toch het liefst een Nederlandse reserve keeper, of eentje uit eigen jeugd. Als we elke fatsoenlijke keeper bij ons op de bank gaan zetten, daalt het niveau dramatisch ;c 18 mei 2018 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 mei 2018 Share Geplaatst 18 mei 2018 Heb toch het liefst een Nederlandse reserve keeper, of eentje uit eigen jeugd. Waarom? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 18 mei 2018 Share Geplaatst 18 mei 2018 Heb toch het liefst een Nederlandse reserve keeper, of eentje uit eigen jeugd. Als we elke fatsoenlijke keeper bij ons op de bank gaan zetten, daalt het niveau dramatisch ;c Alles leuk en aardig, maar Unnerstall doet niet veel onder voor Zoet... Zou zelfs een goede vervangert zijn! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 mei 2018 Share Geplaatst 18 mei 2018 Alles leuk en aardig, maar Unnerstall doet niet veel onder voor Zoet... Zou zelfs een goede vervangert zijn! Een aardig seizoen bij VVV zegt natuurlijk ook niet zoveel he. Bovendien is meneer Unnerstal al 27, die gaat niet meer beter worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 18 mei 2018 Share Geplaatst 18 mei 2018 Daarom snap ik ook eigenlijk niet dat hij weer verhuurd wordt, wat is je plan dan met hem. Of er moet een clausule inzitten dat als Zoet weg is hij niet verhuurd wordt, maar denk niet dat VVV daar akkoord mee was gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 18 mei 2018 Share Geplaatst 18 mei 2018 Ten eerste, aardig is een understatement. Ten tweede: 27 is niet de leeftijd dat je als keeper niet meer beter gaat worden. Opleiding gehad bij Schalke, heeft daar nog wat wedstrijdjes gekeept (niet veel, maar o.a. ook CL bijvoorbeeld). Kan uitstekend meevoetballen en keepend hoort hij bij de top 3 in de eredivisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 mei 2018 Share Geplaatst 18 mei 2018 Ik denk dat je lichtelijk overdrijft, Zoet, Onana en die keeper van Groningen zijn sowieso al beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 mei 2018 Share Geplaatst 18 mei 2018 (bewerkt) Waarom? Identiteit behouden, aan je eigen beleid houden en kosten besparen. En heb altijd het idee als spelers uit grotere voetballanden naar de Eredivisie komen, er iets goed mis met ze moet zijn ;c 18 mei 2018 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 18 mei 2018 Share Geplaatst 18 mei 2018 Ik denk dat je lichtelijk overdrijft, Zoet, Onana en die keeper van Groningen zijn sowieso al beter. Padt beter dan Unnerstall? Ik vermoed dat je weer gedronken hebt op een wekelijkse dag! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 18 mei 2018 Share Geplaatst 18 mei 2018 Ik denk dat je lichtelijk overdrijft, Zoet, Onana en die keeper van Groningen zijn sowieso al beter. Unnerstall is wel echt goed hoor. Heeft daar bij Schalke heel erg de pech gehad dat hij die jaren achter neuer stond volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 mei 2018 Share Geplaatst 18 mei 2018 Unnerstall is wel echt goed hoor. Heeft daar bij Schalke heel erg de pech gehad dat hij die jaren achter neuer stond volgens mij. Hij is zeker goed, maar niet top 3 Eredivisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 18 mei 2018 Share Geplaatst 18 mei 2018 Hij is zeker goed, maar niet top 3 Eredivisie. Wellicht niet nee, maar hangt er dicht tegen aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 mei 2018 Share Geplaatst 18 mei 2018 Wellicht niet nee, maar hangt er dicht tegen aan. Klopt, hoe dan ook blijft het vreemd dat PSV een 27 jarige keeper haalt en meteen verhuurd.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 18 mei 2018 Share Geplaatst 18 mei 2018 (bewerkt) [quote name='Erwin.']Daarom snap ik ook eigenlijk niet dat hij weer verhuurd wordt, wat is je plan dan met hem. Of er moet een clausule inzitten dat als Zoet weg is hij niet verhuurd wordt, maar denk niet dat VVV daar akkoord mee was gegaan.[/QUOTE] Zoals ik al zei, wordt Unnerstal tweede keeper wanneer Room vertrekt medio 2019. Als Zoet vertrekt, komt er gewoon een vervanger. @Pino [quote name='MrMHB'] Padt beter dan Unnerstall? Ik vermoed dat je weer gedronken hebt op een wekelijkse dag![/QUOTE] Niet zo'n gek statement, allebei hele goede keepers. En van Padt zien we het al meerdere jaren, dus snap dat je hem in ieder geval voorlopig nog boven Unnerstal zet. 18 mei 2018 bewerkt door Boeruh! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 18 mei 2018 Share Geplaatst 18 mei 2018 Zoals ik al zei, wordt Unnerstal tweede keeper wanneer Room vertrekt medio 2019. Als Zoet vertrekt, komt er gewoon een vervanger. Niet zo'n gek statement, allebei hele goede keepers. En van Padt zien we het al meerdere jaren, dus snap dat je hem in ieder geval voorlopig nog boven Unnerstal zet. Padt is vaak ook een bron van onrust geweest de laatste jaren, denk niet dat ze bij Ajax rouwig waren om zijn vertrek. Unnerstall is gewoon verreweg beter, is niet corpulent en voetbalt vele malen beter mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 18 mei 2018 Share Geplaatst 18 mei 2018 Padt is vaak ook een bron van onrust geweest de laatste jaren, denk niet dat ze bij Ajax rouwig waren om zijn vertrek. Unnerstall is gewoon verreweg beter, is niet corpulent en voetbalt vele malen beter mee. Je onderschat hem nu flink. Zijn vertrek bij Ajax was in 2011 he, toen was hij 20. Sindsdien heeft hij zich goed ontwikkeld en denk ik dat hij zo bij Feyenoord onder de lat kan staan. De laatste jaren pakt hij heel erg veel punten voor Groningen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 18 mei 2018 Share Geplaatst 18 mei 2018 Je onderschat hem nu flink. Zijn vertrek bij Ajax was in 2011 he, toen was hij 20. Sindsdien heeft hij zich goed ontwikkeld en denk ik dat hij zo bij Feyenoord onder de lat kan staan. De laatste jaren pakt hij heel erg veel punten voor Groningen. Die kerel is middenmoot eredivisie, leuke keeper maar meer niet. Ik zal wel de enige zijn die het zo ziet zitten in Unnerstall, had liever gezien dat die naar ons kwam om de strijd met Bijlow aan te gaan... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten