Erwin. Geplaatst 29 augustus 2016 Share Geplaatst 29 augustus 2016 Mwa Lestienne was een goede poging, het was jammer dat die prive zaken zijn seizoen(en leven ofc) zo in de war schopten, daarna was het niks meer. Nu moet Bergwijn het doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 29 augustus 2016 Share Geplaatst 29 augustus 2016 We hebben eigenlijk al zolang een goede linksbuiten, sinds Doedelzak. Toen kwam Memphis eraan, maar kochten we nog Mertens wat ook een goede spelert is. Daarna hadden we 1 overgangsseizoen waar Memphis zich kon ontwikkelen, ik denk dat volgend jaar wel es weer zo een seizoen kan worden met Bergwijn, Pereiro, Ramselaartje, Hendrix etc. basis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 30 augustus 2016 Share Geplaatst 30 augustus 2016 Ik vertrouw Brands wel dat ie nog altijd voor genoeg ervaring in de selectie zorgt, vooral hopen dat Moreno er dan nog is. Hendrix en Ramselaar en Pereiro kan je ook niet echt met Memphis van toen vergelijken, die moeten er gewoon al staan volgend jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 30 augustus 2016 Share Geplaatst 30 augustus 2016 Locadia 2 maanden out. :( Was totaal niet in vorm natuurlijk maar die zal toch wel gemist worden. Helemaal als de Jong zo blijft spelen. Hoewel er genoeg argumenten zij om Ziyech niet te halen vind ik het toch erg teleurstellend dat hij voor een veel te laag bedrag naar Ajax vertrekt en wij S. de Jong gehaald hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 30 augustus 2016 Share Geplaatst 30 augustus 2016 Is toch een heel ander type, bovendien komt hij maar voor een jaartje. Ik ben blij dat Brands(en scouts) iig op type scouten en niet echt willekeurig middenvelders ed aantrekken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 30 augustus 2016 Share Geplaatst 30 augustus 2016 Is toch een heel ander type, bovendien komt hij maar voor een jaartje. Ik ben blij dat Brands(en scouts) iig op type scouten en niet echt willekeurig middenvelders ed aantrekken De Ajaxmethode :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 30 augustus 2016 Share Geplaatst 30 augustus 2016 Locadia 2 maanden out. :( Was totaal niet in vorm natuurlijk maar die zal toch wel gemist worden. Helemaal als de Jong zo blijft spelen. Hoewel er genoeg argumenten zij om Ziyech niet te halen vind ik het toch erg teleurstellend dat hij voor een veel te laag bedrag naar Ajax vertrekt en wij S. de Jong gehaald hebben. Wees blij dat die er twee maanden uit ligt. Wat een verschrikking is dat zeg op linksbuiten (in de spits niet veel beter overigens, maar oké). Pure verademing dat we daar even twee maanden niet naar hoeven te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 30 augustus 2016 Share Geplaatst 30 augustus 2016 Hoewel er genoeg argumenten zij om Ziyech niet te halen vind ik het toch erg teleurstellend dat hij voor een veel te laag bedrag naar Ajax vertrekt en wij S. de Jong gehaald hebben. Zelfs al hadden ze het bij PSV gewild, Ziyech was/is financieel onhaalbaar voor PSV. Laatst kwam een filmpje naar buiten waarin Gerbrands uitlegt hoe het precies werkt mbt ingaande en uitgaande transfers. PSV zit in een situatie dat ze ieder boekjaar spelers moeten verkopen om zwarte cijfers te schrijven. Daarom werd Bruma (net als Memphis een jaar geleden) voor 1 juli verkocht. Dit houdt dus ook in dat de inkomsten van de verkoop van deze spelers niet volledig gebruikt kan worden om nieuwe spelers mee te halen. Ik kan niet 1,2,3 bij de financiële cijfers van PSV komen, maar ik denk dat het transferbudget van PSV na de transfer van Ramselaar nagenoeg op is. Daarom worden er nu meer spelers gehuurd (Zinchenko, Siem de Jong en misschien Kenedy) dan gekocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 30 augustus 2016 Share Geplaatst 30 augustus 2016 Muhaha Jong PSV mag wel eens gaan scoren... Trouwens, hoe is het met Scamacca? Speelt dit seizoen in de A1 geloof ik, deed het vorig jaar goed maar ook weer niet zo uitzonderlijk dat ie een jaar mocht overslaan ofzo Denk dat ie wel een paar wedstrijdjes met jong mee mag gaan doen dit seizoen Scamacca is/was geblesseerd, zal ergens komende maand weer gaan spelen. Vooral in O19 verwacht ik, maar vast af en toe bij Jong. c5Q6nrZJO_I#t=84 Die schoten :| Dat wist ik eigenlijk niet meer, dat hij zo'n heerlijk schot had. Zo inderdaad ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 30 augustus 2016 Share Geplaatst 30 augustus 2016 Zelfs al hadden ze het bij PSV gewild, Ziyech was/is financieel onhaalbaar voor PSV. Laatst kwam een filmpje naar buiten waarin Gerbrands uitlegt hoe het precies werkt mbt ingaande en uitgaande transfers. PSV zit in een situatie dat ze ieder boekjaar spelers moeten verkopen om zwarte cijfers te schrijven. Daarom werd Bruma (net als Memphis een jaar geleden) voor 1 juli verkocht. Dit houdt dus ook in dat de inkomsten van de verkoop van deze spelers niet volledig gebruikt kan worden om nieuwe spelers mee te halen. Ik kan niet 1,2,3 bij de financiële cijfers van PSV komen, maar ik denk dat het transferbudget van PSV na de transfer van Ramselaar nagenoeg op is. Daarom worden er nu meer spelers gehuurd (Zinchenko, Siem de Jong en misschien Kenedy) dan gekocht. Tuurlijk, daarom zeg ik ook dat er genoeg argumenten tegen Ziyech zijn. Maar dat maakt het niet minder teleurstellend dat Ajax de beste speler van de Eredivisie voor zo'n bedrag haalt en wij een ras-ajacied binnen halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 30 augustus 2016 Share Geplaatst 30 augustus 2016 Eerst maar eens een zien dat Ziyech ook echt gaat presteren daar. Zou niet de eerste zijn die daar vervolgens totaal niet uit de verf komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 30 augustus 2016 Share Geplaatst 30 augustus 2016 Mocht dat het geval zijn zou het toch echt meer aan Ajax dan aan die jongen zelf liggen. Zijn kwaliteiten staan buiten kijf heb ik het gevoel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 30 augustus 2016 Share Geplaatst 30 augustus 2016 Dat was ook hetgeen wat ik bedoelde ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 30 augustus 2016 Share Geplaatst 30 augustus 2016 Toevallig users hier die ook (actief) op PSV Netwerk zitten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 30 augustus 2016 Share Geplaatst 30 augustus 2016 Toevallig users hier die ook (actief) op PSV Netwerk zitten? Niet actief, maar check altijd wel dagelijks even een aantal topics. Post ook nooit iets ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 augustus 2016 Share Geplaatst 30 augustus 2016 Denk best wel aantal mensen hier. Post niet veel, vergeleken met MU is het niets qua mijn aantal posts ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 30 augustus 2016 Share Geplaatst 30 augustus 2016 Niet actief, maar check altijd wel dagelijks even een aantal topics. Post ook nooit iets ofzo. me2, vind ze daar allemaal redelijk stupid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 31 augustus 2016 Share Geplaatst 31 augustus 2016 Wees blij dat die er twee maanden uit ligt. Wat een verschrikking is dat zeg op linksbuiten (in de spits niet veel beter overigens, maar oké). Pure verademing dat we daar even twee maanden niet naar hoeven te kijken. Bergwijn de vervanger? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 31 augustus 2016 Share Geplaatst 31 augustus 2016 Bergwijn de vervanger? Geen idee. Ik denk Narsingh naar inks, Pereiro op rechts. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 31 augustus 2016 Share Geplaatst 31 augustus 2016 Dat gaat Cocu niet doen denk ik, verwacht Bergwijn op links en Narsingh op rechts. Pereiro op links en Narsingh op rechts kan ook, al verkracht je Pereiro dan wel nog harder dan ze momenteel al doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 31 augustus 2016 Share Geplaatst 31 augustus 2016 (bewerkt) Pereiro/Narsingh rechts en Bergwijn/Zinchenko links Contract Labyad ontbonden:-D 31 augustus 2016 bewerkt door Dysproz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 1 september 2016 Share Geplaatst 1 september 2016 Pereiro/Narsingh rechts en Bergwijn/Zinchenko links Laatstgenoemde was ik inderdaad ook nog vergeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 2 september 2016 Share Geplaatst 2 september 2016 Toevallig users hier die ook (actief) op PSV Netwerk zitten? Ja ik, volg met name de jeugdtopics. En af en toe aankoopbeleid bijv. Post niet heel veel. Ben actiever op het officiële PSV Forum, al loopt mijn activiteit daar ook flink af de laatste weken/maanden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 8 september 2016 Share Geplaatst 8 september 2016 [YOUTUBE]1e-ZmFHDYXg[/YOUTUBE] Sympathieke jongen zeg. Mooi om te zien dat hij zo onder de indruk is. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 september 2016 Share Geplaatst 9 september 2016 Schitterende treffer van De Jong : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten