Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Duits voetbal

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Mijn Duits is niet zo heel best, dus kan iemand mij vertellen wat er bij die tekst staat?

"We want our throne back!"

"Germanys most hated club"

"TSG 18,99€ Hoppenheim"

"Football is only destroyed by one club, Hoffe and noone else"

"Thanks to those fucking energy drinks we have to diss ourselves"

"Not everyone can be a plastic club - Fuck RBL"

"Shoutout to the 4 PayTV-users watching ♥"

"Put traditionsless assholes into the stadium"

"El Plástico"

"Fortunately noone is watching this"

"Chocoshake instead of Red Bull - you cunt"

"Money rules"

"Red Asses"

"Dietmar Hopp - Patron with a heart"

"Only Sandhausen hates us like back in those days"

Bron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo.. gezellige boel daar dan zeg. Maar is Hoffenheim niet die club die door het geld van die SAP topman zo snel naar de Bundesliga gegaan is en nu een stabiele club is?

EDIT: Bedankt voor de vertaling :)

Klopt, Hoffenheim haalde toen in de 2. Bundesliga doodleuk ff voor 18 miljoen aan spelers (waaronder Carlos Eduardo voor 7 miljoen) en de twee seizoenen daarna trokken ze nog eens 12 en 16 miljoen uit zonder dat daar spelers tegenover stonden die vertrokken voor veel geld. Na 2007/2008, 2008/2009, 2009/2010 zijn de uitgaven wat meer gelijk aan de inkomsten van transfers. Hij stampte ook nog even een gloednieuw stadion uit de grond in de tussentijd :D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo.. gezellige boel daar dan zeg. Maar is Hoffenheim niet die club die door het geld van die SAP topman zo snel naar de Bundesliga gegaan is en nu een stabiele club is?

EDIT: Bedankt voor de vertaling :)

Als je dit leest dan snap je wel waarom RB Leipzig de meest gehate club van Duitsland is: Klik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prachtige beelden van Schweinsteiger vooraf. Fantastische speler, hopelijk kan z'n plaatsvervanger net zo'n carriere opbouwen.

Edit: Iets te grote foto's, in spoiler dus.

[spoiler=Afscheid Schweini]CrNtUaTWIAAVGBr.jpg:large

CrNt-01WYAAS16J.jpg

[tweet]771082133674819584[/tweet]

bewerkt door Markuss
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, die Schweinsteiger. Heb het toch eigenlijk altijd wel een overschatte voetballer gevonden, ook de laatste pakweg twee jaar was daar het beste al wel van af voor mijn gevoel. Natuurlijk een fantastische carrière gehad, alles gewonnen wat er te winnen viel en zal ook geheid een hele sympathieke kerel zijn maar had van mijn betreft de nationale ploeg twee jaar terug al mogen uitzwaaien. Podolski is ook gestopt begrijp ik? Prima keuzes, getuigt wel van zelfreflectie. Nu weer wat jeugd inpassen en ik ben benieuwd naar het Duitse elftal over twee jaar. Hopelijk weet men weer zo sprankelend te spelen als in 2010.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O god, hier komt de Einstein van het voetbal met zijn argumenten waar mijn hond een spontane hartverzakking van krijgt.

Daar komt hij juist nooit mee.

Denk dat het beeld van Schweini overschat komt door zijn matige 2 jaar bij Man United.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar komt hij juist nooit mee.

Denk dat het beeld van Schweini overschat komt door zijn matige 2 jaar bij Man United.

Zelfs maar één jaar toch?

Dortmund wil in de herfst de gesprekken gaan starten om het contract van Julian Weigl op te waarderen en te verlengen, wat mij betreft zo lang mogelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schweinsteiger heeft een paar geweldige jaren gehad. Met name toen hij een koppel vormde met Martinez. Is niet zo getalenteerd als de generatie erna (Muller, Ozil, Kroos etc) maar was een speler (samen met Podolski) die voor het eerst na een behoorlijk aantal donkere jaren weer voor hoop zorgde in Duitsland. Daarom vond ik het ook jammer dat hij gister zo afscheid nam, dat had tegen een ander land gemoeten, in Munchen. Dat had hij zeker wel verdiend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kun je wel om argumenten vragen, als je niet eens weet hoelang iemand ergens speelt houdt het op.

Die discussie van jullie mag je wel in een ander topic houden, laat deze er lekker schoon van. Al vind ik het wel vreemd dat als meneer Pino er één jaartje naast zit jij gelijk hier komt reageren, voel je (ook de ander) eens niet zo aangevallen.

On-topic:

[tweet]771326863138549761[/tweet]

Link naar opmerking
Deel via andere websites