sennid Geplaatst 30 augustus 2016 Share Geplaatst 30 augustus 2016 Mijn Duits is niet zo heel best, dus kan iemand mij vertellen wat er bij die tekst staat? "We want our throne back!" "Germanys most hated club" "TSG 18,99€ Hoppenheim" "Football is only destroyed by one club, Hoffe and noone else" "Thanks to those fucking energy drinks we have to diss ourselves" "Not everyone can be a plastic club - Fuck RBL" "Shoutout to the 4 PayTV-users watching ♥" "Put traditionsless assholes into the stadium" "El Plástico" "Fortunately noone is watching this" "Chocoshake instead of Red Bull - you cunt" "Money rules" "Red Asses" "Dietmar Hopp - Patron with a heart" "Only Sandhausen hates us like back in those days" Bron Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 30 augustus 2016 Share Geplaatst 30 augustus 2016 Zo.. gezellige boel daar dan zeg. Maar is Hoffenheim niet die club die door het geld van die SAP topman zo snel naar de Bundesliga gegaan is en nu een stabiele club is? EDIT: Bedankt voor de vertaling :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 30 augustus 2016 Share Geplaatst 30 augustus 2016 Serge Gnabry vermoedelijk naar Bayern München, speelde echt een goeie Olympische Spelen. Maar zal daar natuurlijk wel achter een bepaald rijtje komen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 30 augustus 2016 Share Geplaatst 30 augustus 2016 Serge Gnabry vermoedelijk naar Bayern München, speelde echt een goeie Olympische Spelen. Maar zal daar natuurlijk wel achter een bepaald rijtje komen.. Beter van niet... Betreft huur of transfer en hoeveel moneys? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 30 augustus 2016 Share Geplaatst 30 augustus 2016 Beter van niet... Betreft huur of transfer en hoeveel moneys? Transfer, zou dan meteen naar Werder Bremen gaan voor verhhur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 30 augustus 2016 Share Geplaatst 30 augustus 2016 Zo.. gezellige boel daar dan zeg. Maar is Hoffenheim niet die club die door het geld van die SAP topman zo snel naar de Bundesliga gegaan is en nu een stabiele club is? EDIT: Bedankt voor de vertaling :) Klopt, Hoffenheim haalde toen in de 2. Bundesliga doodleuk ff voor 18 miljoen aan spelers (waaronder Carlos Eduardo voor 7 miljoen) en de twee seizoenen daarna trokken ze nog eens 12 en 16 miljoen uit zonder dat daar spelers tegenover stonden die vertrokken voor veel geld. Na 2007/2008, 2008/2009, 2009/2010 zijn de uitgaven wat meer gelijk aan de inkomsten van transfers. Hij stampte ook nog even een gloednieuw stadion uit de grond in de tussentijd :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 30 augustus 2016 Share Geplaatst 30 augustus 2016 Zo.. gezellige boel daar dan zeg. Maar is Hoffenheim niet die club die door het geld van die SAP topman zo snel naar de Bundesliga gegaan is en nu een stabiele club is? EDIT: Bedankt voor de vertaling :) Als je dit leest dan snap je wel waarom RB Leipzig de meest gehate club van Duitsland is: Klik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 augustus 2016 Share Geplaatst 30 augustus 2016 Omdat iedereen ze haat (met goede redenen) heb ik er juist een soort van sympathie voor gekregen. En een DDR club in de 1.Bundesliga is ook wel leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 30 augustus 2016 Share Geplaatst 30 augustus 2016 Als je dit leest dan snap je wel waarom RB Leipzig de meest gehate club van Duitsland is: Klik Zo, dat verklaart wel het één en ander. Bedankt voor de link :). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 augustus 2016 Share Geplaatst 30 augustus 2016 Trek even een Red Bull open. Konoplyanka naar Schalke Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tommyboy82 Geplaatst 30 augustus 2016 Share Geplaatst 30 augustus 2016 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 31 augustus 2016 Share Geplaatst 31 augustus 2016 Duitsland-Finland nu op ZDF voor de liefhebbers (met dank aan [MENTION=4542]Simonsav[/MENTION]; voor de tip). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 31 augustus 2016 Share Geplaatst 31 augustus 2016 (bewerkt) Prachtige beelden van Schweinsteiger vooraf. Fantastische speler, hopelijk kan z'n plaatsvervanger net zo'n carriere opbouwen. Edit: Iets te grote foto's, in spoiler dus. [spoiler=Afscheid Schweini] [tweet]771082133674819584[/tweet] 31 augustus 2016 bewerkt door Markuss Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 1 september 2016 Share Geplaatst 1 september 2016 Goh, die Schweinsteiger. Heb het toch eigenlijk altijd wel een overschatte voetballer gevonden, ook de laatste pakweg twee jaar was daar het beste al wel van af voor mijn gevoel. Natuurlijk een fantastische carrière gehad, alles gewonnen wat er te winnen viel en zal ook geheid een hele sympathieke kerel zijn maar had van mijn betreft de nationale ploeg twee jaar terug al mogen uitzwaaien. Podolski is ook gestopt begrijp ik? Prima keuzes, getuigt wel van zelfreflectie. Nu weer wat jeugd inpassen en ik ben benieuwd naar het Duitse elftal over twee jaar. Hopelijk weet men weer zo sprankelend te spelen als in 2010. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 1 september 2016 Share Geplaatst 1 september 2016 Schweini was in zijn Bayern tijd echt wel top hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 1 september 2016 Share Geplaatst 1 september 2016 Helemaal mee eens Pino, vooral in het seizoen 2012/2013 vond ik Schweinsteiger/Javi Martinez beiden op VM echt een ijzersterk duo. Kroos daar vlak voor, fantastisch.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 september 2016 Share Geplaatst 1 september 2016 Schweini overschat jaja :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 1 september 2016 Share Geplaatst 1 september 2016 O god, hier komt de Einstein van het voetbal met zijn argumenten waar mijn hond een spontane hartverzakking van krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 1 september 2016 Share Geplaatst 1 september 2016 O god, hier komt de Einstein van het voetbal met zijn argumenten waar mijn hond een spontane hartverzakking van krijgt. Daar komt hij juist nooit mee. Denk dat het beeld van Schweini overschat komt door zijn matige 2 jaar bij Man United. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 1 september 2016 Share Geplaatst 1 september 2016 In 2010 een van de beste van de wereld, zo niet de beste. Door blessures geteisterd daarna vooral. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 1 september 2016 Share Geplaatst 1 september 2016 Daar komt hij juist nooit mee. Denk dat het beeld van Schweini overschat komt door zijn matige 2 jaar bij Man United. Zelfs maar één jaar toch? Dortmund wil in de herfst de gesprekken gaan starten om het contract van Julian Weigl op te waarderen en te verlengen, wat mij betreft zo lang mogelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 1 september 2016 Share Geplaatst 1 september 2016 In 2010 een van de beste van de wereld, zo niet de beste. Door blessures geteisterd daarna vooral. Niet normaal, heerlijke speler bij Bayern zeg. Ik had wel hoop dat hij nog zou gaan shinen bij Man Utd maar helaas er niet van gekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 september 2016 Share Geplaatst 1 september 2016 Kun je wel om argumenten vragen, als je niet eens weet hoelang iemand ergens speelt houdt het op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 1 september 2016 Share Geplaatst 1 september 2016 Schweinsteiger heeft een paar geweldige jaren gehad. Met name toen hij een koppel vormde met Martinez. Is niet zo getalenteerd als de generatie erna (Muller, Ozil, Kroos etc) maar was een speler (samen met Podolski) die voor het eerst na een behoorlijk aantal donkere jaren weer voor hoop zorgde in Duitsland. Daarom vond ik het ook jammer dat hij gister zo afscheid nam, dat had tegen een ander land gemoeten, in Munchen. Dat had hij zeker wel verdiend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 1 september 2016 Share Geplaatst 1 september 2016 Kun je wel om argumenten vragen, als je niet eens weet hoelang iemand ergens speelt houdt het op. Die discussie van jullie mag je wel in een ander topic houden, laat deze er lekker schoon van. Al vind ik het wel vreemd dat als meneer Pino er één jaartje naast zit jij gelijk hier komt reageren, voel je (ook de ander) eens niet zo aangevallen. On-topic: [tweet]771326863138549761[/tweet] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten