Pino Geplaatst 20 mei 2017 Share Geplaatst 20 mei 2017 Was ook copy right van VZ. Is ook het niveau van je posts ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 mei 2017 Share Geplaatst 20 mei 2017 BOEM! Shots fired, piew piew piew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 21 mei 2017 Share Geplaatst 21 mei 2017 Dit verklaart wel heel erg veel inderdaad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 mei 2017 Share Geplaatst 21 mei 2017 Mooi nieuws uit Duitsland, 1. FC Köln heeft voor het eerst in 25 jaar weer Europees voetbal gehaald. Ze zijn direct geplaatst voor de EL. Mooi voor je man. Modeste tot tranen geroerd, pitch invasion, bierdouche voor de trainer :D Zo enorm blij met EL, daar kunnen xe in NL of Engeland nog veel van leren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 21 mei 2017 Share Geplaatst 21 mei 2017 Mooi voor je man. Modeste tot tranen geroerd, pitch invasion, bierdouche voor de trainer :D Zo enorm blij met EL, daar kunnen xe in NL of Engeland nog veel van leren. Heerlijk toch zo'n club. Kan daar echt van genieten, al die filmpjes en dergelijke. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 21 mei 2017 Share Geplaatst 21 mei 2017 Oeh oeh hoe kan professor dokter Jonker dit nou overkomen :D Ook mooie karma voor een bepaalde speler van Wolfsburg. Speelden wel goed hoor, maarja, kijk dat team :r en die moeten nu playoffs 2. Bundesliga spelen. Was echt blij voor HSV, ben daar wel een beetje fan van. Mooie historie ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 21 mei 2017 Share Geplaatst 21 mei 2017 Speelden wel goed hoor, maarja, kijk dat team :r en die moeten nu playoffs 2. Bundesliga spelen. Was echt blij voor HSV, ben daar wel een beetje fan van. Mooie historie ook. Ik hoop elk jaar weer dat ze degraderen maar ze blijven de dans maar ontspringen:r. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 21 mei 2017 Share Geplaatst 21 mei 2017 Ik hoop elk jaar weer dat ze degraderen maar ze blijven de dans maar ontspringen:r. Is toch mooi joh, ze zijn nooit gedegradeerd hé. In 83 CL gewonnen ook en een gigantische achterban. Ze hebben ook een paar aardige spelers en een van de beste jeugdopleidingen van Duitsland. Prima cloep. Ik hoop wel dat Halilovic wat meer minuten maakt volgend seizoen, trainer vond dat ie niet hard genoeg werkte oid. En dan zou ik hem gewoon op rechts zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 21 mei 2017 Share Geplaatst 21 mei 2017 Speelden wel goed hoor, maarja, kijk dat team :r en die moeten nu playoffs 2. Bundesliga spelen. Was echt blij voor HSV, ben daar wel een beetje fan van. Mooie historie ook. Bij Wolfsburg zit toch intrinsieke kwaliteit genoeg om een EL-ticket te pakken? Ricardo Rodriguez, Luiz Gustavo, Guilavogui, Bazoer, Malli, Ntep, Kuba, Gomez,... Ok, sommigen hadden een zwak seizoen, maar dit is toch geen elftal dat op papier minder is dan Köln, Werder, Hertha, Freiburg of Hoffenheim. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 21 mei 2017 Share Geplaatst 21 mei 2017 Bij Wolfsburg zit toch intrinsieke kwaliteit genoeg om een EL-ticket te pakken? Ricardo Rodriguez, Luiz Gustavo, Guilavogui, Bazoer, Malli, Ntep, Kuba, Gomez,... Ok, sommigen hadden een zwak seizoen, maar dit is toch geen elftal dat op papier minder is dan Köln, Werder, Hertha, Freiburg of Hoffenheim. Ze moesten Hecking ook nooit ontslaan, want daarna hebben ze twee zwakke trainers aangesteld. Jonker heeft dat zooitje echt naar de afgrond gewerkt. Hoffenheim was overigens echt goed dit jaar jaar hoor, vergis je niet, Kramaric maakte er 15. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 21 mei 2017 Share Geplaatst 21 mei 2017 Ze moesten Hecking ook nooit ontslaan, want daarna hebben ze twee zwakke trainers aangesteld. Jonker heeft dat zooitje echt naar de afgrond gewerkt. Hoffenheim was overigens echt goed dit jaar jaar hoor, vergis je niet, Kramaric maakte er 15. Hoffenheim was fantastisch dit jaar ja. Maar op papier is hun ploeg toch hoogstens evenwaardig aan die van Wolfsburg imo. Laat staan de rest van de teams die ik opnoemde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 22 mei 2017 Share Geplaatst 22 mei 2017 Ook dat Leverkusen dat de nacompetitie maar met 4 punten meer ontloopt, met zo'n geweldige selectie. Had dit seizoen ook meer verwacht van Dortmund, voor het eerst in tijden hadden ze eindelijk eens een brede bank door de komst van Schürrle, Götze, Guerreiro, Dembélé, Rode etc. hadden. Maar enerzijds de zeer matige verdediging (vooral Ginter/Durm/Schmelzer) en anderzijds het rare roulatiesysteem van Thomas Tuchel hebben ervoor gezorgd dat ze het hebben laten afweten. De ene week een uitstekende prestatie in de voor mij beste BVB-formatie: 4-2-3-1 en de week erna stelt hij 5 andere spelers op in een 5-1-2-2 formatie. Van mij mag hij wel wat meer gaan houden aan een vaste groep spelers en een vaste formatie. Volgend jaar met in ieder geval de aankopen Ömer Toprak en Mahmoud Dahoud, waarschijnlijke verkoop van Ginter (Hoffenheim) en de terugkeer van Mario Götze hoop ik dat Dortmund het Bayern weer eens lastig kan maken. Dortmund is momenteel met een aantal andere ploegen in gevecht om Jann-Fiete Arp (mega-talent HSV) binnen te hengelen en hebben ze in de U15-jugend een megatalent rond lopen: de 12-jarige Moukoko (afgelopen seizoen overgekomen van FC Sankt Pauli. 32 goals in 20 duels als 12 jarige in een Onder 15 ploeg, de beste man is geboren in Kameroen dus dat zet wel iets van vraagtekens. [twitter]848175007956185088[/twitter] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 22 mei 2017 Share Geplaatst 22 mei 2017 Ziet er ouder uit in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 22 mei 2017 Share Geplaatst 22 mei 2017 Die zou je inderdaad geen 12 schatten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 22 mei 2017 Share Geplaatst 22 mei 2017 Ja, ik heb ook mijn twijfels. Er is één persoon die 100% zeker weet dat het klopt: de vader van Moukoko.. Hij heeft hem direct aangegeven bij z'n geboorte, althans dat zegt de beste man ;) Momenteel is Borussia Dortmund U19 - FC Bayen München U19 (met broertje van Mario Götze in de basis) bezig om het kampioenschap van Duitsland, er zijn zo'n 30.000 (!) toeschouwers aanwezig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 22 mei 2017 Share Geplaatst 22 mei 2017 30.000 man bij een onder 19 wedstrijd, dat is niet niets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 22 mei 2017 Share Geplaatst 22 mei 2017 (bewerkt) Zojuist officiële cijfer bekend: 33.450 toeschouwers op een maandagavond kampioenswedstrijd bij de A-junioren. De wedstrijd lijkt op penalty's uit te draaien. Edit: Trouwens @GAE EAGLES van harte gefeliciteerd met Europees voetbal met 1. FC Köln, fijne ploeg hoor. Ben benieuwd of jullie Subotic nog aan kunnen trekken van de zomer. Ik hoop zelf heel erg dat hij een kans gaat krijgen onder Tuchel of de mogelijke nieuwe trainer. 22 mei 2017 bewerkt door Markuss Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 22 mei 2017 Share Geplaatst 22 mei 2017 [quote name='Markuss']Zojuist officiële cijfer bekend: 33.450 toeschouwers op een maandagavond kampioenswedstrijd bij de A-junioren. De wedstrijd lijkt op penalty's uit te draaien. Edit: Trouwens @GAE EAGLES van harte gefeliciteerd met Europees voetbal met 1. FC Köln, fijne ploeg hoor. Ben benieuwd of jullie Subotic nog aan kunnen trekken van de zomer. Ik hoop zelf heel erg dat hij een kans gaat krijgen onder Tuchel of de mogelijke nieuwe trainer.[/QUOTE] Dat zijn hele mooie aantallen voor de maandagavond en helemaal voor een wedstrijd van een jeugdteam. Dank, een hele goede prestatie van een prima ploeg. Modeste was natuurlijk de absolute uitblinker met 25 goals, maar ook Osako, Hector (had overal heen gekund, maar bleef zijn club trouw) en Bittencourt (heerlijke speler) hebben een goed seizoen gedraaid. Zou mooi zijn als Neven wil blijven, prima ervaren speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 29 mei 2017 Share Geplaatst 29 mei 2017 Reus weer kruisbanden ingescheurd,,,,zonde zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 mei 2017 Share Geplaatst 29 mei 2017 Echt te triest idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 30 mei 2017 Share Geplaatst 30 mei 2017 Tüchel ontslagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 30 mei 2017 Share Geplaatst 30 mei 2017 Lag volgens de geruchten al een tijdje in de clinch met het bestuur en enkele belangrijke spelers, zal dan toch iets van waarheid in gezeten hebben. Benieuwd waar hij naartoe trekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 30 mei 2017 Share Geplaatst 30 mei 2017 Zat er aardig aan te komen ja, zag het eigenlijk al na het interview van Schmelzer toen zaterdag de DFB-Pokal gewonnen werd. Luciën Favre zal vermoedelijk de nieuwe trainer van BVB worden, kosten van die afkoopsom: € 5.000.000. Kosten om de Tuchel te lozen: € 2.000.000. Vind het enerzijds jammer, Tuchel liet veel jonge spelers meedoen en maakte ze ook echt beter (Pulisic, Weigl etc.) maar had ook een onvoorwaardelijk vertrouwen in spelers die constant teleurstelden (Ginter/Durm/Bender). Zijn rare opstellingen zal ik niet missen, met Klopp had je een vast patroon en vaak ook vaste spelers. Tuchel kon bijvoorbeeld op dinsdag 4-1-4-1 spelen, zaterdag's 4-2-3-1 en op woensdag dan weer 5-2-2-1. Ben benieuwd in hoeverre Dortmund zich nog gaat versterken en wie er gaan vertrekken. Mahmoud Dahoud en Ömer Toprak komen beide over en de kans dat Aubameyang vertrekt zal wel zo'n 90% zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 30 mei 2017 Share Geplaatst 30 mei 2017 Vind het echt een dwaze beslissing maar oké. Akkoord, hij schakelt veel in systemen maar dat vind ik niet per definitie negatief. Liever zo dan telkens hetzelfde stramien zoals je bij Ancelotti ziet. Nagelsmann wordt daar toch ook enorm voor bewierookt. Heb Dortmund alleszins nooit beter zien spelen dan onder Tuchel. Die kern werd dit seizoen toch ook serieus afgeroomd met het vertrek van steunpilaren als Hummels, Gundogan en Mkhitaryan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 30 mei 2017 Share Geplaatst 30 mei 2017 (bewerkt) Zeker een dwaze beslissing. Komt voor mij ook gewoon totaal uit te lucht gevallen, wat hadden ze daar bij het bestuur gedacht? Dat ze gingen kunnen concurreren met Bayern? Derde plaats, kwartfinale CL en bekerwinst met een relatief jonge selectie. Kan slechter hoor. Ik zag dit Dortmund trouwens met het jaar sterker worden onder leiding van Tuchel, maar helaas beslist het bestuur daar nu anders over. 30 mei 2017 bewerkt door Mathi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten