Spring naar bijdragen

Duits voetbal

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Wel interessant. Bayern staat soms met nóg meer mensen voor de bal dan Ajax. Lijkt me voornamelijk gehaald voor de linksback, want mocht hij eens centraal komen te staan is het bij elke lange bal meteen gevaarlijk (hallo Becker). Alhoewel ik het met een sloopkogel als De Ligt of Upamecano naast hem ook nog wel eens wil zien. Mooie kans voor hem in ieder geval, en dat op je 32e :< 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil kaarten kopen voor Dortmund dit jaar. Beetje mailcontact met hun gehad. Die geven aan dat een membership aan te raden is, snap ik commercieel gezien. Hoe halen jullie kaarten voor een thuispot?

Ik heb iig al kaarten voor Schalke Wolfsburg en Gladbach Augsburg. Gewoon vrije verkoop. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6-1-2023 om 15:35 zei Vitesse88:

Ik wil kaarten kopen voor Dortmund dit jaar. Beetje mailcontact met hun gehad. Die geven aan dat een membership aan te raden is, snap ik commercieel gezien. Hoe halen jullie kaarten voor een thuispot?

Ik heb iig al kaarten voor Schalke Wolfsburg en Gladbach Augsburg. Gewoon vrije verkoop. 

Je bedoelt Schalke tegen Wolfsburg en Gladbach tegen Augsburg? Of Dortmund tegen die 4 :P 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Vitesse88

Dortmund heb ik nog nooit een kaart voor gekocht, al staat dit wel op de agenda om nog te doen. Schalke regelen wij vaak via bekenden van ons daar (Schalke & Twente, je snapt 'm wel). Leverkusen zijn we ook al eens geweest en die hebben we gewoon via de site zelf in de losse verkoop gekocht, zaten we nog op de 2e rij en naast het uitvak ook. Was tegen Gladbach toen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Jotew:

@Vitesse88

Dortmund heb ik nog nooit een kaart voor gekocht, al staat dit wel op de agenda om nog te doen. Schalke regelen wij vaak via bekenden van ons daar (Schalke & Twente, je snapt 'm wel). Leverkusen zijn we ook al eens geweest en die hebben we gewoon via de site zelf in de losse verkoop gekocht, zaten we nog op de 2e rij en naast het uitvak ook. Was tegen Gladbach toen.

Gladbach is top, in principe kun je voor het hele half jaar kaarten kopen. We zitten daar ooo vrijwel naast het uitvak. Bij Schalke ook maar dan korte zijde :D Zag net kaarten voor Dortmund Augsburg maar 2x Augsburg hoeft van mij niet. Feyenoord Ajax die dag dus 2 vrienden kunnen sowieso niet. 

Is Leverkusen tof? Lees beetje meh verhalen daarover.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei Vitesse88:

Gladbach is top, in principe kun je voor het hele half jaar kaarten kopen. We zitten daar ooo vrijwel naast het uitvak. Bij Schalke ook maar dan korte zijde  Zag net kaarten voor Dortmund Augsburg maar 2x Augsburg hoeft van mij niet. Feyenoord Ajax die dag dus 2 vrienden kunnen sowieso niet. 

Wij hadden destijds een uitje vanuit de voetbal, ik was leider/trainer van de C1 destijds, en sindsdien gaan we elk jaar met oud begeleiding plus de fanatieke vaders die er vaak waren een weekendje weg. Ik vond het wel leuk qua sfeer, maargoed het is natuurlijk niet te vergelijken met Dortmund en Schalke qua grootte..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6-1-2023 om 15:35 zei Vitesse88:

Ik heb ze ik t verleden 2x gehaald via voetbaltickets xl geloof ik. Je kan ook even kijken bij voetbalticketsonline.nl. Dat is van Michiel Mikkers, die zat nog deels bij ons in de klas/opleiding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Vitesse88:

Gladbach is top, in principe kun je voor het hele half jaar kaarten kopen. We zitten daar ooo vrijwel naast het uitvak. Bij Schalke ook maar dan korte zijde :D Zag net kaarten voor Dortmund Augsburg maar 2x Augsburg hoeft van mij niet. Feyenoord Ajax die dag dus 2 vrienden kunnen sowieso niet. 

Tegen Köln wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Michaelinho*:

Ik heb ze ik t verleden 2x gehaald via voetbaltickets xl geloof ik. Je kan ook even kijken bij voetbalticketsonline.nl. Dat is van Michiel Mikkers, die zat nog deels bij ons in de klas/opleiding.

Dat laatste ga ik niet doen, kijk die prijzen :-D Keel vanmiddag in de ticketshop en zag kaartjes van 40 euro op de lange zijde. Helaas geen 2 of 3. Hou de verkoop wel dagelijks in de gaten. Tnx voor de tips iig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Bogatyr:

Pfffoeh Bremen krijgt 7.1 rond de oren..

Wil het er niet over hebben :nono:

Wat een dieptrieste wedstrijd. En het ergste is nog dat Köln maar zeven keer op doel heeft geschoten, ten tijde van de 7-1 zelfs maar zes keer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Tim&#x27;:

Wil het er niet over hebben :nono:

Wat een dieptrieste wedstrijd. En het ergste is nog dat Köln maar zeven keer op doel heeft geschoten, ten tijde van de 7-1 zelfs maar zes keer.

Ik schrok van de tussenstand man :classic_blink:. Bizarre off-day terwijl het seizoen als promovendus verder natuurlijk gewoon goed is. Zeker in vergelijk met Schalke en ook Stuttgart (geen promovendus, weet ik). 

Dortmund zal vandaag ook wel weer de matige lijn doorzetten helaas. Al kan de terugkeer van Haller misschien nog iets brengen. Ergens ook wel weer bijzonder, onder Rose was het niet geweldig. Maar die doet het met Leipzig gewoon prima. Terzic lijkt toch ook nog geen wondertrainer te zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites