Richarð. Geplaatst 2 maart 2022 Auteur Share Geplaatst 2 maart 2022 WIES - Soms Is het Te Laat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 maart 2022 Share Geplaatst 3 maart 2022 Low-Disappearing vind het heerlijk nummer en heb volgens last.fm al 98x gescrobbled Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 3 maart 2022 Auteur Share Geplaatst 3 maart 2022 Lucky Fonz III - Jongens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 maart 2022 Share Geplaatst 3 maart 2022 Bat For Lashes- The Boys of Summer, wauw. Kende hiervoor alleen nog nummer ''Laura'' dit is mooi gek, lang leven Daily Mixes... Benieuwd jullie hiervan vinden @Bolderbast @Erwin. @Tim' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 3 maart 2022 Share Geplaatst 3 maart 2022 Het origineel is verschrikkelijk dus het kan alleen maar beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 3 maart 2022 Share Geplaatst 3 maart 2022 Ik vind het origineel helemaal top, dit is absoluut niet mijn ding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 3 maart 2022 Share Geplaatst 3 maart 2022 Sorry Karel, maar ik kan hier ook niet veel mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 maart 2022 Share Geplaatst 4 maart 2022 Geen zorgen vrienden. Sorry is niet nodig, smaken verschillen 🙏👍 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 4 maart 2022 Share Geplaatst 4 maart 2022 Tijd voor een soul/disco/funk-dagje vandaag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 maart 2022 Share Geplaatst 4 maart 2022 Stromae - Multitude (album) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 4 maart 2022 Share Geplaatst 4 maart 2022 Léon - Circles. Album vandaag uitgekomen. Hoop dat het een mooie LP gaat zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 5 maart 2022 Share Geplaatst 5 maart 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 5 maart 2022 Share Geplaatst 5 maart 2022 12 uur geleden zei Tim': Maneater en Rich Girl, heerlijke nummers. Catchy. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 maart 2022 Share Geplaatst 6 maart 2022 Depeche Mode- Enjoy Silence ''Words are very unneccessary they can do only harm'' wat een lyric Wat een band uberhaupt ik vond deze , Cover Me(2017, relatief nieuw werk) en Just't cant Get Enough al geweldig. Nu ook Precious en Personal Jesus bv. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 6 maart 2022 Share Geplaatst 6 maart 2022 Op 5-3-2022 om 12:41 zei Tim': Ben jij dit toevallig ook aan het luisteren naar aanleiding van hun nieuw uitgebrachte werk? Zwaar onderschatte groep wel verder. Bizar dat ze geen enkele notering in de top 2000 hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 maart 2022 Share Geplaatst 6 maart 2022 Arcade Fire- Reflektor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 6 maart 2022 Share Geplaatst 6 maart 2022 2 uur geleden zei Grote Ree: Ben jij dit toevallig ook aan het luisteren naar aanleiding van hun nieuw uitgebrachte werk? Zwaar onderschatte groep wel verder. Bizar dat ze geen enkele notering in de top 2000 hebben. Helemaal eens! Vorig jaar stonden ze er twee keer in, de laatste keer niet. Ik denk dat hun probleem met name is dat iedereen hun nummers wel kent, maar niet weet wie ze heeft gemaakt. Ik heb in ieder geval altijd al een enorm zwak voor ze gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 7 maart 2022 Share Geplaatst 7 maart 2022 15 uur geleden zei Grote Ree: Ben jij dit toevallig ook aan het luisteren naar aanleiding van hun nieuw uitgebrachte werk? Zwaar onderschatte groep wel verder. Bizar dat ze geen enkele notering in de top 2000 hebben. Nee, niet eens. Dat nieuwe werk moet ik dan even bekijken. Ik bedacht gewoon even om dit inderdaad flink onderschatte duo even wat welverdiende luisterminuten te geven, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 maart 2022 Share Geplaatst 7 maart 2022 20 uur geleden zei Grote Ree: Ben jij dit toevallig ook aan het luisteren naar aanleiding van hun nieuw uitgebrachte werk? Zwaar onderschatte groep wel verder. Bizar dat ze geen enkele notering in de top 2000 hebben. Luister deze nu op werk hier buiten. Twee tiener jongens zeiden net ook al wat lekker muziekje. Mooi nummer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 7 maart 2022 Share Geplaatst 7 maart 2022 (bewerkt) Geweldige film, goed nummer: fabuleuze scène. 7 maart 2022 bewerkt door Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 8 maart 2022 Share Geplaatst 8 maart 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 maart 2022 Share Geplaatst 9 maart 2022 Creedence Clearwater Revival- Down On The Corner Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 maart 2022 Share Geplaatst 10 maart 2022 Van kennisje van me. Vindt echt heel mooi. Schitterend! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 11 maart 2022 Share Geplaatst 11 maart 2022 Goed onderwerp om aan te kaarten. Videoclip verteld het verhaal van het liedje wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 11 maart 2022 Share Geplaatst 11 maart 2022 Delphic - Clarion Call Delphic - Ppp Delphic - Baiya Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten