Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Kraak 't of Smaak 't #6

Richarð.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 879
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Walgelijk. Standaard singer-songwriter liedje met een haast banale ééntonigheid en typische schoolband-stem. Smerig en nietszeggend tegelijkertijd. -1.

Geniaal nummer. Lekker en veelzeggend tegelijkertijd. Dikke +1

Hebben jullie al verkering?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sam hunt zich naar een score van -14.

A Perfect Circle - The Package Zeus

fn0hy-8vTeE

Huisregels:

- Elke dag rond 18:00 zal het volgende nummer gepost worden door mij

- Gebruik +1 of -1. Post zonder zullen niet meetellen

- Motivatie is niet verplicht, maar wordt wel altijd gewaardeerd

- Kijk of je nummer niet al een keer voorbij is gekomen

- Max. 2 nummers per persoon op de wachtlijst

- Alle genres zijn toegestaan

- Het nummer móet op Youtube of Soundcloud te staan

- Ingezonden nummers móeten voorzien worden van een link naar YT of SC

Top 10

+5 Eefje de Visser - Scheef

0 Benjamine Clementine - Cornerstone

-2 Andrew McMahon In the Wilderness - Cecilia and the Satellite

-5 Anderson .Paak ft. The Game & Sonyae Elise - Room in Here

-6 Iris Penning - Onvoorstelbaar Onvoorspelbaar

-11 People You Know - Bigger Things

-14 Sam Hunt - Cop Car

-15 Gers Pardoel - Met Mij

[spoiler=Overige Nummers]-

[spoiler=Wachtlijst]Ringo Deathstarr - Rip IQ187y5sH3E Yves

Joanna Newsom - Leaving the City keke7BGzJPI Keko

Thundercat - Them Changes sBM5T4fHucA Justin

J. Cole ft. TLC - Crooked Smile 2KK_Mxbc91I JanVertonghen'

Volbeat - The Devil's Bleeding Crown YlWke6jK4rI sennid

Kygo - Epsilon ME_HnkOcJl4 Thomassje123

Bipolar Sunshine - Daydreamer JhBa8LekChU Magikarp

Moderat - Reminder cJwsNUoazUg Kyrill

Flume ft. Tove Lo - Say It

RobBouwman

Common ft Lauryn Hill - Retrospect for Life VzZVNFYleb8 Östlund

Atmosphere - Last to Say 9uEJi0x-49E Rensationeel.

Fyfe - Solace oLGnR0UldCM Chiemel

Nothing But Thieves - If I Get High xWpEZguQE8E pecswollenaer

Austin Plaine - Never Come Back Again REUPPN33tBs bas2204

Akwasi - Dorst MiwTYPLUkSg Kloppie

Dave Gahan & Soulsavers - All of This and Nothing cXzppoqAaRc Zeus

Stillwave - Tarmac Plains fLtVQ2ztzks Keko

Billy Currington - Hey Girl ek4Zsw5_p0g JanVertonghen'

K's Choice - Shadowman d85AC7dD3LM Niejo101

Foals - Snake Oil Ye-Ziai0HLw Magikarp

Amber Arcades: Fading Lines IsHc8Hce_D0 Richarð.

Josef Salvat - Punchline 953jqlt88ZE Justin

Miss Montreal ft. Will Knox - Thank You zDVTQSAbUiQ 007mark

Part Company - Babar a6OGHhiXLNc Chiemel

Praying Mantis - The One EOl5C-eL1zI bas2204

Deerhunter - Snakeskin CG6jk5Q90DA Yves

[spoiler=Mentions] [MENTION=3991]Jasper.[/MENTION]; [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; [MENTION=7213]Niejo101[/MENTION]; [MENTION=23359]RobBouwman[/MENTION]; [MENTION=2872]Djordison[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=139]Niels[/MENTION]; [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; [MENTION=6882]Keko[/MENTION]; [MENTION=19010]Tomas.[/MENTION]; [MENTION=5099]Kloppie[/MENTION]; [MENTION=5638]MetalMichael[/MENTION]; [MENTION=4387]Starálfur[/MENTION]; [MENTION=21212]007mark[/MENTION]; [MENTION=32665]pecswollenaer[/MENTION]; [MENTION=15750]bas2204[/MENTION]; [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; [MENTION=19189]henkyh[/MENTION]; [MENTION=8910]Baddoo[/MENTION]; [MENTION=32488]Ajaciedjee[/MENTION]; [MENTION=26726]Yves[/MENTION]; [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; [MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION]; [MENTION=6154]Kweekie[/MENTION]; [MENTION=26302]sennid[/MENTION];

bewerkt door Richarð.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klinkt alsof ik in een gesloten inrichting zit met een zware depressie. Vind die stem ook niet zo aansprekend, klinkt als zo een kreunend Amerikaans 'emorock'band zangertje. Een beetje zware muziek kan ik waarderen, maar dit doet me werkelijk compleet niks, saai en voorspelbaar is inderdaad een goede omschrijving (zoals de heer onder mij zegt). -1

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overdreven pretentieus plaatje. Beetje Tool, maar dan zonder allure. Het is saai, voorspelbaar en het duurt lang. -1

Hadden we 't eventjes geleden niet over jezelf tegenspreken? Textbook material, deze. De link naar Toll kan ik echter wel begrijpen, maar ik vo:nd deze A Perfect Circle niet noodzakelijk slechter.

De trage opbouw van het nummer, die duistere ondertoon zinde mij wel. De overgang vond ik te abrupt, de riffs hierin te stereotiepe metal. Wanneer daar het refrein in werd herhaald, en hoe daarna het nummer mooi strak afbouwde en weggleed naar de stilte had de song me weer beet. Ondanks de punten van kritiek een dikke +1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wou minnen omdat het Zeus is maar het nummer is niet mijn stijl maar ik mag het zowaar wel. Dus ik geef +1

Potverdikkie Karel. Ik wou ookal zeggen. 'Komt van Zeus dus een -1'

Vond de opbouw wel mooi, alleen die overgang :cab: . Wat een verschrikking, alsnog een -1 dus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hadden we 't eventjes geleden niet over jezelf tegenspreken? Textbook material, deze. De link naar Toll kan ik echter wel begrijpen, maar ik vo:nd deze A Perfect Circle niet noodzakelijk slechter.

De trage opbouw van het nummer, die duistere ondertoon zinde mij wel. De overgang vond ik te abrupt, de riffs hierin te stereotiepe metal. Wanneer daar het refrein in werd herhaald, en hoe daarna het nummer mooi strak afbouwde en weggleed naar de stilte had de song me weer beet. Ondanks de punten van kritiek een dikke +1

Geef die BM nu niet de aandacht. :D Die wil altijd alleen overdreven controversieel doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet mijn soort muziek -1

No offence maar dat vind ik hier in dit topic niet echt een argument... Als je hier alleen maar gaat plussen wat wel je soort muziek is schiet natuurlijk ook niet op.. Je kan best iets dat niet jouw soort muziek is waarderen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieden die zeuren over 'de overgang' moeten maar eens minder commerciële rotzooi gaan beluisteren. Dat heet dynamiek, beste mensen. Komt met regelmaat voor in expressionistische muziek. Wat een reacties verder ook. Pretentieus, saaie tekst, langdradig.. Die laatste twee kan je typeren als dommig en bekrompen en pretentieus is dit totaal niet. Gelaagdheid? Ja, zeker. Wennen misschien, maar dat heb je met kunst. Iets pretentieus noemen is vaak een teken van eigen onbegrip en/of intellectuele tekortkoming, zéér smerig om het dan op zoiets zwaars te gooien. A Perfect Circle is een band met een zeer eigen sound, sfeerbeleving en ziel, dat heeft weinig tot niets met het al dan niet 'pretentieus zijn' te maken.

Jammer om te moeten constateren dat dit soort muziek de pet van een aantal leden te boven gaat. Uiteraard een +1 van mijn kant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites