Regis Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Simpel. Neen. -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Het niveau tot nu toe is om te janken, -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Veels te zoetsappig en te simpel dat liedje van Sam Hunt, meer iets voor mijn 11 jarig nichtje. -1 Wordt tijd voor iets anders, tot nu toe is het nog allemaal wat te simpel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Walgelijk. Standaard singer-songwriter liedje met een haast banale ééntonigheid en typische schoolband-stem. Smerig en nietszeggend tegelijkertijd. -1. Geniaal nummer. Lekker en veelzeggend tegelijkertijd. Dikke +1 Hebben jullie al verkering? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Zeker, maar niet met hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Sowieso al niet mijn muziek maar toch te saai helaas -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Ik heb Moderat ingezonden... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 26 april 2016 Auteur Share Geplaatst 26 april 2016 (bewerkt) Sam hunt zich naar een score van -14. A Perfect Circle - The Package Zeus fn0hy-8vTeE Huisregels: - Elke dag rond 18:00 zal het volgende nummer gepost worden door mij - Gebruik +1 of -1. Post zonder zullen niet meetellen - Motivatie is niet verplicht, maar wordt wel altijd gewaardeerd - Kijk of je nummer niet al een keer voorbij is gekomen - Max. 2 nummers per persoon op de wachtlijst - Alle genres zijn toegestaan - Het nummer móet op Youtube of Soundcloud te staan - Ingezonden nummers móeten voorzien worden van een link naar YT of SC Top 10 +5 Eefje de Visser - Scheef 0 Benjamine Clementine - Cornerstone -2 Andrew McMahon In the Wilderness - Cecilia and the Satellite -5 Anderson .Paak ft. The Game & Sonyae Elise - Room in Here -6 Iris Penning - Onvoorstelbaar Onvoorspelbaar -11 People You Know - Bigger Things -14 Sam Hunt - Cop Car -15 Gers Pardoel - Met Mij [spoiler=Overige Nummers]- [spoiler=Wachtlijst]Ringo Deathstarr - Rip IQ187y5sH3E Yves Joanna Newsom - Leaving the City keke7BGzJPI Keko Thundercat - Them Changes sBM5T4fHucA Justin J. Cole ft. TLC - Crooked Smile 2KK_Mxbc91I JanVertonghen' Volbeat - The Devil's Bleeding Crown YlWke6jK4rI sennid Kygo - Epsilon ME_HnkOcJl4 Thomassje123 Bipolar Sunshine - Daydreamer JhBa8LekChU Magikarp Moderat - Reminder cJwsNUoazUg Kyrill Flume ft. Tove Lo - Say It RobBouwman Common ft Lauryn Hill - Retrospect for Life VzZVNFYleb8 Östlund Atmosphere - Last to Say 9uEJi0x-49E Rensationeel. Fyfe - Solace oLGnR0UldCM Chiemel Nothing But Thieves - If I Get High xWpEZguQE8E pecswollenaer Austin Plaine - Never Come Back Again REUPPN33tBs bas2204 Akwasi - Dorst MiwTYPLUkSg Kloppie Dave Gahan & Soulsavers - All of This and Nothing cXzppoqAaRc Zeus Stillwave - Tarmac Plains fLtVQ2ztzks Keko Billy Currington - Hey Girl ek4Zsw5_p0g JanVertonghen' K's Choice - Shadowman d85AC7dD3LM Niejo101 Foals - Snake Oil Ye-Ziai0HLw Magikarp Amber Arcades: Fading Lines IsHc8Hce_D0 Richarð. Josef Salvat - Punchline 953jqlt88ZE Justin Miss Montreal ft. Will Knox - Thank You zDVTQSAbUiQ 007mark Part Company - Babar a6OGHhiXLNc Chiemel Praying Mantis - The One EOl5C-eL1zI bas2204 Deerhunter - Snakeskin CG6jk5Q90DA Yves [spoiler=Mentions] [MENTION=3991]Jasper.[/MENTION]; [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; [MENTION=7213]Niejo101[/MENTION]; [MENTION=23359]RobBouwman[/MENTION]; [MENTION=2872]Djordison[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=139]Niels[/MENTION]; [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; [MENTION=6882]Keko[/MENTION]; [MENTION=19010]Tomas.[/MENTION]; [MENTION=5099]Kloppie[/MENTION]; [MENTION=5638]MetalMichael[/MENTION]; [MENTION=4387]Starálfur[/MENTION]; [MENTION=21212]007mark[/MENTION]; [MENTION=32665]pecswollenaer[/MENTION]; [MENTION=15750]bas2204[/MENTION]; [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; [MENTION=19189]henkyh[/MENTION]; [MENTION=8910]Baddoo[/MENTION]; [MENTION=32488]Ajaciedjee[/MENTION]; [MENTION=26726]Yves[/MENTION]; [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; [MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION]; [MENTION=6154]Kweekie[/MENTION]; [MENTION=26302]sennid[/MENTION]; 26 april 2016 bewerkt door Richarð. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 (bewerkt) Klinkt alsof ik in een gesloten inrichting zit met een zware depressie. Vind die stem ook niet zo aansprekend, klinkt als zo een kreunend Amerikaans 'emorock'band zangertje. Een beetje zware muziek kan ik waarderen, maar dit doet me werkelijk compleet niks, saai en voorspelbaar is inderdaad een goede omschrijving (zoals de heer onder mij zegt). -1 26 april 2016 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bm Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Overdreven pretentieus plaatje. Beetje Tool, maar dan zonder allure. Het is saai, voorspelbaar en het duurt lang. -1 Verder een verzoek aan [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; Mag ik uit de mentions. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ajaciedjee Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Klinkt inderdaad zwaar en niet echt vrolijk ofzo, hoeft van mij niet maar ik geef dit toch een -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Pfoe. Erg langdradig en wat een rare overgang opeens :cab: Saaie tekst, irritante zeikstem. Dit is echt 3x niks: -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Ik wou minnen omdat het Zeus is maar het nummer is niet mijn stijl maar ik mag het zowaar wel. Dus ik geef +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pecswollenaer Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Nee dit nummer heeft het niet -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Overdreven pretentieus plaatje. Beetje Tool, maar dan zonder allure. Het is saai, voorspelbaar en het duurt lang. -1 Hadden we 't eventjes geleden niet over jezelf tegenspreken? Textbook material, deze. De link naar Toll kan ik echter wel begrijpen, maar ik vo:nd deze A Perfect Circle niet noodzakelijk slechter. De trage opbouw van het nummer, die duistere ondertoon zinde mij wel. De overgang vond ik te abrupt, de riffs hierin te stereotiepe metal. Wanneer daar het refrein in werd herhaald, en hoe daarna het nummer mooi strak afbouwde en weggleed naar de stilte had de song me weer beet. Ondanks de punten van kritiek een dikke +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Ik wou minnen omdat het Zeus is maar het nummer is niet mijn stijl maar ik mag het zowaar wel. Dus ik geef +1 Potverdikkie Karel. Ik wou ookal zeggen. 'Komt van Zeus dus een -1' Vond de opbouw wel mooi, alleen die overgang :cab: . Wat een verschrikking, alsnog een -1 dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Hadden we 't eventjes geleden niet over jezelf tegenspreken? Textbook material, deze. De link naar Toll kan ik echter wel begrijpen, maar ik vo:nd deze A Perfect Circle niet noodzakelijk slechter. De trage opbouw van het nummer, die duistere ondertoon zinde mij wel. De overgang vond ik te abrupt, de riffs hierin te stereotiepe metal. Wanneer daar het refrein in werd herhaald, en hoe daarna het nummer mooi strak afbouwde en weggleed naar de stilte had de song me weer beet. Ondanks de punten van kritiek een dikke +1 Geef die BM nu niet de aandacht. :D Die wil altijd alleen overdreven controversieel doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Voor mij ook absoluut een +1. Heel fijn mysterieuze start, met een prima opbouw. Overgang was voor mij juist prima, net als de afbouw daarna. Compleet plaatje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Typisch James Maynard Keenan-nummer. Nerveuze opbouw met veel opgekropte, onderhuidse emoties en dan een plotse explosie. Niet van het niveau Tool dit, maar nog steeds beter dan het gros van de muziek in de wereld. +1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Niet mijn soort muziek -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Niet mijn soort muziek -1 No offence maar dat vind ik hier in dit topic niet echt een argument... Als je hier alleen maar gaat plussen wat wel je soort muziek is schiet natuurlijk ook niet op.. Je kan best iets dat niet jouw soort muziek is waarderen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 En dat doet ie blijkbaar niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Lieden die zeuren over 'de overgang' moeten maar eens minder commerciële rotzooi gaan beluisteren. Dat heet dynamiek, beste mensen. Komt met regelmaat voor in expressionistische muziek. Wat een reacties verder ook. Pretentieus, saaie tekst, langdradig.. Die laatste twee kan je typeren als dommig en bekrompen en pretentieus is dit totaal niet. Gelaagdheid? Ja, zeker. Wennen misschien, maar dat heb je met kunst. Iets pretentieus noemen is vaak een teken van eigen onbegrip en/of intellectuele tekortkoming, zéér smerig om het dan op zoiets zwaars te gooien. A Perfect Circle is een band met een zeer eigen sound, sfeerbeleving en ziel, dat heeft weinig tot niets met het al dan niet 'pretentieus zijn' te maken. Jammer om te moeten constateren dat dit soort muziek de pet van een aantal leden te boven gaat. Uiteraard een +1 van mijn kant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Je kan het ook typeren als een andere mening. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Gvd wat een kerel ben je toch he. :r :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten