JanVertonghen Geplaatst 5 mei 2016 Share Geplaatst 5 mei 2016 Leuk 'muziekje' voor bij het filmpje, maar niet meer dan dat. Heeft imo echt beelden nodig om het liedje te ondersteunen, waardoor ik het eigenlijk al niks vind. -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 mei 2016 Share Geplaatst 5 mei 2016 Eigen inzending.. Clip is mooi maar nummer is zonder ook uitstekend. Staat of valt echt niet met de clip, je moet ook even aan wennen allicht +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 5 mei 2016 Share Geplaatst 5 mei 2016 Kende Moderat al. Is allemaal wel aardig en kan niet zeggen dat het slecht is, dus een kleine +1. Fan zal ik echter nooit worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 5 mei 2016 Share Geplaatst 5 mei 2016 Ik heb het echt geprobeerd maar helaas moet ik hem toch kraken. -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 5 mei 2016 Share Geplaatst 5 mei 2016 Klinkt wel aardig. Lijkt mij iets typisch voor iets wat leuker gaat worden na het vaker geluisterd te hebben. Wel een +1 waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 6 mei 2016 Share Geplaatst 6 mei 2016 Moderat :< Altijd +1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 6 mei 2016 Share Geplaatst 6 mei 2016 Op het begin dacht ik; gadverdamme. Na een tijdje was het iets beter, maar al met al nog steeds geen leuk nummer. -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 6 mei 2016 Share Geplaatst 6 mei 2016 Onvermijdelijk gaat de clip ook parten spelen bij de beoordeling, en die was erg onderhoudend. Los daarvan kon ik het nummer ook best pruimen. De zanger heeft verre van de subtiliteit noch dat unieke in zijn stem wat een Thom Yorke heeft, toch was Radiohead niet ver af. [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; is de eerste die mijn muzikaal referentiekader - bij velen hier toch wel érg beperkt - wat weet uit te breiden, want van Moderat wil ik meer horen. Vet! +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 6 mei 2016 Share Geplaatst 6 mei 2016 Ja Moderat is goed, ook ooit al een songfestival gewonnen hier meen ik. +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 6 mei 2016 Share Geplaatst 6 mei 2016 Moderat vind ik altijd wel lekker. +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 6 mei 2016 Share Geplaatst 6 mei 2016 Tja had al eens een album van Moderat geluisterd en begreep de hype al niet helemaal. Het is veilig en daarom een beetje saai. Nummer start eigenlijk nooit echt goed op, klinkt meer als een intro voor een volgend numer dan dat het daadwerkelijk een op zich zelf staand nummer is. Vermaak me hier niet echt mee. -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 6 mei 2016 Share Geplaatst 6 mei 2016 Weet niet precies wat ik ermee moet, maar het klinkt niet verkeerd. Heeft wel wat. +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 6 mei 2016 Share Geplaatst 6 mei 2016 Neen, niet voor mij. Iets te hoog sprookjes-gehalte, en dan doel ik uiteraard op de muziek. Te hoog, te net, te veel tikkeltjes en ritseltjes. -1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 6 mei 2016 Share Geplaatst 6 mei 2016 Onvermijdelijk gaat de clip ook parten spelen bij de beoordeling, en die was erg onderhoudend. Los daarvan kon ik het nummer ook best pruimen. De zanger heeft verre van de subtiliteit noch dat unieke in zijn stem wat een Thom Yorke heeft, toch was Radiohead niet ver af. [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; is de eerste die mijn muzikaal referentiekader - bij velen hier toch wel érg beperkt - wat weet uit te breiden, want van Moderat wil ik meer horen. Vet! +1 De alwetende muziekkenner uithangen, maar Moderat niet kennen?:cab: :cab: Nouja, je bent in ieder geval eerlijk.. Dan mijn beoordeling: Het is aardig. Het heeft potentie, maar ik mis het soort duisternis dat Burial bijvoorbeeld wel heel goed neer weet te zetten. Het is iets te vrijblijvend. Ze kunnen nog beter. Maar nog wel van zo'n niveau dat ik het +1 geef. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 6 mei 2016 Share Geplaatst 6 mei 2016 Ben nu toch wel ff hele album aant luisteren. Heb het nog niet afgezet :). Moet het nog wat vaker gaan luisteren om te kijken of er een pareltje tussenzit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 6 mei 2016 Share Geplaatst 6 mei 2016 De alwetende muziekkenner uithangen, maar Moderat niet kennen?:cab: :cab: Nouja, je bent in ieder geval eerlijk.. Dan mijn beoordeling: Het is aardig. Het heeft potentie, maar ik mis het soort duisternis dat Burial bijvoorbeeld wel heel goed neer weet te zetten. Het is iets te vrijblijvend. Ze kunnen nog beter. Maar nog wel van zo'n niveau dat ik het +1 geef. Ik zie mezelf allerminst als een alwetende muziekkenner, wel als iemand die zijn mening graag nuanceert, dus moet jij me maar 's concreet aantonen waar ik dit pretendeer te zijn. Dat of je lult uit je nek :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 6 mei 2016 Share Geplaatst 6 mei 2016 Neen, niet voor mij. Iets te hoog sprookjes-gehalte, en dan doel ik uiteraard op de muziek. Te hoog, te net, te veel tikkeltjes en ritseltjes. -1. Zeg Zeug, zo gaat die vlieger niet op hoor, ik gaf een plus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 6 mei 2016 Share Geplaatst 6 mei 2016 (bewerkt) Ik zie mezelf allerminst als een alwetende muziekkenner, wel als iemand die zijn mening graag nuanceert, dus moet jij me maar 's concreet aantonen waar ik dit pretendeer te zijn. Dat of je lult uit je nek :D Ik heb helemaal geen zin om je postgeschiedenis uit te pluizen. Het is me opgevallen. Ipv nuance vind ik je toon juist hautain ('jullie hebben een beperkt referentiekader'). Terwijl ik het vaak met je eens ben bekruipt mij dikwijls een tegenstrijdig gevoel. Ik had dat ook bij Pieter Zwart (Catenaccio , nu ook VI). Dat wil ik je op z'n minst even zeggen. 6 mei 2016 bewerkt door Niels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 mei 2016 Share Geplaatst 6 mei 2016 Ben nu toch wel ff hele album aant luisteren. Heb het nog niet afgezet :). Moet het nog wat vaker gaan luisteren om te kijken of er een pareltje tussenzit. Goed bezig!! Ik vind deze ook niet beste van t album nee maar die anderen staan niet op youtube helaas.. The Intruder bijvoorbeeld of Ghost Mother vind ik geweldig alleen ze hebben geen Soundcloud/YT linkje :( [MENTION=26726]Yves[/MENTION]; Dankuwel vriend!!(y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 6 mei 2016 Share Geplaatst 6 mei 2016 Ik heb helemaal geen zin om je postgeschiedenis uit te pluizen. Het is me opgevallen. Ipv nuance vind ik je toon juist hautain ('jullie hebben een beperkt referentiekader'). Terwijl ik het vaak met je eens bent bekruipt mij dikwijls een tegenstrijdig gevoel. Ik had dat ook bij Pieter Zwart (Catenaccio , nu ook VI). Dat wil ik je op z'n minst even zeggen. In dat geval waardeer ik dat je me dit ook gewoon zegt ipv zwijgen en je eraan ergeren. Of het nou meteen mijn verdere beoordelingen zal beïnvloeden betwijfel ik echter. En je kan overigens toch niet ontkennen dat een aantal mensen erg genre-typisch gaan beoordelen, en alles wat buiten dat genre valt krijgt nauwelijks een kans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 6 mei 2016 Share Geplaatst 6 mei 2016 Vind dit toch wel lekker. Kende ze ook al wel vaag, maar nooit echt veel van ze geluisterd. Misschien toch maar meer gaan doen. +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 6 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 6 mei 2016 Moderat eindigt op +4, goed voor een gedeelde derde plaats. Flume ft. Tove Lo - Say It RobBouwman [soundcloud] [/soundcloud] Huisregels: - Elke dag rond 18:00 zal het volgende nummer gepost worden door mij - Gebruik +1 of -1. Post zonder zullen niet meetellen - Motivatie is niet verplicht, maar wordt wel altijd gewaardeerd - Kijk of je nummer niet al een keer voorbij is gekomen - Max. 2 nummers per persoon op de wachtlijst - Alle genres zijn toegestaan - Het nummer móet op Youtube of Soundcloud te staan - Ingezonden nummers móeten voorzien worden van een link naar YT of SC Top 10 +7 Bipolar Sunshine - Daydreamer +5 Eefje de Visser - Scheef +4 Moderat - Reminder +4 Joanna Newsom - Leaving the City +2 Thundercat - Them Changes +2 J. Cole ft. TLC - Crooked Smile 0 Benjamine Clementine - Cornerstone -2 Andrew McMahon In the Wilderness - Cecilia and the Satellite -3 Kygo - Epsilon -4 A Perfect Circle - The Package [spoiler=Overige Nummers]-5 Anderson .Paak ft. The Game & Sonyae Elise - Room in Here -6 Iris Penning - Onvoorstelbaar Onvoorspelbaar -8 Ringo Deathstarr - Rip -10 Volbeat - The Devil's Bleeding Crown -11 People You Know - Bigger Things -14 Sam Hunt - Cop Car -15 Gers Pardoel - Met Mij [spoiler=Wachtlijst]Common ft Lauryn Hill - Retrospect for Life VzZVNFYleb8 Östlund Atmosphere - Last to Say 9uEJi0x-49E Rensationeel. Ciaran McMeeken - City bKfYOtS0zFk Tomas. Wax - Continue yEbTPtMEVYY De Stroot Fyfe - Solace oLGnR0UldCM Chiemel Nothing But Thieves - If I Get High xWpEZguQE8E pecswollenaer Austin Plaine - Never Come Back Again REUPPN33tBs bas2204 Akwasi - Dorst MiwTYPLUkSg Kloppie Dave Gahan & Soulsavers - All of This and Nothing cXzppoqAaRc Zeus Stillwave - Tarmac Plains fLtVQ2ztzks Keko Billy Currington - Hey Girl ek4Zsw5_p0g JanVertonghen' K's Choice - Shadowman d85AC7dD3LM Niejo101 Foals - Snake Oil Ye-Ziai0HLw Magikarp Amber Arcades - Fading Lines IsHc8Hce_D0 Richarð. Josef Salvat - Punchline 953jqlt88ZE Justin Miss Montreal ft. Will Knox - Thank You zDVTQSAbUiQ 007mark Damu the Fudgemunk ft. Raw Poetic cDzFbnx7Wks Marc. John Grant - Disappointing U2Ig4sMURdc Erwin. Noisecontrollers - Down Down (Down Version) CUKYCUrplUY lennard95 Fort Minor - Kenji pUBKcOZjX6g Dysproz Justice - Phantom Pt. 1.5 diPTJ77GnOI MetalMichael Part Company - Babar a6OGHhiXLNc Chiemel Praying Mantis - The One EOl5C-eL1zI bas2204 Deerhunter - Snakeskin CG6jk5Q90DA Yves Squarepusher - Unreal Square A4r_94EvDZ4 Hansje Zack Hemsey - See What I've Become lWDYAJ2-Y1E Zeus D'Angelo - Really Love mVsQwJfWzoI The Kerfts Tegan and Sara - Boyfriend HJOHoiPGpac sennid Mark With a K - See Me Now (Da Tweekaz Remix) 07EzhCqAu5g Thomassje123 Indian Askin - Answer Iso5nr6V6uo Richarð. BOY - Little Numbers zsyjS_vJfkw Tomas. Marcus Marr & Chet Faker - Trouble With Us JAd--mEjcco Justin Yeasayer - I Am Chemistry 7XzqCUbiPc4 Erwin. +44 - When Your Heart Stops Beating 2nWv2Hz_GXs Dysproz Machine Head - Darkness Within EjP1w3MIZsg MetalMichael Isaac Delusion - She Pretends q7FStENUVUk Niels [spoiler=Mentions] [MENTION=3991]Jasper.[/MENTION]; [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; [MENTION=7213]Niejo101[/MENTION]; [MENTION=23359]RobBouwman[/MENTION]; [MENTION=2872]Djordison[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=139]Niels[/MENTION]; [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; [MENTION=6882]Keko[/MENTION]; [MENTION=19010]Tomas.[/MENTION]; [MENTION=5099]Kloppie[/MENTION]; [MENTION=5638]MetalMichael[/MENTION]; [MENTION=4387]Starálfur[/MENTION]; [MENTION=21212]007mark[/MENTION]; [MENTION=32665]pecswollenaer[/MENTION]; [MENTION=15750]bas2204[/MENTION]; [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; [MENTION=19189]henkyh[/MENTION]; [MENTION=8910]Baddoo[/MENTION]; [MENTION=32488]Ajaciedjee[/MENTION]; [MENTION=26726]Yves[/MENTION]; [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; [MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION]; [MENTION=6154]Kweekie[/MENTION]; [MENTION=26302]sennid[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 6 mei 2016 Share Geplaatst 6 mei 2016 Ook weer niet heel hoogstaand, en het zal wel weer als 'simpele computermuziek' worden omschreven, maar ík zit hier niet om het pedante broertje van Ronald Molendijk uit te hangen. Ik zit hier om nummers lekker te vinden of niet. En dit vind ik wel lekker. +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 6 mei 2016 Share Geplaatst 6 mei 2016 Flume is een enorme opperbaas, ben er al jaren fan van. Ik kan niet wachten op z'n nieuwe album (waar dit er een van is) dus ik geef hier ook een vette +1 voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 6 mei 2016 Share Geplaatst 6 mei 2016 Lekker nummer. +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten