Lakigigar Geplaatst 13 december 2015 Share Geplaatst 13 december 2015 Wtf nog twee keer de band/artiest juist gegokt. Gewoon uit het niets nirvana gezegd, ed sheeran was wel een beredeneerde gok, deed me denken aan the a-team, dacht dus dat ik zijn stem herkende. Maar nirvana is gewoon een pure gok van een rockband die het eerst in me opkwam met lithium Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 13 december 2015 Share Geplaatst 13 december 2015 Ben ik de enige die in 2 Paul Young - Love of the Common People hoorde? Ik dacht aan Toto met Rosanna ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 13 december 2015 Share Geplaatst 13 december 2015 [MENTION=27381]Jimmyy[/MENTION]; Als ik wel één suggestie mag geven; normaal gesproken is het bij pubquizzes zo dat de titel van het liedje niet in de clip voorkomt. In dit geval was dat bij nummer 6 'Magic' wel zo. Daarom gokte ik niet op Magic als titel van dat liedje. Je moet zelf weten of je dat vanaf nu aanhoudt natuurlijk.;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pecswollenaer Geplaatst 13 december 2015 Share Geplaatst 13 december 2015 [MENTION=27381]Jimmyy[/MENTION]; Als ik wel één suggestie mag geven; normaal gesproken is het bij pubquizzes zo dat de titel van het liedje niet in de clip voorkomt. In dit geval was dat bij nummer 6 'Magic' wel zo. Daarom gokte ik niet op Magic als titel van dat liedje. Je moet zelf weten of je dat vanaf nu aanhoudt natuurlijk.;c Daardoor gokte ik juist wel op Magic en dat leverde me nog 2 punten op ook ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jimmyy Geplaatst 13 december 2015 Auteur Share Geplaatst 13 december 2015 Ben ik de enige die in 2 Paul Young - Love of the Common People hoorde? Ik dacht aan Toto met Rosanna ;c Beide antwoorden vond ik erg vindingrijk overigens! :) Wellicht voor in een later stadium, een ronde met alle nummers die jullie dachten dat in de quiz zaten? :P [MENTION=27381]Jimmyy[/MENTION]; Als ik wel één suggestie mag geven; normaal gesproken is het bij pubquizzes zo dat de titel van het liedje niet in de clip voorkomt. In dit geval was dat bij nummer 6 'Magic' wel zo. Daarom gokte ik niet op Magic als titel van dat liedje. Je moet zelf weten of je dat vanaf nu aanhoudt natuurlijk.;c Hoe denkt de rest hierover? Bij de muziekquiz waar ik zelf wel eens meedoe, gebeurt het namelijk wel regelmatig (lees: op 100 nummers die gedraaid worden op een avond gebeurt het in 3-5 oid). Ik zie het eerlijk gezegd niet als een probleem aangezien je nooit weet of de titel genoemd wordt of niet (tenzij je het antwoord sowieso al weet). En daarnaast ben ik nu ook weer niet zo handig dat ik zo ff die tekst eruit weghaal, zelfs al zou ik het willen, dan zou ik niet weten hoe dat te doen :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 13 december 2015 Share Geplaatst 13 december 2015 Achja, zoals ik al zei, ben niet goed in de muziekquiz. Nog wat puntjes gesprokkeld.door Kelly Clarkson goed te gokken. Maar ook weer puntjes verloren door Slapeloze Nachten bij The Opposites te noemen en Acda & de Munnik ipv Veldhuis & Kemper. Nu ik dit lijstje zie had ik sowieso 2, 4, 6, 9 en 10 al niet kunnen raden; zeggen mij allemaal 0,0. Hopen op gunstigere categorien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 13 december 2015 Share Geplaatst 13 december 2015 Hoe denkt de rest hierover? Bij de muziekquiz waar ik zelf wel eens meedoe, gebeurt het namelijk wel regelmatig (lees: op 100 nummers die gedraaid worden op een avond gebeurt het in 3-5 oid). Ik zie het eerlijk gezegd niet als een probleem aangezien je nooit weet of de titel genoemd wordt of niet (tenzij je het antwoord sowieso al weet). En daarnaast ben ik nu ook weer niet zo handig dat ik zo ff die tekst eruit weghaal, zelfs al zou ik het willen, dan zou ik niet weten hoe dat te doen :P Nouja, dat is het punt een beetje. Het maakt gokken een stuk makkelijker ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 14 december 2015 Share Geplaatst 14 december 2015 6. E.L.O. - Oh oh oh its magic Die wist ik echt zéker, qua band. Titel gegokt nav de tekst (@discussie hierboven ook.. :P second best thing dan). Maar niet dus :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jimmyy Geplaatst 14 december 2015 Auteur Share Geplaatst 14 december 2015 Nouja, dat is het punt een beetje. Het maakt gokken een stuk makkelijker ;c Maar wat zou je dan willen dat ik doe? Titel wegbliepen (waardoor je weet dat wanneer zoiets gebeurt de titel daar gezegd wordt), alle tekst wegbliepen. Of gewoon überhaupt geen fragmenten kiezen waarin tekst te horen is? Dat laatste lijkt het me namelijk wel erg moeilijk te maken. En als ik zo de scores zie is het volgens mij wel lastig genoeg al. Als er een hoop mensen zijn die problemen hebben met het feit dat er zo heel af en toe eens een titel genoemd wordt (al weet je nooit wanneer dat gebeurt), dan zal ik kijken of ik dat kan veranderen. Ben jij de enige (of één van de weinige), dan houd ik het gewoon zo natuurlijk :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 december 2015 Share Geplaatst 14 december 2015 Maar wat zou je dan willen dat ik doe? Titel wegbliepen (waardoor je weet dat wanneer zoiets gebeurt de titel daar gezegd wordt), alle tekst wegbliepen. Of gewoon überhaupt geen fragmenten kiezen waarin tekst te horen is? Dat laatste lijkt het me namelijk wel erg moeilijk te maken. En als ik zo de scores zie is het volgens mij wel lastig genoeg al. Als er een hoop mensen zijn die problemen hebben met het feit dat er zo heel af en toe eens een titel genoemd wordt (al weet je nooit wanneer dat gebeurt), dan zal ik kijken of ik dat kan veranderen. Ben jij de enige (of één van de weinige), dan houd ik het gewoon zo natuurlijk :) Gewoon simpel, zoals PJ dat ook bedoelde denk ik, is om alleen tekst te gebruiken waarin je de titel niet hoort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 14 december 2015 Share Geplaatst 14 december 2015 Wat Chiemel zei dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jimmyy Geplaatst 14 december 2015 Auteur Share Geplaatst 14 december 2015 (bewerkt) Ok ik zal er rekening mee houden in het vervolg om te proberen geen titels meer in de fragmenten voor te laten komen [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; [MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION]; ;) Ronde 2 We kennen ze allemaal, liedjes met dieren erin. Schnappi de kleine krokodil, het Kuikentje Piep, ga zo maar door. De nummers in deze ronde hebben ook allemaal een relatie met dieren, eender de artiest of de titel. Gelukkig zijn de nummers die ik heb geselecteerd wel van een iets hoger niveau dan bovenstaande voorbeelden. De ronde bestaat wederom uit een mix van oude klassiekers, recente hits en alles daar tussenin. Voor ieder wat wils. Het lijkt wel een dierenspeciaalzaak! De deadline is vrijdag 18 december 21.00 uur. Veel succes! [MENTION=5099]Kloppie[/MENTION]; [MENTION=4538]GAE EAGLES[/MENTION]; [MENTION=6764]Kelvin[/MENTION]; [MENTION=21212]007mark[/MENTION]; [MENTION=28518]Grote Ree[/MENTION]; [MENTION=8910]Baddoo[/MENTION]; [MENTION=19035]Max.V.[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=7785]Yitushita[/MENTION]; [MENTION=5638]MetalMichael[/MENTION]; [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; [MENTION=2877]Chimpa[/MENTION]; [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; [MENTION=139]Niels[/MENTION]; [MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION]; [MENTION=25021]Rogier.[/MENTION]; [MENTION=13971]Tom.[/MENTION]; [MENTION=32665]pecswollenaer[/MENTION]; [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; [MENTION=14230]Lakigigar[/MENTION]; 14 december 2015 bewerkt door Jimmyy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pecswollenaer Geplaatst 14 december 2015 Share Geplaatst 14 december 2015 Deze keer ga ik meer punten halen dan de vorige! Ik ga er van de week eens goed voor zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 14 december 2015 Share Geplaatst 14 december 2015 Eerste keer niet meegedaan, heb nu wel een lijstje ingestuurd. Als ik de antwoorden zo zie van ronde 1 dan was ik op ongeveer 17 punten uitgekomen, dus heel veel scheelt het missen van die ronde voor mij nog niet ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 december 2015 Share Geplaatst 14 december 2015 Leuke categorie. Net alles ff 1x geluisterd. Wordt weer niks ;). Weet wel wat, maar minder dan de helft in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 14 december 2015 Share Geplaatst 14 december 2015 Evenaring van aantal punten zit er niet in, maar toch prima ronde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 14 december 2015 Share Geplaatst 14 december 2015 Mooi, herken wel wat van deuntjes. 2 liedjes kende ik helemaal. Zullen dus 8 punten worden, 4 meer dan de vorige ronde :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max.V. Geplaatst 14 december 2015 Share Geplaatst 14 december 2015 Niet helemaal mijn ronde. Waar bij de vorige liedjes de meeste liedjes mij nog wel wat zeiden, kom ik nu liedjes tegen die mij helemaal niks zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 14 december 2015 Share Geplaatst 14 december 2015 Leuke ronde dit! Heb er 4 goed, de rest echt geen flauw idee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 14 december 2015 Share Geplaatst 14 december 2015 3 liggen er op het puntje van mijn tong, maar kom er niet op. Nu 3 keer geluisterd, maar wordt niets. De andere kom ik redelijk in de buurt denk ik. En vooral de klassiekers erin blijven houden, die ken ik nog wel redelijk. Het nieuwere werk wordt lastiger. En eentje maar wat gegokt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 14 december 2015 Share Geplaatst 14 december 2015 Voor mij een veel makkelijkere ronde. 6 van de 10 wist ik meteen, 1 moest ik even over nadenken, maar kwam erachter dat ik die live heb gezien. Andere 3 geen idee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 december 2015 Share Geplaatst 14 december 2015 1: Goed 2. Deuntje komt me zo bekend voor, maar kom er niet op 3. Goed 4. Absoluut geen idee 5. Goed 6. Nummer wel eens gehoord, maar no clue van wie het kan zijn 7. Neuhh 8. Goed, heerlijk nummer ook 9. Titel weet ik, maar ben even de groep kwijt waarvan dit nummer is. 10. Dat fluitje komt me zo bekend voor, maar heb er verder geen naam bij. Kom ik uit op 22 punten, toch een stuk minder dan vorige Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 14 december 2015 Share Geplaatst 14 december 2015 Ook maar eens meegedaan. 1, Goed 2. geen idee klinkt wel bekend. 3. Goed 4. geen idee 5. artiest wel goed denk maar weet echt niet welk nummer. 6. Goed 7, geen idee 8. artiest gegokt maar eigenlijk geen idee 9. goed 10. goed Op zich niet ontevreden. Wist er meer dan van de 1e:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 december 2015 Share Geplaatst 15 december 2015 1. Titel goed, artiest geen idee 2. Ken ik niet, levert geen punten op denk ik 3. Ken ik wel, maar namen absoluut niet. 4. Geen idee 5. Wel wat puntjes, niet volledig 6. Artiest wel goed, titel misschien 7. Niet zeker hoe dit heet, maar wellicht een puntje 8. Helemaal goed als het goed is 9. Wel bekend, maar helemaal fout 10. Titel van het liedje heeel misschien goed Kom ik denk ik uit op zo'n 11 punten. Hetzelfde als de vorige ronde dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jimmyy Geplaatst 17 december 2015 Auteur Share Geplaatst 17 december 2015 Nog iets meer dan een dag om je antwoorden in te zenden. Van een aantal deelnemers uit de vorige ronde heb ik echter nog geen antwoorden ontvangen ditmaal, het betreft hier [MENTION=13971]Tom.[/MENTION]; [MENTION=139]Niels[/MENTION]; [MENTION=2877]Chimpa[/MENTION]; [MENTION=5638]MetalMichael[/MENTION]; & [MENTION=7785]Yitushita[/MENTION];. Zij (en een ieder ander die wenst mee te doen, want ook als je dit topic nu voor het eerst leest kun je gewoon nog mee doen), hebben hiervoor nog de tijd tot morgen (vrijdag) 21.00 uur! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten