La Pulga Geplaatst 29 juli 2022 Share Geplaatst 29 juli 2022 6 minuten geleden zei Socrates: 100% dat Puig nog stappen had gemaakt met Sétien die hem al veel liet spelen of een betere trainer na hem. Zo'n lange fase ernaast zitten (wat Koeman deed) is desastreus voor zo'n kleine technische man. Voorbeelden te over. Klopt, die had gewoon als Alena verhuurd moeten worden om zichzelf te kunnen bewijzen dat hij wel degelijk de top aan kan. Al lijkt het wel mij zo'n type die buiten Barcelona nog minder zal spelen omdat hij zijn vertrouwde omgeving gaat missen. Terugkomend op De Jong, ik hoef hem dus niet perse weg te hebben want het blijft één van mijn favoriete spelers. Maar de De Jong van Ajax en Nederlands elftal zie je gewoon niet terug bij Barcelona en Busquets kan hij helaas nog niet uit de basis spelen. Dat heeft gewoonweg te maken met de status van Busquets bij Barcelona al gok ik wel dat dit zijn laatste seizoen zal gaan worden. Wellicht dat De Jong weet dat ie geduld moet hebben en daardoor wilt gaan blijven. Misschien dat hij daardoor ook zelf in gaat stemmen om een jaartje verhuurd te gaan worden. Het liefst speel ik ook gewoon met Frenkie - Gavi - Pedri op het middenveld met een goede blok er achter want daar begint het nu wel op te lijken. Alleen vanuit Frenkie zijn perspectief gekeken kan hij beter gewoon vertrekken naar een club wat vertrouwen in hem heeft. Frenkie is namelijk een voetballiefhebber en wilt elke wedstrijd 90 minuten kunnen spelen anders wordt ie chagrijnig. Kan ook zo zijn dat Busquets de eerste wedstrijden geblesseerd raakt of een rode kaart pakt en dat Frenkie dan wel zijn kansen gaat pakken, maar net zoals Tadic bij Ajax is Busquets gewoon niet uit de basis te denken voorlopig. Als aanvallende middenvelder vind ik Frenkie wel degelijk te kort komen omdat hij dan met ze dribbels het spel vertraagd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 31 juli 2022 Share Geplaatst 31 juli 2022 Dit waar ? @La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 31 juli 2022 Share Geplaatst 31 juli 2022 6 minutes ago, Bogatyr said: Dit waar ? @La Pulga Barcelona moet nog een heleboel spelers afbetalen… 126 miljoen aan 19 verschillende clubs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 31 juli 2022 Share Geplaatst 31 juli 2022 Voor m'n gevoel flikken heel veel Spaanse club dat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 31 juli 2022 Share Geplaatst 31 juli 2022 2 uur geleden zei Bogatyr: Dit waar ? @La Pulga weet niet, kan als fan zijnde niet gelijk in de financiën van Barcelona kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 31 juli 2022 Share Geplaatst 31 juli 2022 (bewerkt) 8 minutes ago, La Pulga said: weet niet, kan als fan zijnde niet gelijk in de financiën van Barcelona kijken. heel veel andere clubs hebben ook transferschulden maar dat is vrij normaal omdat die transfers zo worden opgezet dat ze in termijnen betaald worden. Het is niet alleen Barcelona of andere Spaanse teams. 31 juli 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 2 augustus 2022 Share Geplaatst 2 augustus 2022 (bewerkt) Migueza naar Celta en Puig naar MLS. Zie je maar dat niet alles een wonderkind is Bij Barca 2 augustus 2022 bewerkt door Acquafresca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 2 augustus 2022 Share Geplaatst 2 augustus 2022 Toch aparte move van Puig. Misschien geen Barça-materiaal, maar die zou toch nog wel iets meer van z'n carrière moeten kunnen maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 2 augustus 2022 Share Geplaatst 2 augustus 2022 Dan had die eerder moeten weggaan. Te lang voor zijn kans gegaan bij Barcelona, waardoor weinig gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 Och man, die Laporta met zijn grote mond, wat zou het mooi zijn als het op een manier helemaal mis gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 Bron The Athletic Citaat A Barcelona executive approached UEFA to use future broadcast revenues from the Champions League as security to apply for a loan. In an investigation into Barcelona’s finances, The Athletic has learned that Barcelona required loans to alleviate from years of poor decision-making in the transfer market and overpaying in player wages, which was exacerbated by the COVID-19 pandemic that decreased commercial and matchday income. It is understood that this preceded the presidency of Joan Laporta, who was officially elected in March 2021. Barcelona’s idea was to apply for credit from a bank and use future broadcast revenues from the Champions League to secure the loan. UEFA categorically responded with a straightforward “no.” UEFA explained to the Barcelona executive that they could not use several years’ worth of future Champions League television money as there was no guarantee that they would qualify for the tournament in every season. This is due to the fact that Champions League qualification is secured through sporting merit, rather than reputation and legacy. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 1 uur geleden zei Rogier.: Och man, die Laporta met zijn grote mond, wat zou het mooi zijn als het op een manier helemaal mis gaat. Ik gun het de club Barcelona niet, maar deze man ergens wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 Overzichtje van de salarissen bij Barca: Frenkie de Jong – £470,156 per week Sergio Busquets – £354,591 per week Jordi Alba – £335,733 per week Robert Lewandowski – £302,208 per week Miralem Pjanic – £251,760 per week Ansu Fati – £224,842 per week Ousmane Dembele – £221,619 per week Franck Kessie – £218,235 per week Raphinha – £201,472 per week Jules Kounde – £201,472 per week Pierre Emerick-Aubameyang – £184,710 per week Gerard Pique – £167,947 per week Andreas Christensen – £167,947 per week Memphis Depay – £167,947 per week Pedri – £151,185 per week Marc-Andre ter Stegen – £145,060 per week Ronald Araujo – £112,824 per week Ferran Torres – £100,735 per week Samuel Umtiti – £100,735 per week Neto – £96,707 per week Doet Frenkie toch niet slecht met 5 ton aan euro’s per week 🤑 Opvallend is ook Pjanic met bijna 3 ton per week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 Meest opvallende is dat twee van je belangrijkste spelers bijna onderaan het lijstje staan.. (Pedri & Araujo) Van het lijstje kunnen we hopelijk nog Depay, Umtiti, Pjanic en Neto gaan afstrepen. Ook is er weer aan Pique en Busquets gevraagd weer in te leveren, maar dat vind ik wel logisch voor twee spelers die hopelijk dit seizoen een stuk minder minuten gaan maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 3 minuten geleden zei La Pulga: Meest opvallende is dat twee van je belangrijkste spelers bijna onderaan het lijstje staan.. (Pedri & Araujo) Van het lijstje kunnen we hopelijk nog Depay, Umtiti, Pjanic en Neto gaan afstrepen. Ook is er weer aan Pique en Busquets gevraagd weer in te leveren, maar dat vind ik wel logisch voor twee spelers die hopelijk dit seizoen een stuk minder minuten gaan maken. Nero zou al naar Bournemouth gaan. Aruba zou in de belangstelling van Chelsea staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 1 minuut geleden zei Bogatyr: Nero zou al naar Bournemouth gaan. Aruba zou in de belangstelling van Chelsea staan. Doet dat clubje van @Azpi toch nog iets goeds. Ik hoop voor hem dat ie naar Dortmund gaan, gaat hem denk ik wel passen en kan die mooi met ze maatje spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 7 minutes ago, La Pulga said: Doet dat clubje van @Azpi toch nog iets goeds. Ik hoop voor hem dat ie naar Dortmund gaan, gaat hem denk ik wel passen en kan die mooi met ze maatje spelen. Ik wil hem niet. De enige speler van Barcelona die ik zou willen (die weg mag) is De Jong. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 2 minuten geleden zei Azpi: Ik wil hem niet. De enige speler van Barcelona die ik zou willen (die weg mag) is De Jong. Jij durf het seizoen wel aan met Werner en Broja? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 (bewerkt) 57 minutes ago, ElMarcos said: Jij durf het seizoen wel aan met Werner en Broja? En Havertz ik maak me een beetje zorgen over Aubameyangs karakter. Maar TT heeft al met hem gewerkt dus misschien als het een 1 jarige deal is en een free transfer dan is het nog niet zo gek. 4 augustus 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 Mag je wel een aparte vitrine voor bouwen, mijn god wat een beker zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 Hoeveel doelpunten verwachten jullie dat hij er zal gaan maken? Ik ga voor de 25. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 (bewerkt) Voorlopig krijgt Barcelona geen toestemming van La Liga om nieuwe spelers in te schrijven dus momenteel niet veel geloof ik. 5 augustus 2022 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 2 uur geleden zei Bogatyr: Voorlopig krijgt Barcelona geen toestemming van La Liga om nieuwe spelers in te schrijven dus momenteel niet veel geloof ik. Had ik al rekening meegehouden, na de winter komen de goaltjes. Dus 25 dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 Zit zo hard te hopen dar De Jong niet weg wilt en Barca die spelers niet in kan schrijven. Verdiend die club zo hard. Echt een neppe club met hun moraalridderslogan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten