Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

37 minuten geleden zei Bogatyr:

Zit er dan echt niks in eigen jeugd? Akhomach of die Jutgla ofzo. Of zijn die allemaal te plat.

Jutgla verdiende het dit seizoen wel meer om in de selectie te blijven ten op zichte van Depay. Deed het aardig in de wedstrijden waar in hij mee moest spelen en ook in Barca B doet hij het vooralsnog aardig. Wel al een beetje te oud om door te breken en ook zeker geen spits die er even in een jaartje 20 gaat maken. Ilias Akhomach is meer een rechtsbuiten en ook niet zo'n groot talent als bijvoorbeeld een Gavi en Pedri dat wel zijn. Ook is er nog een Abde waar veel van wordt verwacht maar die heeft het ook niet laten zien in de wedstrijden onder Koeman, maja wie wel? (op Pedri na dan) 

Ik hoop dat Fabio Branco iets gaat worden en ook Pablo Torre kan wat gaan worden.

bewerkt door La Pulga
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Jong dus wss naar ManUtd voor 85 millies, daarvan komen er wat transfervrije spelers en Lewandowski. Kan er niet heel rouwig om zijn, jammer dat het niet echt er uit is gekomen wat er van werd verwacht maar je kan hem niet nog een jaartje zo laten voetballen. Dan krijg je er namelijk echt geen 85 miljoen meer voor.

Kessie, Gavi, Pedri en Nico hebben we nog op het middenveld lopen en uiteraard Busquets maar daarvan hoop ik dat het volgend seizoen echt zijn laatste seizoen is. Puig zal wel vertrekken maar daar komt Pablo Torre weer voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei ElMarcos:

Prima gratis versterking, maar ik snap niet helemaal hoe hij past binnen de lijn die Real ingezet lijkt te hebben. Namelijk, het halen van vooral jongere toekomstige sterren. 

Omdat je, idealiter gezien, daar ook wat ervaring aan toe wilt voegen. Zeker in een achterhoede lijkt me dat wel wenselijk. Over niet al te lange tijd zullen spelers als Benzema, Modric en Kroos weg gaan vallen. Dan kun je het niet oplossen met alleen maar 20-jarige spelers. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Elsjorro1990:

Omdat je, idealiter gezien, daar ook wat ervaring aan toe wilt voegen. Zeker in een achterhoede lijkt me dat wel wenselijk. Over niet al te lange tijd zullen spelers als Benzema, Modric en Kroos weg gaan vallen. Dan kun je het niet oplossen met alleen maar 20-jarige spelers. 

Maar met Nacho, Militao, Alaba, Carvajal en Mendy loopt er op zich al redelijk wat ervaring rond toch? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei ElMarcos:

Prima gratis versterking, maar ik snap niet helemaal hoe hij past binnen de lijn die Real ingezet lijkt te hebben. Namelijk, het halen van vooral jongere toekomstige sterren. 

Ervaren krachten gratis, jonge talenten voor pak geld. Prima beleid eigenlijk 👌🏻 

Beter beleid eigenlijk dan elk jaar 100 miljoen uit willen geven voor een vedette. 

Al had het natuurlijk niet veel gescheeld

of ze 500 miljoen aan Mbappe gespendeerd, maar dat terzijde 😂

Link naar opmerking
Deel via andere websites