cimbomcu Geplaatst 24 mei 2022 Share Geplaatst 24 mei 2022 Vind het ook belachelijk ja, Lewandowski kopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 24 mei 2022 Share Geplaatst 24 mei 2022 Zit er dan echt niks in eigen jeugd? Akhomach of die Jutgla ofzo. Of zijn die allemaal te plat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 mei 2022 Share Geplaatst 24 mei 2022 (bewerkt) 37 minuten geleden zei Bogatyr: Zit er dan echt niks in eigen jeugd? Akhomach of die Jutgla ofzo. Of zijn die allemaal te plat. Jutgla verdiende het dit seizoen wel meer om in de selectie te blijven ten op zichte van Depay. Deed het aardig in de wedstrijden waar in hij mee moest spelen en ook in Barca B doet hij het vooralsnog aardig. Wel al een beetje te oud om door te breken en ook zeker geen spits die er even in een jaartje 20 gaat maken. Ilias Akhomach is meer een rechtsbuiten en ook niet zo'n groot talent als bijvoorbeeld een Gavi en Pedri dat wel zijn. Ook is er nog een Abde waar veel van wordt verwacht maar die heeft het ook niet laten zien in de wedstrijden onder Koeman, maja wie wel? (op Pedri na dan) Ik hoop dat Fabio Branco iets gaat worden en ook Pablo Torre kan wat gaan worden. 24 mei 2022 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 mei 2022 Share Geplaatst 24 mei 2022 rustig mar hoor jongens, ook Real wil LEwan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 25 mei 2022 Share Geplaatst 25 mei 2022 10 uur geleden zei Kyrill: rustig mar hoor jongens, ook Real wil LEwan Die combinatie zie ik ook niet, want je gaat toch niet Benzema laten banken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 25 mei 2022 Share Geplaatst 25 mei 2022 Over een paar jaar samen in het veteranenelftal. Investeren in de toekomst! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 mei 2022 Share Geplaatst 25 mei 2022 MATCHDAY!! En we staan ook gewoon voor! Dembele met een goaltje. Mocht ie wel wat vaker doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 25 mei 2022 Share Geplaatst 25 mei 2022 38 minuten geleden zei La Pulga: MATCHDAY!! En we staan ook gewoon voor! Dembele met een goaltje. Mocht ie wel wat vaker doen. 2-1 achter.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 mei 2022 Share Geplaatst 25 mei 2022 Zojuist zei Bogatyr: 2-1 achter.. Lijkt me wel een #xaviout deze. Misschien even een belletje gooien naar de KNVB om te kijken of Koeman zin heeft om de trein te pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 juni 2022 Share Geplaatst 1 juni 2022 De Jong dus wss naar ManUtd voor 85 millies, daarvan komen er wat transfervrije spelers en Lewandowski. Kan er niet heel rouwig om zijn, jammer dat het niet echt er uit is gekomen wat er van werd verwacht maar je kan hem niet nog een jaartje zo laten voetballen. Dan krijg je er namelijk echt geen 85 miljoen meer voor. Kessie, Gavi, Pedri en Nico hebben we nog op het middenveld lopen en uiteraard Busquets maar daarvan hoop ik dat het volgend seizoen echt zijn laatste seizoen is. Puig zal wel vertrekken maar daar komt Pablo Torre weer voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 2 juni 2022 Share Geplaatst 2 juni 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 juni 2022 Share Geplaatst 2 juni 2022 Aight, gelijk even een plekje reserveren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 2 juni 2022 Share Geplaatst 2 juni 2022 21 minutes ago, La Pulga said: Aight, gelijk even een plekje reserveren. volgende stap is memphis concert in camp nou Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 juni 2022 Share Geplaatst 2 juni 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 2 juni 2022 Share Geplaatst 2 juni 2022 Prima gratis versterking, maar ik snap niet helemaal hoe hij past binnen de lijn die Real ingezet lijkt te hebben. Namelijk, het halen van vooral jongere toekomstige sterren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 2 juni 2022 Share Geplaatst 2 juni 2022 8 minuten geleden zei ElMarcos: Prima gratis versterking, maar ik snap niet helemaal hoe hij past binnen de lijn die Real ingezet lijkt te hebben. Namelijk, het halen van vooral jongere toekomstige sterren. Omdat je, idealiter gezien, daar ook wat ervaring aan toe wilt voegen. Zeker in een achterhoede lijkt me dat wel wenselijk. Over niet al te lange tijd zullen spelers als Benzema, Modric en Kroos weg gaan vallen. Dan kun je het niet oplossen met alleen maar 20-jarige spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 2 juni 2022 Share Geplaatst 2 juni 2022 1 minuut geleden zei Elsjorro1990: Omdat je, idealiter gezien, daar ook wat ervaring aan toe wilt voegen. Zeker in een achterhoede lijkt me dat wel wenselijk. Over niet al te lange tijd zullen spelers als Benzema, Modric en Kroos weg gaan vallen. Dan kun je het niet oplossen met alleen maar 20-jarige spelers. Maar met Nacho, Militao, Alaba, Carvajal en Mendy loopt er op zich al redelijk wat ervaring rond toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 2 juni 2022 Share Geplaatst 2 juni 2022 1 uur geleden zei ElMarcos: Maar met Nacho, Militao, Alaba, Carvajal en Mendy loopt er op zich al redelijk wat ervaring rond toch? Mja, al kan je betwijfelen of Nacho en Carvajal al niet genoeg moeite moeten doen om te zorgen dat ze zelf goed voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 juni 2022 Share Geplaatst 2 juni 2022 Vind het juist wel slim. Gratis transfers en jonge talenten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 2 juni 2022 Share Geplaatst 2 juni 2022 ik wist oprecht niet wie dit was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 3 juni 2022 Share Geplaatst 3 juni 2022 18 uur geleden zei ElMarcos: Prima gratis versterking, maar ik snap niet helemaal hoe hij past binnen de lijn die Real ingezet lijkt te hebben. Namelijk, het halen van vooral jongere toekomstige sterren. Ervaren krachten gratis, jonge talenten voor pak geld. Prima beleid eigenlijk 👌🏻 Beter beleid eigenlijk dan elk jaar 100 miljoen uit willen geven voor een vedette. Al had het natuurlijk niet veel gescheeld of ze 500 miljoen aan Mbappe gespendeerd, maar dat terzijde 😂 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 3 juni 2022 Share Geplaatst 3 juni 2022 Godsamme, wat spuuglelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 3 juni 2022 Share Geplaatst 3 juni 2022 Dit valt niet mee inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 juni 2022 Share Geplaatst 3 juni 2022 Is Pique daar mee betrapt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 juni 2022 Share Geplaatst 3 juni 2022 Mooi shirt, niets mis mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten