Azpi Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 24 minutes ago, Erwin. said: Beetje overkill voor een voetbalstadion als je het mij vraagt maar technisch wel heel gaaf hoor oei oei nu moet barcelona nog eens 1 miljard lenen anders voelen ze zich weer inferieur met hun uiteenvallend Spotify stadion Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 (bewerkt) 15 minuten geleden zei Azpi: oei oei nu moet barcelona nog eens 1 miljard lenen anders voelen ze zich weer inferieur met hun uiteenvallend Spotify stadion Tering hey, heeft Barcelona seks gehad met 1 van je familieleden ofzo? Stop eens met dat geprovoceer steeds er op. Ziet er trouwens wel erg ziek uit! 30 augustus 2022 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 1 uur geleden zei Erwin.: Beetje overkill voor een voetbalstadion als je het mij vraagt maar technisch wel heel gaaf hoor Kan wel lekker veel doen... Voetbal, basketbal, concerten en meer misschien? Vindt wel gaaf, ook als ex Barca fan, jammer Bernaubeu weg gaat.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 33 minutes ago, La Pulga said: Tering hey, heeft Barcelona seks gehad met 1 van je familieleden ofzo? Stop eens met dat geprovoceer steeds er op. Ziet er trouwens wel erg ziek uit! Is toch gewoon de waarheid Mourinho had gelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 Neemt niet weg dat je die kinderachtige provocaties wel achterwege mag laten. Gaat hierbij om het stadion van Real Madrid. In niets gaat het over Barcelona. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 september 2022 Share Geplaatst 2 september 2022 Memphis blijft en zet daarmee (on)bewust het WK in Qatar op het spel? Of zou hij even met Louis gebeld hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 september 2022 Share Geplaatst 2 september 2022 Zo zuur dit. Had gehoopt op een club waar 'ie elke week basis staat. Dan maar een stapje terug. Nu mag hij het uitvechten met Lewandowski, wat hij uiteraard keihard gaat verliezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 2 september 2022 Share Geplaatst 2 september 2022 (bewerkt) Bellerin naar Barca vind ik een toffe transfer 2 september 2022 bewerkt door Acquafresca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 september 2022 Share Geplaatst 2 september 2022 7 uur geleden zei Michaelinho*: Memphis blijft en zet daarmee (on)bewust het WK in Qatar op het spel? Of zou hij even met Louis gebeld hebben. Depay staat er altijd in lijkt me, met zijn statistieken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 september 2022 Share Geplaatst 2 september 2022 4 uur geleden zei PJHoutman: Depay staat er altijd in lijkt me, met zijn statistieken. Eens, alleen strookt het niet met de 'regels' van Van Gaal. Niet spelen bij je club is geen oproep voor Oranje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 2 september 2022 Share Geplaatst 2 september 2022 Beetje sneu wel voor Memphis. Gaat niet veel minuten maken tot aan het WK. Frenkie is nog minder geliefd, maar kan op kwaliteit zich er nog tussen voetballen. Die vlieger gaat voor Memphis niet op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 september 2022 Share Geplaatst 3 september 2022 Op 2-9-2022 om 09:37 zei Acquafresca: Bellerin naar Barca vind ik een toffe transfer Alleen 3-4 jaar te laat, zijn laatste keer dat hij bij bij Arsenal goed was, kan ik me niet herinneren. Wel kind van de club en hier 11 jaar gezeten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 september 2022 Share Geplaatst 3 september 2022 Hey, matchday. Er moet gewonnen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 september 2022 Share Geplaatst 3 september 2022 Kampioeneeee! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 Op 2-9-2022 om 14:18 zei Michaelinho*: Eens, alleen strookt het niet met de 'regels' van Van Gaal. Niet spelen bij je club is geen oproep voor Oranje. Nee joh, Van Gaal is net zo inconsequent als wat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 Afgelopen zaterdag Real voor een groot gedeelte gekeken. Die Tchouameni kende ik eigenlijk alleen van FIFA/FM maar wat een fijne middenvelder. Hebben een heerlijk middenveld de komende jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 2 uur geleden zei Thierryvane: Afgelopen zaterdag Real voor een groot gedeelte gekeken. Die Tchouameni kende ik eigenlijk alleen van FIFA/FM maar wat een fijne middenvelder. Hebben een heerlijk middenveld de komende jaren. Ja en met Rodrygo en Vinicius zitten ze aanvallend ook goed de komende jaren hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 10 september 2022 Share Geplaatst 10 september 2022 Wedstrijd van Barça stilgelegd. Schijnt iemand op tribune hartaanval gekregen te hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 september 2022 Share Geplaatst 11 september 2022 Wat was Barcelona weer goed he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 11 september 2022 Share Geplaatst 11 september 2022 Hoe deed Hazard het vandaag? Ik zie dat hij mocht starten na zijn goede prestatie in de CL deze week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 12 september 2022 Share Geplaatst 12 september 2022 (bewerkt) Waarschijnlijk het verkeerde topic, maar kan het juiste ff niet vinden. Een vriend van me wil naar Barca - Almeria op 6 november. Iemand hier ervaring met tickets kopen voor Barca? Je hebt natuurlijk de bekende online aanbieders, maar die zijn ook vaak aan de dure kant. Iemand tips of goede adresjes? @La Pulga 12 september 2022 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 september 2022 Share Geplaatst 12 september 2022 30 minuten geleden zei Michaelinho*: Waarschijnlijk het verkeerde topic, maar kan het juiste ff niet vinden. Een vriend van me wil naar Barca - Almeria op 6 november. Iemand hier ervaring met tickets kopen voor Barca? Je hebt natuurlijk de bekende online aanbieders, maar die zijn ook vaak aan de dure kant. Iemand tips of goede adresjes? @La Pulga Ik ben er twee keer geweest, één keer via Vakantieveilingen en één via een kennis die ik niet meer spreek maar dat waren ook kut plekjes. Ik denk dat je het beste bij voetbalreizen kan kijken voor tickets en dan vlucht en hotel zelf boeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 13 september 2022 Share Geplaatst 13 september 2022 9 uur geleden zei Michaelinho*: Waarschijnlijk het verkeerde topic, maar kan het juiste ff niet vinden. Een vriend van me wil naar Barca - Almeria op 6 november. Iemand hier ervaring met tickets kopen voor Barca? Je hebt natuurlijk de bekende online aanbieders, maar die zijn ook vaak aan de dure kant. Iemand tips of goede adresjes? @La Pulga De winkel FNAC(soort mediamarkt) heeft vaak kaarten in Barcelona. En anders gewoon bellen naar de club. Ben je echt het goedkoopste kwijt ivm online kopen via Nederlandse sites. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 september 2022 Share Geplaatst 13 september 2022 Succes mannen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 september 2022 Share Geplaatst 13 september 2022 🇩🇪 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten